Olen yhteiskunnan elättämä loinen, kysyttävää?
Sossu maksaa vuokran ja elämisen. En aio koskaan mennä töihin kun ei tarvitse.
Kommentit (24)
Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Totta, eihän älypää töitä tee :)
Miten onnistut välttämään passittamisen johonkin kuntouttavaan työtoimintaan tai vastaavaan?
Ei se mitään, mulla on hyvä liksa ja maksan runsaasti veroja, kyllä sillä muutaman elättää että heilahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistut välttämään passittamisen johonkin kuntouttavaan työtoimintaan tai vastaavaan?
Eihän sellaisia ole, ellei ole ilmoittautunut työkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne sossusta koskaan patista sitten työkkärin asiakkaaksi? Outoa :o
Paljonko sinulla on rahaa elämiseen / kk. Siis vuokrien, laskujen yms. jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn näissä välillä lähinnä pyörähtämässä kun on pakko. Aika vähän noissa tarvitsee oikeasti olla paikalla. Varsinkin kun alkaa selittää ettei usko koskaan pystyvänsä säännölliseen työntekoon. Yritän silti kovasti! ;)
Onko tylsää? En keksi muuta kysyttävää ihmiseltä, joka ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, mulla on hyvä liksa ja maksan runsaasti veroja, kyllä sillä muutaman elättää että heilahtaa!
Joo ethän sä suinkaan vakuutuskuori-Sipilää elätä, ainoastaan näitä köyhiä. Verokuitti.fi niin näet sinäkin, mistä maksoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sossu voi laittaa vastaaviin "pajoihin". Kokemusta on.
T. Ap
Miksi olet? Omasta halusta?
Miten käytät aikaasi?
Hyvät ja huonot puolet tilanteessasi?
Tuletko hyvin toimeen taloudellisesti?
Kärsitkö mielenterveysongelmista?
Millaiseksi olet kokenut ihmisten suhtautumisen sinuun live-elämässä (ei palstalla)?
Millainen on ruokavaliosi?
No nyt mä keksin kysymyksen. Menisitkö töihin esim. 4000e / kk? Jos korvaus olisi kohtuullinen ja voisit parantaa oman elämäsi tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Sossu maksaa vuokran, kotivakuutuksen ja sähkölaskun. Netti ja puhelin jää itse maksettavaksi = noin 350€
T. Ap
ap on yhtä tylsä kuin ammattinsa, jos tekee aloituksen niin pitäisi vähän vastatakin. Booring.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työkelvoton niin mikä hyöty? Tai jos on ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, saattaa olla puolen vuoden karenssi (ei tarvii olla ees itse irtisanoutunut, että noita saa) niin voi joutuu sossun luukulle. Ottavat sitten työkkäristä yhteyttä kuukausien päästä, jos ottavat.
Moniin kuntouttaviin työtehtäviin pitää myös päästä haun läpi, ei niihin aina "vaan mennä".
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsää? En keksi muuta kysyttävää ihmiseltä, joka ei tee mitään.
Välillä tekee tiukkaa keksiä mielekästä tekemistä mutta suurimmaksi osaksi ei. Kavereita joilla on sama tilanne voi nähdä useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työkelvoton niin mikä hyöty? Tai jos on ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, saattaa olla puolen vuoden karenssi (ei tarvii olla ees itse irtisanoutunut, että noita saa) niin voi joutuu sossun luukulle. Ottavat sitten työkkäristä yhteyttä kuukausien päästä, jos ottavat.
Moniin kuntouttaviin työtehtäviin pitää myös päästä haun läpi, ei niihin aina "vaan mennä".
voi myös olla kymmenen vuoden karenssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossu maksaa vuokran, kotivakuutuksen ja sähkölaskun. Netti ja puhelin jää itse maksettavaksi = noin 350€
T. Ap
netti, puhelin, RUOKA niin eipä siinä tarvi 350 / eur paljon sitten tehdäkään. Onnea valitsemallesi tiellä. Itse kyllä mielellään matkustelen, syön hyvin ja harrastan. Eli enpä ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet? Omasta halusta?
Miten käytät aikaasi?
Hyvät ja huonot puolet tilanteessasi?
Tuletko hyvin toimeen taloudellisesti?
Kärsitkö mielenterveysongelmista?
Millaiseksi olet kokenut ihmisten suhtautumisen sinuun live-elämässä (ei palstalla)?
Millainen on ruokavaliosi?
1. Omasta halusta. Huomasin miten vähällä voi elää suhteellisen onnellisesti.
2. Kavereita nähdessä, netflixiä tuijotellessa, pelatessa ja kuntoilemalla
3. Hyvin laaja kysymys mutta vastataan vaan että parasta tässä on oma aika ja kiireettömyys
4. Mielestäni kyllä, olen oppinut syömään halvasti niin jää rahaa muuhunkin.
5. En mielestäni, mutta jos minua yritetään jonnekin kurssille laittaa niin silloin ilmenee masennusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa ;)
6. Esitän monelle että menen heti töihin kun pääsen. Jos kertoisin totuuden varmaan halveksisivat.
T. Ap
Ja tämä ei ole mikään provo. Meitä on monta.