Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saankohan koskaan enää rakkautta? Ajatteleeko joku mua monta kertaa päivässä?

Vierailija
07.09.2016 |

Lähettääkö lukuisia viestejä? Haluaako mua? Tykkääkö jutella mun kanssani, nauraa mun kanssani? Pitääkö mua kauniina?
-45, rakkaus takana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleee kolmekymppisenä mietin ihan samaa.

Vierailija
2/4 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi miehet tuskin ajattelevat sinua monta kertaa päivässä tai lähettävät lukuisia viestejä. Ja hyvä niin. Yleensä tässä iässä pystytään jo kommunikoimaan kypsemmin ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin tekstailla. Itse kokisin todella ahdistavaksi, jos keski-ikäinen mies pommittelisi viesteillä tai kertoisi, että ei ole päivän mittaan tehnyt paljon muuta kuin ajatellut minua. En minäkään ehtisi ajatella häntä saati tekstailla monta kertaa päivässä. Yksi puhelu illassa on sen sijaan muodostunut tärkeäksi.

Rakkautta voit saada. Älä kuitenkaan yritä raamittaa sitä tuollaiseksi teinix-yhteydenpidoksi ja toiminnaksi,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehet tuskin ajattelevat sinua monta kertaa päivässä tai lähettävät lukuisia viestejä. Ja hyvä niin. Yleensä tässä iässä pystytään jo kommunikoimaan kypsemmin ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin tekstailla. Itse kokisin todella ahdistavaksi, jos keski-ikäinen mies pommittelisi viesteillä tai kertoisi, että ei ole päivän mittaan tehnyt paljon muuta kuin ajatellut minua. En minäkään ehtisi ajatella häntä saati tekstailla monta kertaa päivässä. Yksi puhelu illassa on sen sijaan muodostunut tärkeäksi.

Rakkautta voit saada. Älä kuitenkaan yritä raamittaa sitä tuollaiseksi teinix-yhteydenpidoksi ja toiminnaksi,

On mulla ollut sellaisia intensiivisiä tapailujuttuja, mutta ne ovat sitten hiipuneet jo alussa. Tykkäsin siitä ja tykkäisin yhä.

Ap

Vierailija
4/4 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleee kolmekymppisenä mietin ihan samaa.

Varmasti saat, kun sulla on niitä ensimmäisen kierroksenkin miehiä saatavilla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi