Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko vastaan kävelevä mies ei kiinnitä sinuun mitään huomiota kun kävelet kaupungilla?

Vierailija
06.09.2016 |

Eikö ole aika yleistä että miehet vähintään vilkuilee rintoja?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suurin osa ei mitään mutta monet on just tissei kattonu :D joskus harvoin katson miehiä että kiinnittääkö huomiota.myös naiset katsoo mun tissei joskus kun on kunnon push upit :)

Vierailija
2/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. Miehistä ehkä kaksi kymmenestä kiinnittää minuun mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut teini-iän jälkeen. Miehen huomio on täysin arvotonta sillä miehet jakavat sitä oikeastaan jokaiselle nuorelle naiselle. Kannattaa oikeasti keskittyä opiskeluun, ei miehiin.

Vierailija
4/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % miehistä ei kiinnitä minuun mitään (positiivista)  huomiota, koska olen harvinaisen ruma nainen.

Jotkut miehet kiinnittävät minuun negatiivistä huomiota.

Vierailija
5/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katson kaikkia vastaantulevia etten törmäile tai ole moikkaamatta tuttuja.

mies

Vierailija
6/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en itse kiinnitä heihin huomiota.

Vierailija
7/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsota, joskus mietityttää tosiaan että miten eivät törmää kun tuntuu että olen näkymätön, olen aina ollut.

Vierailija
8/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä sen voisin tietää. En kiinnitä huomiota randommiehiin

Vierailija
9/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että tuntemattomat eivät vilkuile minua sen enempää kuin minä heitä, eli jos ei törmätä toisiimme, niin kaikki on hyvin.

Eivät rinnat nyt niin hirveästi näy takkien ja paitojen alta, vaikka ne kiinnostaisivatkin joitakuita.

Vierailija
10/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se aika hupaisa ajatus, että kulkisin tuolla tarkkaillen, kuka kiinnittää minuun huomiota, ja sitten vielä laskisin määrät ja prosentit. No ei, tarkkailen vain sen verran kuin yleinen valppaus liikenteessä edellyttää. Näin kai useimmat toimivat.

Vierailija
11/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no suurin osa ei mitään mutta monet on just tissei kattonu :D joskus harvoin katson miehiä että kiinnittääkö huomiota.myös naiset katsoo mun tissei joskus kun on kunnon push upit :)

Muakin kerran katto yks tissitön nainen tosi raasusti ku mul oli pushupit

Vierailija
12/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% (arvio)

Vierailija
13/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon terveyskeskuksessa lääkärinä pohjanmaalaisessa pikkukaupungissa, ja ei ne ulkomuodon vuoksi huomiota kiinnitä (no oonhan minä aika leviä) , mutta kaikki vanhat parrat ja nuoret mustalaismiehet sekä tietysti alkoholistimiehet huomaa ja moikkaa. Tänään olin vesijumpassa ja vesijuoksussa altaassa tuli vastaan miespotilaita, harmaapäisiä miehiä, jotka tervehtivät "Päivää". Sitten kauppareissulla ne tervehtii ja kyselee, "Hei Virtanen", miten menee, uusisitko sen mun Diapam-reseptin?" Viikonloppuna, kun ollaan miehen kanssa yhdessa kaupoilla, mies usein kommentoi, että kuka tuo nyt oli, vastaan, että taas yksi potilas.

Vierailija
14/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes vanhat eläke-ikäiset miehet eikä rapajuopotkaan, olen 22 vuotias mutta kasvoistani ruma nainen.

Vierailija
15/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua katsotaan tosi usein. Ettei jopa aina. Myös päät kääntyvät autoissa suuntaani.

Ja tää on ihan totuus.

Olen vaan kerta kaikkiaan niin söpö pakkaus, että vaikea olla katsomatta. :)

Vierailija
16/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos 1/20. Näin on aina ollut. Nuorena koin miesten kiinnostuksen hyvin vihamielisenä, siis halventamisyrityksinä. En ole ruma, mutta minusta mies ei voi nolaamatta itseään kiinnittää naiseen huomiota, paitsi ehkä olemalla kohtelias ilman itsekorostusta.

Vierailija
17/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin. Ei kiinnosta vastaantulevat miehet eikä naiset, jos en satu tuntemaan niitä.

Vierailija
18/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos 1/20. Näin on aina ollut. Nuorena koin miesten kiinnostuksen hyvin vihamielisenä, siis halventamisyrityksinä. En ole ruma, mutta minusta mies ei voi nolaamatta itseään kiinnittää naiseen huomiota, paitsi ehkä olemalla kohtelias ilman itsekorostusta.

Siis hyvä jos 1/20 kiinnittää mitään huomiota.

Vierailija
19/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, noin 99 %? Ja se 1 % johtuu siitä, että joskus ajaudun tilanteeseen, jossa mies pitää ovea auki. Tosin en itsekään ota kontaktia vastaantulijoihin. Jos kulkisin silmät hihkuen kuin joku päivänsäde, niin ehkä saisin ja huomaisin katseita enemmän.

Vierailija
20/39 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en kiinnitä huomiota kiinnittääkö joku huomiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi