Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on naisten ejakulaatio?

Vierailija
07.09.2016 |

En uskonut ennen naisten ejakulaatioon, mutta nyt uuden tyttöystäväni kanssa ejakuloin lähes joka kerta. Ihana tunne kun ne nesteet pääsee vapaaksi :D nestettä itsellä tulee niin paljon että lakanat menee joka kerran jälkeen vaihtoon, pyyhkeet yms ei ole helpottaneet asiaa. Onko kohtalotovereita? :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kusta

Vierailija
2/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin ejakuloin, ihan kerran tai pari muistan. Minusta se ei ole miellyttävä kokemus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui aluksi epämiellyttävältä, vähän kuin pissattaisi. Nyt olen oppinut nauttimaan siitä ja on kyllä ihanaa :)

Vierailija
4/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii kumpi teistä pissii?

Vierailija
5/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kusta

Ejakulaationeste ei tule virtsaputkesta, joten miten se voi olla kusta?

Vierailija
6/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kusta

Sitähän se tutkitusti on. Ei naisella ole mitään muita nestesäiliöitä, joista riittäisi roiskittavaksi asti.

Vierailija
7/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan siis naisia :)

ap

Vierailija
8/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Opin sen vasta 45 + uuden miehen kanssa. Se on opittava asia, ja mies on siihen hulluna ja oikein ärsyttää sitä pistettä, josta se tulee.

Niin, ja virtsa tulee virtsarakosta, ejakulointi emättimestä.

Vierailija
9/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ollaan siis naisia :)

ap

Sekin viä HYI HITTO

Vierailija
10/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kusta

Sitähän se tutkitusti on. Ei naisella ole mitään muita nestesäiliöitä, joista riittäisi roiskittavaksi asti.

Tutkitusti siinä on samoja ainesosia kuin virtsassa, mutta se ei haise virtsalta, eikä se ole keltaista.

Ja minulla sitä voi tulla aivan järkyttävän paljon, desikaupalla, vaikka juuri olisin käynyt pissalla ja tyhjentänyt rakon kokonaan.

Ja näytä minulle tutkimus, jossa virtsarakko on yhteydessä muuallekin kuin virtsaputkeen.

Vierailija
11/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kusta

Ei muuten ole. En todellakaan muista miksi sitä nimitetään mutta joillakin harvoilla naisilla on "rauhanen" jonka aiheuttaa ejakulaation. Eri asia jos joku tahallaan kusaisee.

Vierailija
12/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen mieshenkilön kanssa sain naisen ejakulaation usein, kuka löysi g-pisteeni, kun olin 42-vuotias. Hän oli elämäni taitavin suuseksin antaja. Aivan mahtavaa oli, sormetti samalla nuollessaan. Taas jotenkin väheksytään naisia "se on vaan kusta". Ja monet eivät edes usko g-pisteeseen.

Vierailija
13/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nykyinen naisystävä roiskaisee menemään sen 1-4 kertaa joka panosessio. Tietääpähän ainakin, ettei teeskentele orkkuja....

Vierailija
14/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nykyinen naisystävä roiskaisee menemään sen 1-4 kertaa joka panosessio. Tietääpähän ainakin, ettei teeskentele orkkuja....

Niin ja onneksi se ei sentään kusta ole. Olisi muuten jo liian sottaista touhua tuo paneskelu. Nytkin tulee hyvät lätäköt.

Vierailija
15/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka sanoo halveksuen että se on kusta, eivät selvästi ole itse päässeet seksin saloihin kunnolla kiinni.

Minä halusin kokeilla tätä että osaanko itse ejakuloida, joten katsoin mieheni kanssa aluksi "opastevideon". Sitten harjoittelin ensin yksin, ja onnistuihan se. Aluksi mies oli hiukan hämmentynyt asiasta, mutta nyt häntäkin se kiihottaa. Ejakuloin todella usein, mutta osaan myös "pidättää" sitä. Eikä se todellakaan ole kusta, mulla se on valkoista ja jännän tuntoista, vie jotenkin liukkauden pois.

Onkohan samat hapannaamat jotka ei usko ejakulaatioon, jotka ei usko g-pisteeseen? Käy sääliksi, eivät tiedä mitä menettävät. 😉

Vierailija
16/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaamisen nopeutettu muoto ronklauksen tuloksena = ejakulaatio (hienompi nimi)

Vierailija
18/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä, jotka väittää ettei ole pissaa, taitaa olla sitä kokemattominta kaartia.

Vierailija
19/22 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ihme, sillä miehillä sperman eli siemennesteen määrästä jopa 80% on virtsaa, eli siinä mielessä voisi puhua paremmin spermavirtsasta kuin pelkästään spermasta!

Vierailija
20/22 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakuloidessa itse saan kaikista voimakkaimman orkkuni. Putoan, putoan, putoan hyvään oloon, jollaista en ole kokenut koskaan aiemmin. Voin ejakuloida g-pistettä sormetettaessa, yhdynnässä ja jopa peppuseksissä. Tämä tuleminen edellyttää sitä, että luotan kumppaniini, luottamuksen kautta olen sinut kroppani kanssa ja rento. Rentous on ylipäätään tärkeä orgasmin saamisessa. Niitä tulee helposti yli 10 yhden seksisetin yhteydessä.

Viimeisimpien tutkimusten mukaan ejakulaatio neste sisältää kyllä laimeaa virtsaa.

Näissä tutkimuksissa kerrotaan kuinka tyhjä rakko nopeasti täyttyy seksin aikana ja tyhjenee ejakulaatiosaa. Virtsa selittyy siis sillä, mihin neste kertyy. Mutta muutakin siinä nesteessä on.

Oma ejakulaationesteeni on väritöntä, ei jätä kuivuessaan tahraa lakanaa ja tuoksuu / maistuu makealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi