Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon painosi nousi vihkimistä seuraavana vuonna (Gallup)

Vierailija
07.09.2016 |

Noniin kaikki mammat, olisi kiva tietää paljonko juuri Sinun painosi nousi papin aamenen jälkeisen vuoden aikana?

Joten voisitteko ystävällisesti vastata kyselyyn, niin katsotaan kuinka paljon AV-mammoilla paino nousi. Muistathan olla rehellinen.

Voit myös kommentoida alas ja kertoa esim.
Kuinka paljon sinulle oli kertynyt painoa ns. kuherruskuukauden aikana?.

Kuinka paljon painosi nousi vihkimistä seuraavana vuonna (Gallup)

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi 7-9kg mutta nyt laskenut melkein 15kg ja matka jatkuu... Avioliittoa takana 1,5 vuotta, ei lapsia.

Vierailija
2/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistakymmentä kiloa nousi raskauden myötä ja vähän reilu vuosi vihkimisestä olin hoikempi kuin koskaan aikaisemmin, kun raskauskilot ja vähän ylimääräistäkin poistui imettämisen myötä. Eli jos hait sitä, että naiset lihovat saatuaan miehen nalkkiin, niin ei ainakaan omalla kohdallani pitänyt paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on laskenut 7kg, mies on ammattiurheilija niin terveelliset elämäntavat tarttui :)

Vierailija
4/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg heti papin aamenen jälkeen parkkeerasin itseni hääkakun äärelle ja vedin sitä suoraan kakkulapiolla naamaan. Sen jälkeen siirryin syömään voit ja margariinit suoraan purkista samalla kun lusikoin sokeria ja rouskuttelin sokeripaloja. Hääyö meni närästäessä ja seksi loppui myös siihen papin aameneen ja siitä jäävä aika meni drive in jonotukseen aluksi mutta nykyisin soitan tilauksen ja saan sen heti käteen ja näin säästyy aikaa syömiseen. Lopetin myös työni jotta saan istua sohvalla ja syödä... suklaata, keksiä, karkkia, sinisiä... Jos mitään muuta ei löydy niin leikkaan ohuita voisiivuja ja pyörittele ne sokerissa ja suorassa. Pitihän se syödä kaikkien niiden viiden seurustelu uuden edestä kun piti pitää linjat kunnossa että sai miehen nalkkiin.

Vierailija
5/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi 5 kg vihkimistä seuraavana vuonna, johtui tosin esikoisesta :)

Vierailija
6/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä kiloa. Tulin heti raskaaksi. :) Tosin ne lähtivät korkojen kera.

Vierailija
7/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-3 kg.

Vierailija
8/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran kuin tavatessamme, kaksi lasta ja kahdeksan vuotta. Mies on lihonut alipainoisesta normaalipainon alarajalle.

Vierailija
9/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi ei meille aamenta sanonut mutta painan nyt 11avioliittovuoden jälkeen 11 kg vähemmän.

Vierailija
10/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kiloa. Ekan lapsen saimme vasta reilut pari vuotta aviossa oltuamme. Raskausaikana luonnollisestikin nousi paino, kun huomattavasti keskimääräistä painavampi vauva syntyi.

Vierailija
11/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg, kun pääsin rikkaan miehen lihapatojen ääreen. Onhapan miehellä enemmän rakastettavaa...:-) eikä tarvitse turhaa kouria...

Vierailija
12/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 10 kiloa. Nyt 50kg 170cm. Paino tippui, kun stressasin niin paljon.

Vierailija
13/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kiloa. Olen edelleen samanpainoinen kuin 18v sitten. Raskausaikana nousi 3,5 kiloa mutta se lähti heti pois.

bmi 23

Vierailija
14/14 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 2 vuotta häistä painoni on noussut noin 22kg, mikä on kyllä ihan normaalia.

Mies kieltäytyy seksistä ja sanoo, että olen kuvottava.

Hyvä sen on pyykkilautavatsoineen inistä.

Minusta painon nousu on ihan normaalia parisuhteessa, kun ei tarvitse olla ikäänkuin "markkinoilla" koko ajan.

Sitäpaitsi mitä se tuolle miehelle kuuluu, jos minun painoni nousee? Ja mikä syy hänellä on kieltäytyä seksistä?

Haluaa kuulemma hoikemman vaimon. Minkä minä läskeilleni voin ja sille, että MINULLE KUULUU PALKINTO viikon raatamisesta - olkoon se sitten muutama karkkipussi, muutama siideri ja ehkä suklaakeksejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi