Pitkäaikaistyötön haluaisitko joskus jättää perheesi ja häipyä`?
Ettet olisi taakka perheellesi. Onko tuttuja tuntemuksia?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. En koe olevani taakka perheelle. Käytännössä olen kuin kotirouva/äiti.
Entä jos et työllisty koskaan? eikö se haittaa sua?
Joskus on tullut niin vähätteleviä puheita ja halveksivia katseita mieheltä, että narunjatko on tullut mieleen. Mies saa tulla nyt töistä katettuun ruokapöytään, ja pyykit on aina pesty +koto siistinä. Ostan ainavaan ruuat omasta pussistanikin, että mies saa kunnollista ruokaa. ....mutta eihän noita seikkoja huomioida koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tullut niin vähätteleviä puheita ja halveksivia katseita mieheltä, että narunjatko on tullut mieleen. Mies saa tulla nyt töistä katettuun ruokapöytään, ja pyykit on aina pesty +koto siistinä. Ostan ainavaan ruuat omasta pussistanikin, että mies saa kunnollista ruokaa. ....mutta eihän noita seikkoja huomioida koskaan.
Samat tunnelmat täälläkinpäin. Taakaksi sitä itsensä tuntee ja se miehen kerskuminen tuloillaan ja suurella työmäärällä rassaa. Haluaisin vaan mennä jonnekkin kauas yksin itkemään ja unohtaa kaikki muut.
Olen ollut yli 10 vuotta koti-isänä vaimon käydessä töissä.
Nyt alkaa riittää ja olen vaivihkaa suunnitellut häipyväni maasta jälkiä jättämättä.
Kaiken omaisuuteni jätän tietenkin vaimolle ja lapsille, mutta en aio hitaasti kuihtua hengiltä tässä talossa ja tällä tontilla.
Ei, älä tarjoa keskustelua. Sitä on yritetty. Nyt aion ottaa aikaa omalle elämälleni. Ehkä joskus palaan, ehkä en.
Kiitos vain, mutta elämä parisuhteessa ilman parisuhdetta ei toimi. Velkaa ei ole senttiäkään ja omaisuutta usean sadantonnin edestä. Pitäkööt kaiken. Minä haluan vain oman elämäni.
No ei ole. En koe olevani taakka perheelle. Käytännössä olen kuin kotirouva/äiti.