Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisittekö lapsenne sellaiselle perhepäivähoitajalle hoitoon, jonka aviomiehestä olisitte kuulleet, että...

Vierailija
07.09.2016 |

...perhepäivähoitajan aviomies on jäänyt kiinni seksuaalisesta häiriökäyttäytymisestä lasta kohtaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en? Onko tähän olemassa muitakin vastauksia?

Vierailija
2/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihan lietsontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy tosissaan tälläistä?? En ikinä!!!

Vierailija
4/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en? Onko tähän olemassa muitakin vastauksia?

On toisenlaisiakin vastauksia, mutta heiltä, jotka eivät ole kuulleet vielä.

Vierailija
5/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko selvittää asia muuten, kuin kuulopuheiden perusteella? Aloitushan on taas vain sen pedofiliasta jankkaavan miesvihaajan tuotoksia, jonka mielestä kaikki miehet raiskailee lapsia.

Vierailija
6/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kysyy tosissaan tälläistä?? En ikinä!!!

Et niin, mutta kun näinkin on tapahtunut, kun kaikkea ei vaan tiedoteta, ja kaikki ei tule virallista tietä päivän valoon.  No, toivottavasti ei mitään ole kuitenkaan tapahtunut joskus menneisyydessä joillekin perhepäivähoitolapsille. :(

Vierailija
7/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko selvittää asia muuten, kuin kuulopuheiden perusteella? Aloitushan on taas vain sen pedofiliasta jankkaavan miesvihaajan tuotoksia, jonka mielestä kaikki miehet raiskailee lapsia.

Eihän nyt kaikki normaalit miehet sellaisia iljetyksiä olekkaan, mutta kun sellaisiakin miehiä vaan sattuu olemaan ollut jopa perhepäivähoitureiden parisuhdekumppaneinaan.  Kaikki kun ei vaan tule esille, paitsi joskus sitten, mutta liian myöhään.

Vierailija
8/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä laittaisi lasta pph:n hoitoon (ellen todella tuntisi hoitajaa ja luottaisi häneen 100%). Päiväkodissa on sentään useita aikuisia, mutta pp-hoitajaa ei kukaan ole "vahtimassa". Oletan, että päiväkodissa mahdolliset väärinkäytökset paljastuvat siksi helpommin.

Vierailija
9/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloitus on täysin keksitty, ja miesvihan lietsontaa. Tulihan se sieltä.

Vierailija
10/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jonkun lasta on lähennelty päivähoidossa ja sen sijaan, että hän tekisi ilmoituksen kunnalle, joka päivähoitoa valvoo, hän tyytyy levittämään asiasta huhua?

Vierailija
11/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
12/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja, ja miksi keksisin tuollaista, koska tiedän menneisyydestäni, että tälläisiä perhepäivähoitopaikkoja on ollut olemassa, jossa on perhepäivähoitajan mies on häirinnyt seksuaalisesti lapsia, niin olen vaan sitä mieltä, että tässä kohtaa on todellakin yhteiskunnassa ammottava ja kamala aukko, mitä tulee perhepäivähoitajien olosuhteisiin tältä osin.

Tämäkin tapaus jäi sattumoisista syistä tutkimatta.

Vierailija
13/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viekää vaan niitä kullannuppujanne perhepäivähoitoon, siellä lapsenne saa luotettavan mukavaa hoitoa, mutta joskus jopa vessakäynnillään kullanmurusesi saattaakin saada ties millaista "hoitoa".  Yäks, en ikipäivänä olisi vienyt omia lapsiani perhepäivähoitoon juurikin tuon aloittajan tuoman epäkohdan takia, sillä eihän mikään instanssi tutki, millaisia perhepäivähoitajan puolisoita ja seurustelukumppaneita lasten kanssa kodissa asustaa ja oleskelee.

Vierailija
14/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja, ja miksi keksisin tuollaista, koska tiedän menneisyydestäni, että tälläisiä perhepäivähoitopaikkoja on ollut olemassa, jossa on perhepäivähoitajan mies on häirinnyt seksuaalisesti lapsia, niin olen vaan sitä mieltä, että tässä kohtaa on todellakin yhteiskunnassa ammottava ja kamala aukko, mitä tulee perhepäivähoitajien olosuhteisiin tältä osin.

Vain miehetkö tekevät pahoja tekoja lapsia kohtaan?

Lietsot siis miesvihaa, törkeimmällä mahdollisimmalla tavalla.

Vierailija
15/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kohtaa lietson miesvihaa?  Niin ja onhan niitä naisiakin, jotka tekevät tuolla surullisella saralla vahinkoa lapsille, tulihan vastikään eräs naisopettajakin tuomituksi Vantaalla, ettäs näin.

Etkö nyt käsitä, että kaikki ei aina ole niin kuin näyttää ulospäin? Tuossa hommassa, mitä perhepäivähoitajankin työ on, on hyvät mahikset tuollaiseen piilorikollisuuteen, joka ei saata tulla koskaan julki. En vaan itse luottaisi yhtään perhepäivähoitajiin, ja saan kai pitää oman mielipiteeni, joka ei pitäisi sinua keikauttaa puoleen eikä toiseen. Jos sinä luotat, niin luota pois, mutta minä en, ja minulla on siihen omat perusteluni; ja mikä onni, että tässä valtiossa voi vielä valita, mihin vie omat lapsensa hoitoon, jos sellaista tarvitsee, ja jos ei itse pysty heitä hoitamaan työn takia.

Vierailija
16/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kohtaa lietson miesvihaa?  Niin ja onhan niitä naisiakin, jotka tekevät tuolla surullisella saralla vahinkoa lapsille, tulihan vastikään eräs naisopettajakin tuomituksi Vantaalla, ettäs näin.

Etkö nyt käsitä, että kaikki ei aina ole niin kuin näyttää ulospäin? Tuossa hommassa, mitä perhepäivähoitajankin työ on, on hyvät mahikset tuollaiseen piilorikollisuuteen, joka ei saata tulla koskaan julki. En vaan itse luottaisi yhtään perhepäivähoitajiin, ja saan kai pitää oman mielipiteeni, joka ei pitäisi sinua keikauttaa puoleen eikä toiseen. Jos sinä luotat, niin luota pois, mutta minä en, ja minulla on siihen omat perusteluni; ja mikä onni, että tässä valtiossa voi vielä valita, mihin vie omat lapsensa hoitoon, jos sellaista tarvitsee, ja jos ei itse pysty heitä hoitamaan työn takia.

Voi nyt vittu mitä paskanjauhantaa. Lietsoit miesvihaa, ja se siitä.

Jos mode ei poista tätä, niin tiedänpähän , että vuorossa on se miesvihaajalehmä tänään.