miten jiri
Miten Salkkareissa jiri antaa Eevan heittää itsensä pihalle omasta kämpästään? Uskomatonta! Miten Eevalla on valtuuksia häätää jiri omasta kämpästään, miten Jiri hyväksyy tämän? Uskomatonta! Älytöntä! Mitä mieltä muut ovat?
Kommentit (27)
Lasse on Jirin isä ja omistaa kys. Asunnon. Mitä oikeuksia muka Eevalla on? Jirihän pelasti Eevan eli exänsä autosta. Ihan uskomatonta
Vaadin Jirin häätämään Eevan, Eeva on uskomaton kpäää. Jiri ja lasse sais heittää Eevan pihalle ei mitää oikeuksia koppavalle ja itsekkäälle eevalle
Vierailija kirjoitti:
Lassehan vuokrasi kämpän Evalle, muistatko?
ei kyllä vuokrannut, jiri itse pelasti kodittoman exä-Eevan ja sydänvikaisen tyttönsä kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jirin kämppä. Jirin kämpässä asuu Anton ja Iida.
Näin on. Ja Eva vokotteli Lasselta vuokrasopimuksen siihen kämppään, missä nyt asuu.
Hyvä, että Jiri valitsi Alisan, Evahan ei kertonut Jirille n 10 vuoteen, että Jirillä on tytär.
LASSE VUOKRASI KÄMPÄN EEVALLE. ettekö muista. Eva sanoi vuokrasopimuksesta Helille ja Heli sanoi että hinta on tosi alhainen sijaintiin nähden. Joten Evalla on todellakin oikeus heittää Jiri ulos, vaikka Jirin faija kuinka omistas kämpän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä vuokrannut, jiri itse pelasti kodittoman exä-Eevan ja sydänvikaisen tyttönsä kadulta.
Omaan asuntoonsa, jonka vuokrasi antonille.
Vierailija kirjoitti:
vuokrasopimus on purettavissa, Eevan käytöksen vuoksi. Eeva on paskiainen
Shaipaaa. Eeva on kuspää, saisi Eeva lentää pihalle. Sössöttävä rattotyttö
Eeva tunkee sitä buliin ja sösssöttää samalla. Tun söttääjä Eeva, toivottavasti lasse heittää tollasen söttääjän pellolle
Vierailija kirjoitti:
Evalla on s-vika. Onko muut huomannut?
ei tollasta sössöttämis-tä voi olla huomaamatta.
Sössö ei tarvitse Asuntoa. Pihalle vaan Tommonen sönk-kö
mua ainakin häiritsee toi sössötys, epäselvä puhe lepakolla, mitä jiri oikeen tossa on nähnytkään? lol
pilaa ko