Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen todella väsynyt työntekoon, haluaisin vain

Vierailija
04.03.2006 |

olla kotona neljän seinän sisällä ja levätä. näillä fiiliksillä olen ollut jo useamman kuukauden mutta kuin ihmeen kaupalla olen saanut kammettua itseni ylös aamuisin. töissä olen käynyt normaalisti mutta pinnani on lyhentynyt lyhenemistään enkä tiedä koska kilahdan lopullisesti jollekin asiakas-raukalle!

koska ihminen tietää olevansa burn out?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kuin koko maailma ois kääntynyt mua vastaan. Saatko yöllä nukutuksi? Mulla ensimmäinen merkki masennuksesta yleensä on aamuyön heräämiset. Jos alakulosi ei helpota niin mene jutteleen asiantuntijalle ja hae sairaslomaa ajoissa.

Vierailija
2/15 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tunnu lähtevän edes nukkumisella. nukun hyvin raskaasti, vähintään 9 tunita kerralla. jos unet jäävät vähemmälle, on minun todella vaikeaa olla hereillä ja töissä. jos istun vähänkin aikaa, alan pilkkiä..noloa!

kilpirauhasen toiminnassa ei ole vikaa, kävin tutkituttamassa sen marraskuulla. hyvä tietysti niin, mutta väsymyksen syy ei selvinnyt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuni

Vierailija
4/15 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän se stressi vallan alkaisikin!

Vierailija
5/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla samoja ongelmia? olen käynyt lääkärissä valittamassa väsymystä, mutta ainakaan tämä lääkäri ei löytänyt syytä.

eikä liikunnan puutekaan/yliannostuskaan vaivaa, harjoittelen säännöllisesti, tosin vähemmän kuin esim. 2 vuotta sitten.

mikä avuksi?

Vierailija
6/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kiukuttelen kotona kun väsyttää, töissä ei jaksaisi yhtään mitään ja pitäisi vaan hymyssä suin olla...

emmä usko kevät masennus/väsymykseen mitä jotkut puhuu. mä tykkään keväästä ja kesästä.

en vaan kans ymmärrä miks väsyttää ja tympii duuni mutta en todellakaan voisi vaihtaa paikkaa...siitä se stressi tosiaan vasta tulisikin...

Vierailija
8/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta siis kuin se että työnteko väsyttää..:)

Vierailija
9/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kaikissa työpaikoissa. Aluksi olen innostunut, sitten innostus lopahtaa ja lopulta töihin lähteminen on tosi vaikeaa. Tai no, välillä vähän helpompaa mutta ei mitenkään mukavaa kuitenkaan. Itse koen että tämä nykyinen työtahti on aika suuri syyllinen sekä joustamattomuus. Jos olisi mahdollista tehdä etätöitä tai olla osa-aikatöissä, oireet olisivat varmaan vähäisemmät.

Vierailija
10/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumisen merkkejä:

Kokonaisvaltainen, kaiken kattava väsymys

Asioihin ei jaksa puuttua

Heikentynyt muisti ja keskittymiskyky

Uuden oppiminen vaikeutuu

Työn aloittaminen käy vaikeammaksi

Unihäiriöt

Tunteet latistuvat , unelmointi häviää ja elämä käy harmaaksi

Elintavat muuttuvat, työntekijä eristäytyy, lopettaa harrastamisen, muuttuu kyyniseksi

Työn merkityksen kyseenalaistaminen

Vierailija
11/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin sen linkin listan oireista ja melkein kaikki täsmää.

yksi juttu mättää: ammatillinen itsetuntoni ei ole heikentynyt ja koen kyllä työni tarpeelliseksi, tosin minua ei arvosteta työssäni (työnantajan ja asiakkaiden puolelta). lisäksi työkaverini ovat osittain todella kateellista kansaa ja tälläkin hetkellä yksi työntekijämme on näiden panettelijoiden hampaissa.

eli raskas työ, lisäksi selkään puukottajat = väsymys.

en tiennytkään että työuupumus voi aiheuttaa jatkuvaa väsymyksen tunnetta. ja juuri sitä minulla nyt on, ilman näkyvää syytä!

Vierailija
12/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää jaksa jutellakaan, jotenkin se kyynisyys paistaa niin selkeästi pueestani läpi. tai ainakin siltä tuntuu!

Vierailija
13/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrille ja pyydä sairaslomaa.

Vierailija
14/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kahta työtä, joista sivutyönä aerobicin ohjaamista. minun tarvitsee siis silloin tällöin vastailla työkavereilleni jotka ovat sairaana. he haluavat tunneilleen sijaisen jaminun on todella vaikeaa kieltäytyä..siksi olenkin harkinnut puhelimen sulkemista tai ainakin numeron vaihtamista.

Vierailija
15/15 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stemppiä! Onneksi kohta on kesä, aurinko ja iloiset ihmiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi