Siis.. Minkälevyiset hartiat luokitellaan leveiksi tai kapeiksi?
Minulla ei mielestäni ole mitenkään erityisen LEVEÄT hartiat, mutta silti ne välillä näyttävät leveiltä.. En tiedä, kuvittelenko vain :S En kehtaa kysyä mielipiteitä koska en halua kuulla niiden olevan leveät, haluan jotain mittoja, joiden avulla voin itse mittailla ja kuvitella, etten ole "roteva". Sanottakoon, että pää on pieni, kaula pitkähkö ja erittäin kapea, joten nämä saattavat korostaa hartioita.. Yhtäkkiä tuli pakkomielle tähän asiaan :S
Kommentit (15)
No, mulla on naiseksi leveät hartiat.
Leveys 41cm, edestä mitattuna.
Hartioiden ympärysmitta 96 cm ja olen kuulemma rotevarakenteinen.
Jos pitää mennä ovesta sivuttain, tai edes tuntuu siltä, alitajuntaisesti.
Siinä on oikeasti leveät hartiat: http://static.iltalehti.fi/elintavat/15017006_el.jpg
Kyllä kunnon rintakehä ja hartiat ovat miehellä aina niin seksikkäät
No sehän on suhteessa sun muuhun kroppaan onko ne leveät. Ootko 15 v vai miksi juuri tämä on niin iso asia? ;-)
Mullon hartioiden reunojen väli 48cm. On huomautettukkin useasti että ovat leveät. Oon muuten aika pieni, 163cm, kapea lantio (88cm) ja n. 55-57kg (en omista puntaria).
Näiden kanssa on vaan elettävä mitä on saanu, jos ne on jonku mielestä rumat niin voi voi, seo sitte hänen häpeänsä.
Toki sen verta katson itsekkin etten ainakaan pukeutumisella korosta niitä.
EU varmaan tekee pyynnöstä luokittelutaulukon. Niillä lienee luppoaikaa nyt kun se patalappujuttukin on saatu päätökseen.
Mulla on reunojen väli 40 cm. Olen keskipituinen 164 cm, ja aina sanottu että hartiat kapeat. En tiedä sitten.
No nyt niitä lukuja😊 onko mun reunasta reunaan 40 cm kapeat vai ei? 😊
Mitasta paha sanoa, kun ei voi verrata muuhun kroppaan. Laita kuva ilman päätäsi, jos uskallat ja niin paljon kiinnostaa tietää.
Siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis siis.
Hih, mulla reunasta reunaan noin 44 cm. Minusta ovat kapeat/normaalit, mutta oon 174 pitkä
Vierailija kirjoitti:
Mullon hartioiden reunojen väli 48cm. On huomautettukkin useasti että ovat leveät. Oon muuten aika pieni, 163cm, kapea lantio (88cm) ja n. 55-57kg (en omista puntaria).
Näiden kanssa on vaan elettävä mitä on saanu, jos ne on jonku mielestä rumat niin voi voi, seo sitte hänen häpeänsä.
Toki sen verta katson itsekkin etten ainakaan pukeutumisella korosta niitä.
Eihän tuo voi olla kapea, jos ideaali on 90-60-90? Varsinkin tuon pituisella pitäisi olla leveän näköinen lantio.
Mulla on 38 leveys, pituutta 180. Olen kyllä muutenkin kapea.
Auttakaa nyt joku!