Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, millanen ihminen laittaa facebookin koulutus kohtaan "elämän kova koulu"

Vierailija
07.09.2016 |

Ihan järkyttävä myötähäpeä. :/

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka kokee että häntä on muovannut enemmän siviilielämä kuin viralliset tutkinnot.

Monella taitaa olla omaa tai lähipiirin päihde/rikos/häröilytaustaa, mutta on siellä ihan tolkun ihmisiäkin.

Vierailija
2/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät, kouluttautumattomat, yksinkertaiset, sivistymättömät ja alempaa sosiaaliluokkaa edustavat White Trash ääliöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät, kouluttautumattomat, yksinkertaiset, sivistymättömät ja alempaa sosiaaliluokkaa edustavat White Trash ääliöt. 

Sinäpä kuulostat sivistyneeltä.

Vierailija
4/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälainen ihminen on elämän kovan koulun poliisi komisario? Tämäkin on nähty.

Vierailija
5/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, sehän tosiaan kirjoitetaan elämäm kova koulu

Vierailija
6/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakki. 

Vierailija
7/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot, yksinkertaiset ja maailmankatsomukseltaan pienet ihmiset.

Vierailija
8/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, millanen ihminen laittaa facebookin koulutus kohtaan "elämän kova koulu"

Sellainen, joka sen on käynyt.

Vierailija
9/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi äitini.

Vanhemmat kuolivat hänen ollessa nuori, nuorisokodissa hänet raiskattiin useasti (oman kertomansa mukaan) jätti koulun käymättä ja kulutti runsaasti alkoholia.

Sain alkuni yhdenillan jutusta ja minut otettiin huostaan ollessani 4.v

Sen jälkeen äitini yritti itsemurhaa kaksi kertaa, molemmilla kerroilla oli hiuskarvan varassa ettei onnistunut.

Joutui pakkohoitoon ja nyt on ollut kuivilla 15.v

On se aika kova koulu tuo elämä joillekkin. En minä häntä häpeä.

Vierailija
10/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Elämäm kova KORKEA koullu

Vierailija
11/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka sen on käynyt.

Ottiko tunteisiin? Piti ihan alapeukuttaa aiemmat kommentit :D

Vierailija
12/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseironiset.

Sellaiset jotka jaksavat meuhkata tuosta ja haukkua ties millä nimillä, eivät näkemykseni mukaan ole sivistyneitä ihmisiä.

En itse facebookissa ole, eikä minulla ollut silloin kun siellä olin, tuota statusta siellä.

Minulla on useita tutkintoja itselläni, voisin ihan hyvin vastata koulutustani kysyttäessä tuon elämäm koulun, ihan läpällä.

Vierailija
13/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen, joka kokee että häntä on muovannut enemmän siviilielämä kuin viralliset tutkinnot.

Monella taitaa olla omaa tai lähipiirin päihde/rikos/häröilytaustaa, mutta on siellä ihan tolkun ihmisiäkin.

Harvat heistä mitään kunnollisia ovat, lukuisia tuollaisia ihmisiä jopa itse henkilökohtaisesti tavanneenna voin sanoa että karkeasti arvioituna 95% ovat juurikin näitä päihteiden kanssa sekoilevia elämäntapaluusereita.

Vierailija
14/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan, tunnen ns. Valkoroskaa keneltä tuo fraasi löytyy mutta tunnen myös korkeasti koulutettuja ja korkeassa asemassa olevia ihmisiä.

Ja oikeastaan se taitaa olla vain, arvomaailman juttuja ja sitä elämän kokemuksen arvostustamista yli niiden varsinaisten koulujen.

Vierailija
15/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit. He ovat mielestään kokeneet kovia eikä sodan lapsilla ole oikeasti hätää. 

Vierailija
16/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kouluttautumattomat, jotka kuvittelevat että piripäissään hörhöilystä ja sossun luukulla hengailusta saa sellaista elämänkokemusta, joka korvaa koulutuksen ja työkokemuksen puutteen. He ovat aidosti ylpeitä tästä niin sanotusta elämänkokemuksestaan, että kehtaavat ilmaista sen somessa, ymmärtämättä että normaalitkin ihmiset näkevät mokomat nolot infot.

Vierailija
17/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseironiset.

Sellaiset jotka jaksavat meuhkata tuosta ja haukkua ties millä nimillä, eivät näkemykseni mukaan ole sivistyneitä ihmisiä.

En itse facebookissa ole, eikä minulla ollut silloin kun siellä olin, tuota statusta siellä.

Minulla on useita tutkintoja itselläni, voisin ihan hyvin vastata koulutustani kysyttäessä tuon elämäm koulun, ihan läpällä.

Ne elämäm koululaiset jotka minä tunnen eivät ole laittaneet sitä profiiliinsa itseironisessa mielessä, he todella kuuluvat alempaan sosiaaliluokkaan :D

Vierailija
18/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusten perusteella vauvapalstalta löytyy näitä elämämkoululaisia.

Vierailija
19/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat heistä mitään kunnollisia ovat, lukuisia tuollaisia ihmisiä jopa itse henkilökohtaisesti tavanneenna voin sanoa että karkeasti arvioituna 95% ovat juurikin näitä päihteiden kanssa sekoilevia elämäntapaluusereita.

Ja mistähän ne päihdeongelmat yleensä kumpuavat? No siitä kovasta elämästä. Katsos kun kaikki eivät valitettavasti synny tänne hyvistä lähtökohdista, joista on toki hieman helpompi ponnistaa ns. normaalielämään ja tuomita sitä kautta itseään huonommat. Kannattaisi muistaa, että harva alkkikseksi huvikseen ryhtyy.

Vierailija
20/29 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseironiset.

Ne elämäm koululaiset jotka minä tunnen eivät ole laittaneet sitä profiiliinsa itseironisessa mielessä, he todella kuuluvat alempaan sosiaaliluokkaan :D

Mihins luokkaan sinä kuulut kun sellaisia ali-ihmisiä tunnet?

Ylipäätään mistään luokista puhuminen on sivistymättömien ihmisten puhetta. Joku lapsellinen pissapää empuske voi puhua niistä, mutta häntä ei moni korkealle arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi