Tarjan kannattajat! Tähän koulutus ja sos. tausta!
Minä olen opettaja. Vanhempani ovat tehdastyöläisiä.
Kommentit (27)
ompeli ja toinen räjäytti kiviä, eikös nää riitä syyksi?
äiti päähovimestari ja isä tehdaspäällikkö.
vanhemmilla maatila, ei ihan pienviljelijöitä, mutta ei myöskään ole rikastuneet työllään. Maaseutu rules ja Halonen.
Jos Sauli on ollut serkkupojan kanssa maalla, niin tekeekö se ihmisestä maaseudun tuntijan ?
Isällä yliopistotutkinto, äidillä opistotasoinen tutkinto
Vanhemmilla ammattikoulutaso ja olivat yrittäjiä. Minun syyt äänestää Tarjaa menee pitkälle menneisyyteen aina 30-luvulle ja isovanhempieni lapsuuteen.
Vanhempani työläisiä, mies akateeminen - tässä näitä taustatietoja =)
vanhemmat maanviljelijöitä (pieniä)
Äänestän mieluummin Tarjaa kuin Niinistöä, kun näistä täytyy valita.
tällä hetkellä tuplasti sen mitä vanhempani tienaavat yhteensä. Taidan olla sellainen porvalillista elämää viettävä duunari ;)
elantoaan hankkiva äänestää sosialistia...
Isä yrittäjä, äiti pankkialalla kansainvälisissä tehtävissä (kannattavat Tarjaa myöskin!)
Äiti maisteri, isä käsityöläinen.
heh, pitääpä mainita sekin, että käsityöläisisälläni oli kyllä aikoinaan oma yrityskin:)
luokkaan.
Vierailija:
tällä hetkellä tuplasti sen mitä vanhempani tienaavat yhteensä. Taidan olla sellainen porvalillista elämää viettävä duunari ;)
VAnhemmat vakuutus-it- ja elektroniikka-alalla. Isovanhemmat maanviljelijöitä ja tehdastyöläisiä.
Isä lääk. tohtori ja äiti (en sano, ettei kukaan tunnistais :o)...
No kuitenkin, hyvin pärjäämme, sosiaalinen omatunto vahva ja sydämemme vasemmalla puolella. Kummallista, eikö totta?
Isä metsuri (sos.dem) äiti perushoitaja (kesk), veli insinööri (vihr) ja toinen veli sosionomi (kesk) ja minä opettaja (sos.dem). Sekalainen, ihana perhe!
vanhemmat sairaanhoitajia.