Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko vastaan kävelevä mies ei kiinnitä sinuun mitään huomiota kun kävelet kaupungilla?

Vierailija
06.09.2016 |

Eikö ole aika yleistä että miehet vähintään vilkuilee rintoja?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika moni :D En kyllä mitenkään erityisemmin pidä kirjaa siitä kuinka moni ei katso mua ja kuinka moni katsoo.

Vierailija
22/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä katsele kukaan enää. Onneksi. Nuorempana ahdistelivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehille näkymätön, tai ainakin normaali miehille. Yksi fillarilla kulkeva, vähemmän normaali mies tosin kiinnittää muhun ihan joka ikinen kerta huomiota, haukkuen s**tanan h*oraksi, kusiseksi p*skakasaksi tai yrittää sylkeä päälle.

Vierailija
24/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti  ei kukaan kiinnitä huomiota, Haluan kävellä rauhassa miettimättä tuijottaako  joku pervokki maitorauhasiani.

Vierailija
25/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki töllöttävät. Taitaa johtua pitkistä vaaleista hiuksista ja muodokkaasta pebasta. Siinähän tuijottavat...

Vierailija
26/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä tuijottele kukaan. Onneksi. 

Mieheni mielestä olen hyvä tyyppi. Kun olin nuori saattoi tulla pitkiä katseita, se oli lähinnä epämiellyttävää.

Nyt olen 48v, av mittapuun mukaan siis vanhus, valmis hautaan:D.

Vierailija
27/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson jos hahmo sattuu näyttämään tutulta, tai ihan vain sosiaalisuuttani.

En minä teitä kuolaa vaikka ehkä luulette.

Vierailija
28/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson useimpia nuoria naisia varpaista päähän ja lopuksi vähän silmiin. Joskus en jaksa katsoa ja sitten en katso, vaikka voisi kiinnostaa. Varsinkin jos naisella on silmälasit niin katson arvioidakseni olisiko hän kiinnostunut minusta.

Kesällä naiset myös saattavat kääntyä useammankin kerran katsomaan paitojani ja joskus ihmiset (lapset tai muut) katsovat esim.autosta ja kehottavat toisiaan katsomaan lisää. Nainenkin voi tietysti saada lisää huomiota tuolla tavalla.

Vierailija
29/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Joskus joku huutelee perään tms. Yleensä itse vain katson maahan, ja minulla on aivan normaalikokoiset rinnat enkä käytä mitään tissipaitoja. Takapuolessani sitten on enemmän nähtävää, mutta enhän minä sitä näe että katsooko joku perään vai ei.

Vierailija
30/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tissejä, joten ei ole sitä ongelmaa. En tosin edes katsele vastaantulijoita, joten en tiedä mitä ne katsoo, eikä edes kiinostakkaan.

Vierailija
31/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pal päät kääntyile, yksi vilkaisu ja kiitti riitti =) Sellainen se suomimies tuppaa olemaan, ei juuri vilkuilla vaikka kiinnostusta voisi ollakin. Eipä haittaa, mies on jo ja ihan hyvä sellainen. Tavallisen näköinen 32v nainen olen.

Vierailija
32/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki katsoo sillä silmällä vaikka pian 40 v ja vähän ylipainoakin.

Vierailija
33/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo miehet aika ajoin katsovat. Kukapa ei tuijoittaisi, kun vastaantuleva nainen näyttää siltä, että perhettään on menossa murhaamaan. En viihdy hirveästi ihmisten ilmoilla, ja jos oikein ahdistaa, kurtistan kulmiani näyttäen melko vihaiselta kuulemma.

Vierailija
34/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta pidän seuraavalla kerralla silmät auki, en nimittäin ikinä katso ihmisiä kun kävelen vastaan. 

Vierailija
35/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni, en nyt mitään laskuria ole pitänyt, kun yritän itse olla huomaamatta tuijottelua. Vissiin isot tissit on niin ihmeellistä, että niitä möllötetään, vaikka ne on kiinni melkein viiskymppisessä muijassa. En oleta, että katseet on välttämättä ihailevia, varmaan osa ajattelee, että yäk ja osa vaan sattuu huomaamaan ja jää tollottamaan. Saapa nähdä minkä ikäisenä tuijottelu loppuu, odotan sitä kuin "kuuta nousevaa".

Vierailija
36/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemattomista miehistä ei kiinnitä minuun mitään huomiota kadulla. Tai jos kiinnittävät, tekevät sen niin hienovaraisesti etten itse huomaa. En tosin itsekään tarkkaile miehiä sillä silmällä, että kuinka hyvin he noteeraavat juuri minun olemassaoloni.

Vierailija
37/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni, en nyt mitään laskuria ole pitänyt, kun yritän itse olla huomaamatta tuijottelua. Vissiin isot tissit on niin ihmeellistä, että niitä möllötetään, vaikka ne on kiinni melkein viiskymppisessä muijassa. En oleta, että katseet on välttämättä ihailevia, varmaan osa ajattelee, että yäk ja osa vaan sattuu huomaamaan ja jää tollottamaan. Saapa nähdä minkä ikäisenä tuijottelu loppuu, odotan sitä kuin "kuuta nousevaa".

Etkö osaa katseesta nähdä millä silmällä katsotaan? Kyllä sen verran osaan lukea ajatuksia et tiedän kuka miksikin katsoo.

Vierailija
38/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua.

Vierailija
39/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykysin varmaan noin puolet vastaantulevista miehistä katsoo, riippuu kyllä paljon missä vaatteissa olen, onko meikkiä jne. Nuorempana ehkä vain yksi viidesosa katsahti, olin ruma parikymppinen. Nykyisin kaunis. T. nainen 44v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi