Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittumainen tuo mun mies

Vierailija
04.03.2006 |

Mä pidän nyt tänä iltana (ihan kohta) naisten saunaillan. Sovittiin eilen mieheni kans, et mies ottaa lapsen ja menevät jonnekin.

Ovat muutaman tunnin pois. Just äsken rupesi sitten,että mihin oikeen menee lapsen kans,ja onko normaalia, että lapsen pitää lähteä kotoaan.

Sanoi myös,että jos laitan mieleeni,että lapsi on ongelma,sitten lapsi on ongelma. Eihäntässä mistään sellaisesta ole kyse!

Tänne meille on tulossa mun äiti ja sisko, käydään saunas ja herkutellaan. Pyysin miestäni olemaan vain pari tuntia pois.

Lähtivät äsken,mutta itelle jäi kyllä paha mieli. Aivan kuin oisin huono äiti tai jotain.

Eikö mieheni halua/tajua, että kaipaan vähän rentoutumista. En todellakaan ajanut lastamme pois kotoaan. Ehkä mies ei halua, että mulla on kivaa ilman lastani ja ukkoa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ihan yksin kotona hetken (sitä olen pyytänyt pitkän aikaa) sillon kun sen lupas niin sanoi että ens viikolla... sitä ens viikkoo oon tässä odottanut... sen 2 kk...

sitten se sanoi että niin voinhan mennä vaikka vanhempieni luo ja voin sit sanoo et sul on vaiks migreeni... voi v...u miks sen pitää keksii vielä jotain tekosyitä? eikö se voi sanoo että rakas vaimo haluu olla nyt hetken ihan rauhassa kotona niin lähdin lasten kanssa pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi