Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, eroamassa, mies pelkkään seksiin?

uudessa tilanteessa
07.09.2016 |

Siis kannattaako ja haluaako kukaan edes raskaana olevaa naista?

Tilanne on se että erotaan, olen nyt viikolla9, on aiempikin lapsi joten en halua enkä etsi mitään seurustelukumppania tms mutta kokemuksesta tiedän että alkaa halut hyrrätä.
Onko tuttava jotenkin turvallinen vai enemmän kiusallinen vaihtoehto? Kyllä sen tiedän että niitä olisi, en mikään ruma ole ja hyvää seuraa mutta en halua ns jälkipuheita

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Osta vibraattori.

Vierailija
2/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluaisin, mut mä oonkin nainen... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kauan, kauan sitten joskus milleniumin tietämillä käynyt niin, että tapailimme yhden brunetten kanssa. Joku siinä jutussa jopa tyhmää testosteronia hämmensi... Ja yhtenä aamuna hää sitten kertoi olevansa kolmannella kuulla tiineenä (ja isä en ollut minä.) Ja siittä se seksi sitten vasta räjähtikin..😵 Ei sitten yhdessä pysytty. Mutta yhtä kaikki: Yksi hurjimpia seksikokemuksia kautta pienen elämäni! Eli kyllä: "Eturessu täynnä oleva nainen on hyvin eroottisatraktiivinen Nainen!!

Vierailija
4/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cobalt kirjoitti:

Mulle on kauan, kauan sitten joskus milleniumin tietämillä käynyt niin, että tapailimme yhden brunetten kanssa. Joku siinä jutussa jopa tyhmää testosteronia hämmensi... Ja yhtenä aamuna hää sitten kertoi olevansa kolmannella kuulla tiineenä (ja isä en ollut minä.) Ja siittä se seksi sitten vasta räjähtikin..😵 Ei sitten yhdessä pysytty. Mutta yhtä kaikki: Yksi hurjimpia seksikokemuksia kautta pienen elämäni! Eli kyllä: "Eturessu täynnä oleva nainen on hyvin eroottisatraktiivinen Nainen!!

Eturessu ?

Vierailija
5/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa tilanteessa kirjoitti:

Tilanne on se että erotaan, olen nyt viikolla9, on aiempikin lapsi joten en halua enkä etsi mitään seurustelukumppania tms mutta kokemuksesta tiedän että alkaa halut hyrrätä.

Onko tuttava jotenkin turvallinen vai enemmän kiusallinen vaihtoehto? Kyllä sen tiedän että niitä olisi, en mikään ruma ole ja hyvää seuraa mutta en halua ns jälkipuheita

Kyllä minä ainakin haluan ja pidän raskaana olevia naisia kiihottavana. T:mies 

Vierailija
6/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle kommentoijalle tiedoksi että leluja on mutta ei ne korvaa sellaista hiki-ilottelua mitä välillä tarvitsee...

Ehkä tässä minulle on se hämmentävää että  miten asiassa voi lähestyä jotakin, kannattaako asiasta erikseen sanoa jos se ei vielä näy?

Vierailija
7/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOKista löytyy avuliasta herraseuraa kyseiseen tarpeeseen. Ei tarvitse edes jutella kun ei ole yhteistä kieltä.

Vierailija
8/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ehkä aavistuksen sovinistinen termi... Pyydän Anteeksi! So. vielä joskus vuonna '85' oli Esson baareja, ja niissä mekaanisia pajatsoja. Niistä ensimmäisen "R" eturessuun oli äärimmäisen vaikeaa markan kolikko saada sisään upotettua. Vaikeampaa se oli vain lukiossa tyttöjen kanssa...

Vierailija
9/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilannettasi täysin. Kun exäni oli siinä tilanteessasi kuin sinä nykyään oli seksi jotenkin täysin kiihoittavampaa kuin "normisti". Sellaista alkukantaista eläimellistä kiihkoa ilman rajoja. Haluaisitko kokeilla?

T. M40/kiva ja pk-seutu

Vierailija
10/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, ehkä aavistuksen sovinistinen termi... Pyydän Anteeksi! So. vielä joskus vuonna '85' oli Esson baareja, ja niissä mekaanisia pajatsoja. Niistä ensimmäisen "R" eturessuun oli äärimmäisen vaikeaa markan kolikko saada sisään upotettua. Vaikeampaa se oli vain lukiossa tyttöjen kanssa...

Niin tiukkoja ettei markan kolikko mahtunut?

Vierailija
11/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helppo, mutta inhimillinen asia, naisilla on omat seksuaaliset tarpeensa niinkuin meillä miehilläkin, siksi ymmärrän sinua. Olen ollut ns.lähiystävänä aikaisemmin kerran vastaavassa tilanteessa. Emme enään tapaile, mutta olemme edelleen ystäviä.

Voidaan keskustella jos niin haluat. / V

Vierailija
12/14 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin mies haluaisi seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Meitä on monia joita raskaana olevat naiset kiihottaa :)

Vierailija
13/14 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat on ihania ja haluttavia. Rinnat ja rauhaset turvoksissa ja pillu valuvan märkänä. En voisi kieltäytyä jos raskaana oleva ehdottaisi minulle vaikkapa naamalleni istumista :)

Vierailija
14/14 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys. Mistäpäin olet? Jos Tampereelta niin hyvinkin onnistuu fyysinen kanssa käyminen :). Itse olen täysin edustuskelpoinen seuralainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä