Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö, miksi miehesi erosi eksästään?

Vierailija
07.09.2016 |

Onko syy sinulle ok?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei suostu kertomaan. Eikä mua enää edes kiinnosta. Ero muutenkin tulossa enkä tiedä vetääkö samaa hiljaisuuslinjaa seuraavankin kanssa.

Vierailija
2/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mieheni sai tietää, että hänen vaimollaan oli puoli vuotta kestäny sivusuhde. Erohan siitä tuli. Vuosi eron jälkeen tapasi minut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, me puhumme asioista. Ja olen hänen menneisyytensä hyväksynyt sellaisena kuin se on ja keskitymme nykyisyyteen. En ole ennen ajatellutkaan, että pitäisikö tuolla asialla olla minulle merkitystä?

Vierailija
4/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tuli raskaaksi miehen hyvälle kaverille.

Ihan hyvä syy erota.

Vierailija
5/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ex halusi lapsia ja mies ei. On ok, oma lapsiluku on täynnä.

Vierailija
6/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mies rakastui minuun.

Vierailija
7/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää eksä petti miestä. Kait siinä oli jotain muutakin taustalla, vissiin eivät olleet viimesen vuoden aikana paljoa toistensa kanssa tekemisissä, vaan kumpikin meni omia menojaan jne.. mutta en ymmärrä kysymystäsi, että onko se mulle ok?:D

Vierailija
8/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eksän mt ongelmat syynä. Täydellisen epävakaan ihmisen kanssa on erittäin raskasta elää ja mies kun halusi lapsiakin joskus.

Vierailija
9/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Miten niin?

Vierailija
10/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin paljon kuin mies tietää. Miehen ex aikanaan lopetti yhteydenpidon seinään (taustalla ilmeisesti huume- ja mielenterveysongelmia, mutta mitään varmaa selitystä itse exältä ei koskaan saanut). Asia on mulle ihan ok. Vaikka kyseessä oli pitkähkö suhde (taisivat seurustella nelisen vuotta), niin mitäpä sitä enää pohtimaan. Ollaan kuitenkin tässä kohtaa miehen kanssa seurustelu huomattavasti kauemmin kuin hän ja eksä aikanaan.

Vierailija
11/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Tuli raskaaksi miehen hyvälle kaverille.

Ihan hyvä syy erota.

Ja tuollainen horttonen on sitten sinun nykyisesi? :D :D :D

Vierailija
12/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää eksä petti miestä. Kait siinä oli jotain muutakin taustalla, vissiin eivät olleet viimesen vuoden aikana paljoa toistensa kanssa tekemisissä, vaan kumpikin meni omia menojaan jne.. mutta en ymmärrä kysymystäsi, että onko se mulle ok?:D

Tarkoitan tällä "onko ok" -kysymyksellä, että häiritseekö eron syy sinua. Eli jos esim. päätös oli miehen eksän yksin tekemä, mies petti tai ero tuli olosuhteiden pakosta (esim. muuton takia ja jotain jäi kesken). 

Vierailija
13/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ja olen asian kanssa sinut.

Vierailija
14/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan tällä "onko ok" -kysymyksellä, että häiritseekö eron syy sinua. Eli jos esim. päätös oli miehen eksän yksin tekemä, mies petti tai ero tuli olosuhteiden pakosta (esim. muuton takia ja jotain jäi kesken). 

Tarkoitatko, että joku olisi jo mennyt avo- tai avioliittoon vaikka ei voisi hyväksyä miehen eron syytä? Eikö heti seurustelun alkupuolella kannata selvittää sellaiset asiat toisen menneisyydestä, joilla on itselle merkitystä? Ja jos on jotain, mitä ei voi hyväksyä, niin lopettaa suhde siihen?

Vierailija
15/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää todellisen syyn myöhemmin, miksi eksä erosi miehestäni. Syy oli miehen väkivaltaisuus ja aggressiivisuus. Samasta syystä erosin tuosta miehestä ja toivon, että seuraava sinisilmäinen neito saa kuulla muualta todellisen syyn eroomme.

Vierailija
16/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanpuutteen vuoksi. Naiselle oli tärkeämpää nähdä omia kavereitaan yms kuin viettää miehen kanssa aikaa. Opiskeli eri paikkakunnalla. Koko ajan oli kiire ja johonkin piti olla menossa. Aikataulutti ja suunniteli. Mies ei enää jaksanut sitä menoa, joten oli parempi erota.

Vierailija
17/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja mulle ok. On munkin eksä jo. Historia toistaa itseään. Mitään ei voi saada jos asenne naisiin on vähättelevä. On petturi, valehtelija ja kiusaaja.

Vierailija
18/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies erosi ex-tyttöystävästään, koska naisella oli erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat asuinpaikan ym. suhteen. Ero tuli kuitenkin jo miehen lyhyen ulkomaankomennuksen aikana. 

Ja kyllä, asia häiritsee minua. Uskon, että jos asuinpaikkasuunnitelmat olisivat mätsänneet, olisivat he yhä yhdessä. 

Vierailija
19/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...kuinka paljon uskotte miestenne selitykset eron syystä? Onko tullut mieleen, että ei se mieskään niin enkeli ole ollut kuin mitä hän antaa kuvaa itsestään.

Vierailija
20/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni on nyt ex-mieheni mutta kuitenkin.

Tiesin, tai luulin tietäväni. Seurustelun alkuvaiheilla kertoi, ja myöhemmin narsismin ja väkivallan tultua kuvioihin epäilin vähän miehen tarinaa, ja soitin hänen eksälleen. Mies oli siis sanonut naisen olevan mielisairas, ja yhdessä sitten ihmettelimme ja totesimme miehen olevan kyllä se enemmän sairas. Syy erota oli heillä todellisuudessa sama kuin itsellänikin sitten lopulta. Todennäköisesti olen itsekin hullu kun mies erostamme on muille kertonut ;)

Harmittaa ex-mieheni tulevan puolison puolesta, eiköhän sama linja jatku sielläkin.