Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mun elämää!

Vierailija
07.09.2016 |

Vuodesta toiseen sama kuvio. Ihmiset pettävät luottamuksen a-i-n-a, oli se äiti tai isä, sisko tai veli, ammatti-ihminen tai jonkun tuntemattoman kautta havaitsee, kun tätä maailmaa tarkastelee edes vähän. Ahdistus ei kaikkoa. Haluaisin olla joku muu ja jossain muualla, haluan eri elämän, eri persoonan ja ulkonäön, haluan olla jossain muualla.. Anteeksi, ja kiitos jos luit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisuutta myydä omaisuutesi ja aloittaa alusta vaikka toisella mantereella?

Vierailija
2/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Pyri etsimään luotettavia ihmisiä vaikka heitä onkin vähän. Ulkoista kaikki jotka kohtelevat sinua väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mahdollisuutta myydä omaisuutesi ja aloittaa alusta vaikka toisella mantereella?

Oliskin.. Olen 20, joten omaisuuteni on tosiaan noin 1500e, jos sitäkään.

Vierailija
4/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ihmisiin takertuminen. Muuta, vaihda työpaikkaa, aloita alusta. Älä luota ihmisiin. Tee elämästäsi itsesi näköinen.

Vierailija
5/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskin.. Olen 20, joten omaisuuteni on tosiaan noin 1500e, jos sitäkään.

Tuo ikäsi on sinun puolellasi. Tee lista mitä haluat elämältä ja ala toimia sen eteen. Sinulla on aikaa muuttaa elämäsi juuri sellaiseksi kun toivot. Kaikkea hyvää.

Vierailija
6/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ihmisiin takertuminen. Muuta, vaihda työpaikkaa, aloita alusta. Älä luota ihmisiin. Tee elämästäsi itsesi näköinen.

En "takerru" ihmisiin sen sanan merkityksessä, mutta on se jo aika harmillista, kun tiedät jo ihmisten luvatessa jotakin heidän pettävän lupauksensa. Ja sama kaava toistuu, aina, kaikkien kanssa. Voin toki olla yksin, mutta sillonkin saa pettyä ympäröivään maailmaan. Oon vasta saanut vakituisen työpaikan, en halua vaihtaa sitä kun se on tällä hetkellä mulle erittäin sopiva.

Vierailija
7/7 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, ja mulla on usein ollut ihan samoja fiiliksiä kuin sulla. Itseasiassa samaistuin tekstiin paljonkin. Paljon tsemppiä, kyllä me molemmat tästä noustaan<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä