Missä vaiheessa sanoitte kumppanille "rakastan sinua"?
Ei, en ole mikään teini joka on seurustellut kaksi viikkoa ja on rakastunut :D Kiinnostaa vaan!
Edellisen kumppanin kanssa meni tosi pitkään, että sai tunnustettua rakkauden (vaikkei se nyt mietittynä rakkautta ollutkaan) ja nyt taas nykyisen kumppanin kanssa voisin sanoa sen jo muutaman kuukauden jälkeen! :D
Kommentit (9)
3 kuukauden jälkeen. Sanoin siinä vaiheessa kun huomasin, että olin useamman kerran lipsauttaa sen huomaamattani jutellessa.
Tyttöystävän kanssa reilut kaksi viikkoa oli tunnettu, kun tämä puhelimessa töksäytti ne sanat. Tätä ennen en uskonut että on oikeasti olemassa tila, jossa ihminen ei saa sanaa suustaan, niin järkyttynyt ja onnellinen olin. Sillon oltiin kaukosuhteessa. Sanoin saman takaisin, ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kenelle nämä sanat sanon :) Nykyään nauretaan yhdessä sille kuinka nopeasti edettiin, hän muutti tänne samalle paikkakunnalle mun perässä kun kerran oltiin nähty. Nyt kihloissa tämän ihanan naisen kanssa<3 +20v ollaan molemmat.
Ensitapaamistamme seuraavana iltana. :) Tästä kohta 15 vuotta ja yhdessä edelleen.
Viikon jälkeen möläytin vahingossa, että olen rakastunut ja mies vastasi olevansa myös. Oiskohan tosta vielä viikko mennyt, kun sanoin oikeasti "rakastan sua". Nyt yli vuosi yhdessä ja asutaan samaa kämppää.
Nykyiselle kumppanille sanoin reilun kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Hän sanoi rakastavansa minua ja vastasin samoin juuri edellisenä iltana, kun oli lähdössä seuraavana päivänä armeijaan. Olimme tuohon asti olleet kuin paita ja perse, koko ajan yhdessä, joten elämänmuutos oli suuri, kun yhtäkkiä hypättiin vuoden etäsuhteeseen. Se oli ensimmäinen kerta, kun sanoin jollekin rakastavani oikeasti tarkoittaen sitä. Nyt olemme olleet toistakymmentä vuotta yhdessä ja useita vuosia naimisissa.
Tuota ennen olin vastannut rakkautta tunnustaville poikaystäville rakastavani myös, jopa viikon-parin seurustelun jälkeen, mutta en tarkoittanut sitä ja olin aivan keskenkasvuinen teini silloin. Mutta niitähän tällä aloituksella ei haettu. :) Keskenkasvuinen olin ehkä vielä nykyisen miehenikin tavatessani, mutta rakkaus oli silti vilpitöntä ja aitoa.
Parin viikon tapailun jälkeen sanoin että olen rakastumassa. Olimme ystäviä ennen tapailua noin kuukauden. Muutaman viikon tapailun jälkeen mies sanoi rakastavansa ja sanoin sen takaisin, vaikka en tuntenut olevani aivan valmis. Pian olin valmis ja aloin sanoa sitä useammin.
Tuli siinä muutama kuukausi seurusteltua ennen kuin uskalsin sanoa.
Toisilla treffeillä 😆 Molemmat rakastu tulisesti heti eka tapaamisella, nykyisin jo naimissa ja vuosia oltu yhdessä 😊
Viikosta puoleen vuoteen on tainnut mennä.