Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, millanen ihminen laittaa facebookin koulutus kohtaan "elämän kova koulu"

Vierailija
07.09.2016 |

Ihan järkyttävä myötähäpeä. :/

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutusten perusteella vauvapalstalta löytyy näitä elämämkoululaisia.

Kyllä. Voisin itseni laskea sellaiseksi. Alhainen koulutus ja mielenterveysongelmia. Elämä ei ole ollut ruusuilla tanssimista. Tuomitse pois, jos siitä paremman mielen saat.

Vierailija
22/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät, kouluttautumattomat, yksinkertaiset, sivistymättömät ja alempaa sosiaaliluokkaa edustavat White Trash ääliöt. 

Sinäpä kuulostat sivistyneeltä.

Ad-Hominemin sitten päätit vetäistä, taisi kuvaukseni osua ja upota oikein kunnolla, totuus sattuu. En vain näe tuollaisessa elämäntyylissä mitään hienoa eikä sellainen totisesti olisi kenellekään normaalille ihmiselle mikään ylpeyden aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta kaikki tietyn suomalaisen vähemmistökansan edustajat.

Vierailija
24/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tälle on käynyt vähän sama ilmiö kun kiitospaidoille - niitä ovat pitäneet päällään häröilevät idiootit ja nyt koko paita assosioituu vaan niihin idiootteihin.

Fb-kavereissani on varmaan 30 elämäm kovaa koulua käynyttä. Ei se elämäm kova koulu, vaan se, että joka ikinen näistä halveksii kouluttautuneita (tyylillä et voi tietää elämästä mitään, jos olet vaikka maisteri) ja auktoriteetteja pitäen itseään kaiken yläpuolella. Heidän elämänsä on täysin epäonnistunutta, he valittavat siitä, joka ei tietysti sinällään ole väärin, mutta muutosta ei tapahdu. Miksi? Siksi, että he eivät kykene nöyrtymään sen vertaa että ottaisivat apua vastaan ja yrittäisivät tehdä jotain sen eteen, että asiat muuttuisivat.

Vierailija
25/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen yhden miehen jolla näin lukee. On ollut aina koulukiusattu ja "outo". Ihan ok tyyppi minusta, enkä yllätynyt kun faceensa noin laittoi.

Vierailija
26/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen, joka kokee että häntä on muovannut enemmän siviilielämä kuin viralliset tutkinnot.

Monella taitaa olla omaa tai lähipiirin päihde/rikos/häröilytaustaa, mutta on siellä ihan tolkun ihmisiäkin.

Harvat heistä mitään kunnollisia ovat, lukuisia tuollaisia ihmisiä jopa itse henkilökohtaisesti tavanneenna voin sanoa että karkeasti arvioituna 95% ovat juurikin näitä päihteiden kanssa sekoilevia elämäntapaluusereita.

Ja mistähän ne päihdeongelmat yleensä kumpuavat? No siitä kovasta elämästä. Katsos kun kaikki eivät valitettavasti synny tänne hyvistä lähtökohdista, joista on toki hieman helpompi ponnistaa ns. normaalielämään ja tuomita sitä kautta itseään huonommat. Kannattaisi muistaa, että harva alkkikseksi huvikseen ryhtyy.

Päihteiden väärinkäyttäjillä näitä tekosyitä sitten riittää oikein nimeksi asti. Ei kukaan sitä viinaa kenenkään kurkusta väkisin alas kaada, kyllä tuollainen päätös on ihan tietoinen. Omasta halusta se on kiinni loppupeleissä, tiedän moniakin esimerkiksi vakavasti mielenterveysongelmaisia ihmisiä jotka eivät alkoholin ja muiden päihteiden kanssa läträä eivätkä pyöri sellaisissa porukoissa joissa niin tehdään. Ovat kunnon ihmisiä, osa heistä käy jopa töissäkin ja hoitavat heille kuuluvat velvollisuudet niin kuin kuuluukin eivätkä ole kaupan nurkalla kossupullo kädessä norkoilemassa.

Vierailija
27/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen, joka kokee että häntä on muovannut enemmän siviilielämä kuin viralliset tutkinnot.

Mutta kun eihän siinä ole otsikkona "mikä sinua on eniten muokannut" vaan "koulutus"/"mitä opiskelit". En minä ainakaan kohtaa ole täyttänyt sen perusteella, mikä elämäntapahtuma minua olisi muokannut, vaan mitä olen opiskellut - niin kuin otsikko kuuluukin. Niitä elämänfilosofioitahan voi täyttää esim uskonto, tärkeimmät lainaukset jne kohtiin.

Vierailija
28/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseironiset.

Sellaiset jotka jaksavat meuhkata tuosta ja haukkua ties millä nimillä, eivät näkemykseni mukaan ole sivistyneitä ihmisiä.

En itse facebookissa ole, eikä minulla ollut silloin kun siellä olin, tuota statusta siellä.

Minulla on useita tutkintoja itselläni, voisin ihan hyvin vastata koulutustani kysyttäessä tuon elämäm koulun, ihan läpällä.

Ne elämäm koululaiset jotka minä tunnen eivät ole laittaneet sitä profiiliinsa itseironisessa mielessä, he todella kuuluvat alempaan sosiaaliluokkaan :D

Mihins luokkaan sinä kuulut kun sellaisia ali-ihmisiä tunnet?

Ylipäätään mistään luokista puhuminen on sivistymättömien ihmisten puhetta. Joku lapsellinen pissapää empuske voi puhua niistä, mutta häntä ei moni korkealle arvosta.

Ihmisillä on erilaiset sosioekonomiset taustat, on olemassa eri sosiaaliluokkia. Itse kuulun keskiluokkaan, olen normaali ja työssäkäyvä ihminen, en leiki päihteiden kanssa enkä viihdy sellaisten ihmisten seurassa jotka niin tekevät mutta tunnen ja tiedän ihmisiä, joille päihteet ovat arkipäivää. Juuri näillä henkilöillä lukee profiilissaan koulutuksen kohdalla että elämän kova koulu, en vain käsitä että miten jotkut kehtaa. Itse en leveilisi moisella asialla :D

Vierailija
29/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolot, yksinkertaiset ja maailmankatsomukseltaan pienet ihmiset.

Taidankin hetimiten muuttaa yliopistokoulutukseni vastaamaan ap:n siteerausta. Olette kaikki dissaajat ahdistavia ihmisiä. Toivottavasti elämä ei koskaan kolhi teitä. Itse olen ollut etuoikeutettu, mutta minään itsestäänselvyytenä en sitä pidä. Empatiataitojenkin oletan olevan tallella, ainakin toivon niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme