Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Instagram tietää ehdottaa tuttaviani seurattavaksi?

Vierailija
07.09.2016 |

Ällistyin kun huomasin, että Instagram ehdottaa, että seuraisin eräitä tuttaviani. Meillä ei ole ketään yhteistä ketä seuraamme enkä keksi miten juuri niitä ihmisiä minulle tarjottiin. Minulla ei ole edes näiden ihmisten numeroita kännykässä enkä ole soittanut heille ikinä. Lisäksi en ole Instaan ilmottanut omaa nimeänikään kokonaan enkä mitään tietoa. En käsitä! Voitteko auttaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko alkaa hämmästyksen seassa olla hieman ahdistusta joukossa. Tottukaa tähän. Seuraavaksi alatte miettiä näitä asioita lääkärillä, vakuutusyhtiösssä, autokaupoilla, ruokaostoksilla, ulkomailla. Tätä on näet isoveliyhteiskunta.

Vierailija
22/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, joko alkaa hämmästyksen seassa olla hieman ahdistusta joukossa. Tottukaa tähän. Seuraavaksi alatte miettiä näitä asioita lääkärillä, vakuutusyhtiösssä, autokaupoilla, ruokaostoksilla, ulkomailla. Tätä on näet isoveliyhteiskunta.

No tuosta vanhasta puolitutusta jota insta ehdotti, ajattelin että onneksi se ei ollut mikään paha eikä pelottava tyyppi, mutta jollain varmasti on tullut sellaisiakin ehdotuksiin. Kiitti insta jos ehdottelette jotain raiskaajia uhriensa kavereiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas teillä monimutkaiset systeemit:/ Mun instaan tulee seurattaviksi eeehdotettuja tyyppejä jotka ovat käyneet vilkaisemassa instatililläni olevia kuvia. Toinen vaihtoehto joka näkyy siinä ehdotettavan profiilissa on että kyseinen tyyppi seuraa samaa tiliä kuin minä tai on esim. tykännyt useista sanoista kuvista kuin minä. Facebookin kautta ei ole tullut yhtään vaikka käytän samalla koneella. 

No mistäs sinä tiedät onko ne käyneet katsomassa sinun profiiliasi? Luulet vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän