Tiedätkö, miksi miehesi erosi eksästään?
Kommentit (53)
Tiedän, ei olla paljoa asiasta keskusteltu mutta tiedän myös mieheni ex:än ja olen tavannut heidät jo ennen eroaan. Olen silloin muodostanut mielipiteeni parista ja heidän suhteestaan, kysynyt mieheltäni eron syytä sekä ex:ältä eron syytä ja kaikki kolme olemme yksimielisiä joten asia harvinaisen selvä. Eivät sovi yhteen. Lisäksi mieheni rakastui minuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko syy sinulle ok?
Syynä oli rakkauden ja seksin puute ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Olivat menneet naimisiinkin vain koska niin oli tapana tehdä. Liitossa ei koskaan ollut varsinaista intohimoa.
Muille kerrottu syy: minä. Emme halunneet kertoa todellista syytä kuin kaikkein lähimmille ystäville, sillä emme halunneet loukata vaimoa enempää. Tavallaan pitää paikkansa. Syy taustalla oli muuta, mutta minut kohdattuaan mies rohkaistui tekemään päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Tuli raskaaksi miehen hyvälle kaverille.
Ihan hyvä syy erota.
Miehes tuli raskaaksi hyvälle kaverilleen? Melkoista :D
("Tiedätkö, miksi miehesi erosi eksästään?"
"Tiedän. Tuli raskaaksi miehen hyvälle kaverille")
Mies oli 22, kun tapasi eksänsä, joka oli tuolloin 30. Kolmen kuukauden tapailun jälkeen naisen e-pillerit pettivät mystisesti ja nainen oli raskaana. Muuttivat yhteen. Kun lapsi syntyi, mies kelpasi vain kodinhoitajaksi. Naiseen ei saanut enää koskea edes silittämällä. Mies sai nukkua yöt sohvalla vauva vieressään, sillä äiti halusi nukkua rauhassa. Aamulla sitten vei lapsen äidille makuuhuoneeseen, kun lähti töihin. Mies yritti pitää perheensä kasassa ja sinnitteli sinisilmäisenä täysin seksittömässä avoliitossaan kolme vuotta. Sitten eräänä päivänä nainen ehdotti, että harrastaisivat seksiä, sillä hän tahtoisi toisen lapsen. Silloin katkesi kamelilta selkä ja mies ilmoitti, että hänelle riitti. Pakkasi tavaransa ja lähti.
Ollaan puhuttu tästä aika paljon. Mies on kertonut, että ajatteli, että tällaista se perhe-elämä vain on. Hän myös pelkäsi, että jos me saisimme lapsen, kaikki kokemansa tapahtuisi uudestaan ja se ahdisti häntä kovasti. On ollut ihanaa, että olen saanut näyttää hänelle miten ihanaa perhe-elämä voi olla, kun omaa vahvan, terveen parisuhteen. Meillä ollaan lähekkäin ja rakastetaan lujaa.
Miehen eksä on edelleen sinkku. Me olemme naimisissa jo viidettä vuotta.
Tiedän, nainen petti ahkerasti, kaveri paljasti, nainen tunnusti. Ja siis että onko mulle ok että suhde siihen päättyi? No mikäpä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä syy erota.Ja tuollainen horttonen on sitten sinun nykyisesi? :D :D :D
Kahdeksan alapeukkua? :D Onko teidän mielestänne ihan ok, että nainen jakaa värkkiään miehensä hyvälle kaverille ja tulee hänelle raskaaksi? Onko tuo nykyisellä mittapuulla sellainen hyvän naisen merkki? :D
Alapeukut varmaan siitä, että et tajunnut.
Mieheni ei ole vastuussa exänsä lorttoiluista, eikä ne liity minuunkaan mitenkään.
Sain maailman parhaan aviomiehen ja sen exä jatkanut omaa elämäänsä toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 22, kun tapasi eksänsä, joka oli tuolloin 30. Kolmen kuukauden tapailun jälkeen naisen e-pillerit pettivät mystisesti ja nainen oli raskaana. Muuttivat yhteen. Kun lapsi syntyi, mies kelpasi vain kodinhoitajaksi. Naiseen ei saanut enää koskea edes silittämällä. Mies sai nukkua yöt sohvalla vauva vieressään, sillä äiti halusi nukkua rauhassa. Aamulla sitten vei lapsen äidille makuuhuoneeseen, kun lähti töihin. Mies yritti pitää perheensä kasassa ja sinnitteli sinisilmäisenä täysin seksittömässä avoliitossaan kolme vuotta. Sitten eräänä päivänä nainen ehdotti, että harrastaisivat seksiä, sillä hän tahtoisi toisen lapsen. Silloin katkesi kamelilta selkä ja mies ilmoitti, että hänelle riitti. Pakkasi tavaransa ja lähti.
Ollaan puhuttu tästä aika paljon. Mies on kertonut, että ajatteli, että tällaista se perhe-elämä vain on. Hän myös pelkäsi, että jos me saisimme lapsen, kaikki kokemansa tapahtuisi uudestaan ja se ahdisti häntä kovasti. On ollut ihanaa, että olen saanut näyttää hänelle miten ihanaa perhe-elämä voi olla, kun omaa vahvan, terveen parisuhteen. Meillä ollaan lähekkäin ja rakastetaan lujaa.
Miehen eksä on edelleen sinkku. Me olemme naimisissa jo viidettä vuotta.
No jotta! Kysyitkö asiasta myös miehen eksältä?
Tiedän. Mies teki konkurssin.
Puhuimme alkukuukaudet todella paljon entisistä suhteistamme. Nykyään emme enää.
Kyllä. Sai eksältä satiaiset ja klamydian.
Täysin hyväksyttävä syy erota.
Vierailija kirjoitti:
Minun käsitykseni on että avioero on niin iso ja monisäikeinen asia että se joka sitä liittoa joka sitten eroon päättyy, ei ole elänyt, ei voi lopullista syytä tietää mitenkään.
Avioliitossa on kaksi ihmistä. Omista kokemusperistään lähtien hekin jo kokevat asiat eri tavalla. Molempien totuus asioista muodostuu siitä miten he asiat elävät ja omassa arvomaailmassaan kokevat, ilman että kumpikaan silti valehtelee.
Meillä on kausittain liitossamme hyvin vaikeata ja toisaalta olisi pitänyt jo aikaa sitten erota.
Jos joku kolmas osapuoli puhuisi erikseen meidän puolisoiden kanssa on mahdollista että ei ollenkaan ymmärtäisi että puhumme kumpikin samasta parisuhteesta, niin eri tavalla ymmärrämme ja koemme liittomme ja arkemme.
Mutta sinun totuutesi on totta sinulle, ja miehen totuus totta hänelle. Jos sinä kuvaat asiaa omasta näkökulmastasi, ei se tee siitä väärää.
Entinen lihoi muodottomaksi hankkiuduttuaan ensin paksuksi työkaverilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä syy erota.Miehes tuli raskaaksi hyvälle kaverilleen? Melkoista :D
("Tiedätkö, miksi miehesi erosi eksästään?"
"Tiedän. Tuli raskaaksi miehen hyvälle kaverille")
Sori, mun moka, juttelin samalla sen mieheni kanssa.
Miehen ex luonnollisesti tuli raskaaksi. Tämän kyllä luulis olevan sanomattakin selvää :D
Tässä oli kyse nykyisen miehen entisestä vaimosta. Ei siis kirjoittajan puolisosta.
Tai näin minä sen käsitin.,,