Pyyhin vauvan naaman tiskirätillä syönnin jälkeen
Kommentit (27)
Pyyhitkö omasi myös? Mitä muita ällöttäviä tapoja sulla on?
Hyi helvetti,mun äiti teki tota. Muistan vieläkin sen hajun...! Oman kersa kädet oon pyyhkinyt ja sitten veinyt vesikäsipesulle,lupasin itselleni,että sen naamaa en rätillä pyyhi..vaikka mieli tekis.
Pyyhi samalla omasikin, lautasliinat ja servetithän on ihan turhia.
Mikä siinä on niin ällöä? Eihän se rätti ole muussa käytössä ja pestään koneessa.
Niin minäkin pyyhin.
Vaihan tiuhaan rättejä enkä todellakaan millää haisuluutulla pyyhi.
Monasti vielä vien altaalle pesulle mutta vähennän sotkun määrää jo syöttötuolissa.
Hoitotätini teki noin. Muistan vieläkin sen ällöttävän tiskirätin hajun naamalla. Pliis, älkää tehkö tota lapsillenne. Sain myös hoitopaikasta sairaalahoitoa vaatineen salmonellan, pakastekanan sulamisvesiä oli ehkä sillä rätillä pyyhitty. Tiskirätti on kodin pahimpia pöpöpesiä.
Mä taas nuolen nenäliinan märäksi ja pyyhin sillä :)
Vierailija kirjoitti:
Hoitotätini teki noin. Muistan vieläkin sen ällöttävän tiskirätin hajun naamalla. Pliis, älkää tehkö tota lapsillenne. Sain myös hoitopaikasta sairaalahoitoa vaatineen salmonellan, pakastekanan sulamisvesiä oli ehkä sillä rätillä pyyhitty. Tiskirätti on kodin pahimpia pöpöpesiä.
No enhän vauvan naamaa pyyhi samalla rätillä kun käytän pöytien pyyhkimiseen. Vauvalla on ihan oma tiskirätti. Jota pestään päivittäin.
Ihan ok jos sillä tiskirätillä ei pyyhitä muuta kuin vauvan naama, se huuhdellaan tosi hyvin ja kuivatetaan hyvin ilman että se on jossain mytyssä tiskipöydällä.
Keittiön yleinen tiskirätti on eri. Itse käytin talouspaperia.
No hyi hemmetti! Millään tiskirätillä naamaa sorkita, yäk! Meillä on vauvojen kosteuspyyhkeitä tai talouspaperia, joilla lapsen naama ja kädet pyyhitään syönnin jälkeen, ei tulisi mieleenkään tiskirätillä toisen naamaan kahota, vaikka tiskirättiä vaihdetaankin melko usein.
mäki saatan joskus sipaista pahimmat sotat, jos rätti on juuri vaihdettu ja ehkä kerran käytetty.. on seki jo aika ällöä, mut ei aina jaksa nostella lavuaarille!
Vierailija kirjoitti:
Se on paljon pehmeämpi kuin talouspaperi.
Sama juttu. Hiukset kampaan vessaharjalla kun siinä on paljon paremmat harjakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Hiukset kampaan vessaharjalla kun siinä on paljon paremmat harjakset.
Mä tykkään putsata hellaa vessaharjalla.
No ei tuo mun mielestä ole niin kovin vaarallista jos sitä rättiä ei tosiaan missään tiskialtaan pohjalla makuuteta. Paljon puhutaan tästä ylihygienista ja liian puhtaasta kasvuympäristöstä.
http://www.vauva.fi/haku?search_term=Pyyhin%20vauvan%20naaman%20tiskir%…
0/5 Ei naurattanut edes ekalla yrityksellä
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mun mielestä ole niin kovin vaarallista jos sitä rättiä ei tosiaan missään tiskialtaan pohjalla makuuteta. Paljon puhutaan tästä ylihygienista ja liian puhtaasta kasvuympäristöstä.
Ei saisi ruokkia trollia, mutta pakko mainita että tiskirätti on tavallisesti kodin likaisin paikka, siinä on enemmän bakteereja kuin vessanpöntössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään putsata hellaa vessaharjalla.
Minä pesen vessaharjalla hampaat. Kätevä kun voi pestä kaikki hampaat yhdellä kertaa, eikä tarvi hinkuttaa erikseen ylhäältä vasemmalta ja sitten oikealta ja sitten alhaalta oikealta ja vasemmalta.
0/5