olen 37-vuotias ja ihan raihnainen :( kuka mies tälläisen naisen huolii?
erosin vuosi sitten sitten ja nyt pelkään, että olen sinkku loppuelämäni . en ole mikään kaunis ja lisäksi olen järkyttävä romu tämän ikäiseksi!
- hampaita on poistettu 6, häpeän hymyäni ja lisäksi minulla on kipuja leukaperissä sekä korvissa. silta on ollut kahdesti, molemmilla kerroilla kesti vain vähän aikaa ennenkuin lähti syödessä. implantteihin ei ole varaa!
- niskat ovat jumissa, syön lihasrelaksantteja sekä vahvoja särkylääkkeitä päivittäin. usein iskee myös fasettilukko, mikä tekee hengittämisen vaikeaksi kun pallea lukkiutuu. iskiahermokin kiukuttelee, joskus joudun konttaamaan paikasta a paikkaan b...
- näkö on huono, silmälääkäri ei olisi halunnut määrätä näin vahvoja laseja näin nuorelle..
- päätä särkee päivittäin, useista eri syistä
- paniikkikohtauksia
- korvat soivat
kuka hullu muka tämmöisen kanssa menisi treffeille, saati alkaisi parisuhteeseen? ! kaverit hokee että "höpö höpö oot ihana", itse en vain voi uskoa siihen . en enää....
Kommentit (25)
Tolla asenteella menisin jo arkkuun valmiiksi pötköttelemään.
Mulla oli vuosikaudet myös vaikka mitä erilaista kremppaa ja kaiken pistin vain stressin & väsymyksen & iän (43 v.) syyksi.
Kaikki oireet sitä paitsi tulivat tosi hitaasti ja salakavalasti, niin että niihin ehti melkein jopa tottua ja yritin vaan sinnitellä kaiken sen keskellä.
Tässä joitain oireitani: hirveät nivel- ja lihaskivut joka puolella kroppaa, tajuton väsymys koko ajan, nukuin helposti min. 15 h putkeen ja silti väsytti, hampaiden jatkuva särky, karmeat mielialamuutokset, tukkaa lähti tuppoina, paniikinomaiset hengenahdistuskohtaukset, turvotus, vatsavaivat jne.
Sitten sattui kohdalleni avaramielinen lääkäri, joka vihdoin uskoi että voisi olla kyse kilpirauhasen vajaatoiminnasta (ehdotin tätä lääkärille itse, kuten aiemmillekin, mutta hoikka kun olen kukaan aiempi ei ollut ottanut ehdotusta missään määrin tosissaan).
Sain lääkityksen ja avot! Lähes kaikki vaivat häipyivät saman tien.
Eli kannattaa kartoittaa kaikki mahdollinen mahdollisimman tarkkaan AP! Joku apu vointiisi löytyy varmasti.
Toinen asia onkin sitten se, että et tarvitse parisuhdetta voidaksesi hyvin.
Onnistuuko rimjob, syvällisen pitkät nautinnolliset blowjobit ja kakkoseen suorastaan vaadit. Strap-on ei ole sulle mikään kynnyskysymys ja löytyykö sulta vielä luotettava ystävätär satunnaisesti kimppaan?
Minäkin olen tuntenut itseni todella raihnaiseksi ja kärsinyt niskakivuista niin että sirdaludia kuluu. Mutta sitten aloin liikkumaan. Paljon parempi olo nyt. Aloitin venyttelemällä ja kotijumpalla, myöhemmin aloitin salilla käynnin. Mulla meni n. 3kk siihen että sain sormet lattiaan, lähtötilanne oli se että sain ne polviin. Itsetuntokin on noussut liikunnan aloittamisen myötä.
Laita ne hampaat kuntoon, vaikka velkarahalla jota makselet hiljakseen pois. Luulis että pankista irtoo kohtuukorkoinen laina noin tärkeän asian takia! Kun hampaat on kunnossa ja uskallat hymyillä niin olo hiukan helpottuu.
Sen jälkeen ehdotan että alat käymään joogassa tai hot joogassa ainakin 2krt viikko. Saat kehon balanssiin, lukot pois eikä liikunta ole liian rankkaa että lopahtaisi niin helposti. Myös kävelylenkit. Saat tunteen että teet jotakin, oot puuhakas energinen nainen :)
Kun mulla rupes ulkonäkö rapistumaan, vaihdoin kaiken kosmetiikan luonnonkosmetiikkaan. Ihon harmaus väistyi ja iho kiinteytyi ja on kirkas, ei mustapäitäkään. Itse käytän Sukia joka on kyllä rahanarvoinen. Lisäksi menin ekokampaajalle joka poisti mustan värin hiuksista ja värjäsi kasviväreillä hiuksen lähelle omaa sävyä. Nyt näytän kaikkineen elinvoimaiselta. Vielä kun laihdutan 10kg pous niin kaikki on bueno :D
Kyllä se tunne siitä väistyy kun vaan alat tietoisesti suunnata tahtomaasi minää kohti. Jos aloitat tänään, lupaan että jo 4kk päästä oot tavoitteissasi :)