Miksi julkisella puolella on kumma haju, erityisesti kunnallisella?
Olen ollut työharjoittelussa ja töissä sekä kunnalisella, valtiolla (yliopistosairaala) että yksityisellä. Kunnallisella puolella on aina jotenkin paha haju. Tänään kävin hakemaan siskon lapsen kunnallisesta päiväkodista ja siellä oli ihan karmea jalkahien haju. Omat lapset on yksityisessä päiväkodissa ja siellä tuoksuu karkki ja muovailuvaha.
Kommentit (30)
Niissä on sen verran hidas työtahti, että tekemättömät työt kerekävät pilaantumaan, siitä se haju johtuu.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli yritystä.
Ehdottomasti.
Olen usein pyörtynyt kulkiessani ministeriöiden ohi, koska jo rakennuksista huokuu julkisen puolen haju.
Ohis
Aivan totta, ja jollain osastolla on ulosteiden haju sekoittuneena ruoan hajuun,pahaa tekee. Miksi vanhukset joutuvat olemaan tuossa paskan ja ruoan hajun sekoituksessa 24h. Kuvottaa kun tulee kotii,tuo siivouksen taso. Kun menen esim. Terveystaloon, jota käytän, siellä on käytävillä puhtaan hajuista, ja lattiat oikein kiiltävät. Miksi vanhuksia kiusataan kunnallisella, surkeaa ruokaa, huono siivous, saavat olla kusivaipoissa. Miehen kanssa voimme pahoin tuosta vanhusten kiusaamisesta.
Voisiko joku asiasta tietävä vastata, miksi osastolla siis vanhusten haisee paska ja ruoka? Miksi vanhukset tuijottavat seinään yhteen pisteeseen? Kamalia helevetin esikartanoita. Lääkitään tiedottomaksi!
Plus että niiden lasten vaatteet naulakoissa HAISEE kuvottavalle. Jotkut vanhemmat pitävät lapsillaan samoja kuraisia haalareita päivästä toiseen. Jos ei muista välitä, niin ainakin omaa lasta voisi sen verran arvostaa, että pukisi puhtaisiin vaatteisiin.
Ei ihme, etteivät lapset aikuisenakaan ymmärrä pukeutua sen paremmin.
Julkisella on varmaan joku sääntö, että ei saa käyttää hajusteita astmaatikkojen ja allergikkojen takia. Itse mietin, että eikö olisi mukavampaa jos allergisille olisi vaikka oma yksikkö jossain ja muut edes saisivat nauttia puhtaudesta.
se on vasemmistolaisuus, joka haisee siellä!
Monissa virastoissa ja terveyskeskuksissa haisee niin voimakkaasti home, että käytetyn pesuaineen hajusteilla ei luulisi olevan enää mitään väliä. Ei siellä pitempään pysty kukaan oleskelemaan.
Yliopistolliset sairaalat eivät muuten ole valtion omistamia.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella on varmaan joku sääntö, että ei saa käyttää hajusteita astmaatikkojen ja allergikkojen takia. Itse mietin, että eikö olisi mukavampaa jos allergisille olisi vaikka oma yksikkö jossain ja muut edes saisivat nauttia puhtaudesta.
Hajusteet = puhtaus. :D
Yhtä paljon kuin paha haju, minua häiritsee julkisen terveydenhoidon yksiköissä kauhea nuhjuisuus. Seinissä on aina joku kamala 70-luvun väritys, lattiat repsottaa, valaistus on kehno, tulee mieleen Tsekkoslovakia 60-luvulla, vaikken ole siellä edes käynyt. Keitetyn kaalin haju vaan puuttuu.
Miksi paskan haju ottaa jo ovella vieraat vastaan? Tietääkö joku, eikö siivota tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon kuin paha haju, minua häiritsee julkisen terveydenhoidon yksiköissä kauhea nuhjuisuus. Seinissä on aina joku kamala 70-luvun väritys, lattiat repsottaa, valaistus on kehno, tulee mieleen Tsekkoslovakia 60-luvulla, vaikken ole siellä edes käynyt. Keitetyn kaalin haju vaan puuttuu.
Huomaisin tuon, kun kävin erään keskussairaalan polilla. Kamalan nuhjuista oli, seinällä tosiaan joku ikivanha juliste. Odotustilat aivan kammottavan epäviihtyisät, verrattuna yksityisen puolen vastaavaan, jota yleensä käytän. Ympäristö tekee todella pahoinvoivaksi julkisella.
Vierailija kirjoitti:
se on vasemmistolaisuus, joka haisee siellä!
Niin. Oikeistolaisuushan ei voi haista, koska oikeistolainen ei maatessaan ja välillä istuskellessaan osakekursseja tiiraillen juuri hikoile. Mitä nyt hienoinen homeen tuoksu nahkasohvan ja perseen välistä pääsee välillä yllättämään.
Aion antaa palautetta tuosta julkisen epäsiisteydestä,oikeasti tekee mieli pitää kiinni nenästä.
Byrokratian löyhkä byörryttäää....Kops.
Julkiset laitokset on järjestään kaikki homeessa
Yksityispuolella remontoidaan useammin. Julkisomisteiset rakennukset saavat homehtua rauhassa = outo haju ja neukkulatyyli.
No nyt oli yritystä.