Mies ei tykkää että käyn salilla, oli piilottanut salikorttini ja henkkarit
Olen laihtunut 15kg ja kiinteyttänyt itseäni viimeisen vuoden sisällä. Minulla ei ole siis mitään "mieslihaksia" joiksi hän niitä nimittää. Olen vaan treenannut rasvaa kropasta pois ja reidet + vatsan alue kaventuneet huomattavasti.
En ensin osannut epäillä miestä tästä teosta, koska ei ole sanonut juuri mitään ennenkuin nyt. Löysin korttini pitkän etsinnän jälkeen sattumalta hänen vaatekaappinsa pohjalta, kun laitoin puhtaita vaatteita sinne.
Siinä kohtaa hän myönsi, että ei pidä siitä että käyn salilla. Ja pelkää että lähden muiden matkaan kun olen laihtunut ja kiinteytynyt. Sanoin ettei todellakaan ole sellaista pelkoa, mutta jos jatkaa vainoharhailua ja tavaroiden piilottamista niin pian on.
Hän lupasi lopettaa joten tämän kerran annoin anteeksi. Mitä luulette, toistaako hän entisen käytöksensä?
Kommentit (6)
Et vieläkään jättänyt sitä miestä, vaikka viimeksi piilotti korkokenkäsi , ettet pääse baariin?
Sitä edellisellä kerralla leikkeli upouuden biletoppisi riekaileiksi?
1/5.
Miesvihaprovoja pukkaa kiihtyvään tahtiin. Tätä ennustin noin kuukausi sitten ketjussa, jossa veikkailtiin syksyn provojen nousevia trendejä.
Piilotin itseltäni haarukan, etten söisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaprovoja pukkaa kiihtyvään tahtiin. Tätä ennustin noin kuukausi sitten ketjussa, jossa veikkailtiin syksyn provojen nousevia trendejä.
Ei tuo ollut miesvihaprovo.Miesvihaa on se jos väitetään kaikkien miesten piilottavan tyttöystäviensä salikortit.
Minun vaimoni ei tykkää, että käytän vaatteita. Se on piilottanut kaikki vaatteeni, ja nyt kaikki nauraa töissä, kun olen alasti. Koetin kietoutua av-palstan mukaiseen keskimittaiseen munaani, mutta työkaverit luulivat kuristajakäärmeen kuristavan minua - soittivat palokunnan ja poliisin paikalle. Nyt nekin nauraa.
Nyyh.