Miksi mä näen ällöjä pervoja unia?
Miksi mä näen aina tiettyyn aikaan kuukautiskiertoa ihan sairaita unia? Mm. sellaisia, missä harrastan seksiä isäni tai veljeni kanssa. Herätessä on tosi kuvottava olo ja hämmentää, miksi näen tuollaisia unia? Ei pitäis olla tapahtunut mitään hyväksikäyttöä pienenä.
Kommentit (12)
Freud voisi tehdä noista unista aika villejä päätelmiä.
Miksi minä en näe ikinä seksiunia vaikka olen puutteessa? Olisi kiva saada edes unissaan.
Now playing: Elton John - Circle of Life
Nuo tuskin ovat mitän takaumia.
Itse olen nähnyt vastaavia: sama tunne herätessä.
Unissa ihminen prosessoi muidenasioiden ohella omaa seksuaalisuuttaan, suhdetta sisaruksiin ja vanhempiin jne.
Unimaailmassa asiat sekoittuvat hassusti toisiinsa.
Uni ei tod. tarkoita, että alitajunnassasi haaveilet seksistä sukulaistesi kanssa.
Älä välitä niistä mutta oot varmaan myös seksuaalisesti vähän turhautunut. Ehkä?
Unissasi on ihan hyvä koita oikeeta elämää jossa sun keho ei tajua sun veljen halausta.
Ehkä sun pitää tehdä puhdistuksia, harrastaa eksorkismia, rukous, siivouksia ja pedin vaihto, jättää alkoholit ja piikit, katsoa lääkkeen haitat, mennä aikaisemmin nukkumaan jos valvoilee (väsymys voi aiheuttaa painajaisia helpommin) ja syödä terveellisesti. Karkottaa exät somesta, jos joku lähettää niitä ajatuksia. Puhelin kaappiin kauemmas tai kiinni joskus. Tehdä henkisiä puhdistuksia ja joku äänirauta kling. Ehkä joku tehoaa kun testailee. Tai omenamehu, yrttitee. Myös mitä ajattelee ennen unta tai katsoo netistä. Jokin suitsukepihka vaikka copal, mutta en pidä hiilialustaa turvallisena, ehkä joku muu paloturvallisesti. Itselläni on vesi, minisihti ja kynttilä, alustat. Onko unihäiriötä tms.
Ai niin. Myös ruoan puhtaus voi vaikuttaa ja lisäaineet. Juomat. Ei kukaan täydellinen silti ole, ellei ole saatavilla jotain.
Jos on yövalo, ehkä joku unimaski voi helpottaa, ettei kirkas tule silmään. Tv pois ja valitsee videot mitä katsoo. Ihan ideoita vaan, ei ole pakko ottaa kaikkea.
Onko sinulla ahdistusta tai pakko-oireista häiriöitä? Tietyt häiritsevät ajatukset voivat tulla jopa uniin esim. stressaavassa elämäntilanteessa.
Olit edellisessä elämässäsi markiisi de Sade.