Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tytön nimi

Vierailija
07.09.2016 |

Hei. Mitä mieltä olette nimestä Emma Jasmin Aurora? Ongelma on se että sukunimi alkaa Mo.. niin etunimen viimeinen tavu ja sukunimen ensimmäinen tekee sanan Mamo.. älyääkö sitä kukaan? :) pitäisin emma nimestä nemmän
toinen vaihtoehto on Pihla Jasmin Aurora..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei väliä tuolla ma-mo asialla :)

Vierailija
2/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihla minusta kauniimpi kuin Emma vaikka Emma nimi myös kiva 😊 Molemmat hyviä vaihtoehtoja eikä mamot haittaa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista lyhennettä kun etunimen kaksi ensimmäistä kirjaista ja sukunimien kaksi ensimmäistä kirjainta juuri koskaan käytetä, eli ei haittaa. Itse tykkään Pihlasta Emmaa enemmän, koska Emma on niin yleinen. Harvinaisempi lyhyt E-nimi olisi esim Elle (Ella, Elli taas yleisempiä).

Tosin tietty nimen yleisyys kertoo siitä, että se on valtaosasta kaunis nimi ja harvinaisuus siitä, ettei nimestä monikaan pidä. Sinällään yleisyyttäkään ei pidä säikähtää.

Vierailija
4/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Jasmin, Jasmine, Yasmin, Jasminelle yms jonka olen tavannut ovat loistaneet ystäviensä miesten kanssa vehtaamisessa, ympäri pitäjää jakamisessa, lähipiiriltään varastelusta, valehtelusta. Poikkeus vahvistaa säännön, en silti ottaisi riskiä. Tapaamani Emmat ovat olleet huumorintajuisia, lähes ylikilttejä ja tunnollisia. Pihlat puolestaan ovat hakeneet miehensä yleensä briteistä ja ovat todella persoonallisia, sanavalmiita joskin hieman turhan kurinalaisia. Päässeet jokainen itse pitkälle elämässään ja omistaneet huikean hymyn.

Vierailija
5/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu Pihla Emma Aurora ?

Vierailija
6/7 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "mamo"?   Mamu olisi eri asia, mutta nyt kyllä kiinnität huomiota ihan outoon asiaan! :D

Vierailija
7/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsesta tulee Maisa tai Venla jos on tyttö. Jos poika niin menee vaikeammaksi.