Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on parta, kysy minulta mitä vain

Vierailija
06.09.2016 |

Otsikko.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille?

Vierailija
22/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parran saisi pehmeäksi? ?mies koettaa kasvattaa mutta hitsi kun se pistää! Käykö joku hiusten hoitoaine?

On olemassa partaöljyä, jota itsekin käytän (tuoksuu muuten tosi hyvältä, metsältä), se pehmentää partaa. On myös olemassa erilaisia partashampoita jotka voivat auttaa ongelmaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutiseeko parta jossain vaiheessa kasvuvaihetta, vai kutiseeko enemmän paljas leuka?

Kutisee kyllä huomattavasti enemmän kun ilman partaa. On yksi vaihe missä se kutiaa aivan sietämättömästi, yleensä 2-4 viikon aikana saatta kutista aivan älyttömästi, mutta sen jälkeen se ei kutise yhtä paljon enää. Partaöljy auttaa tähänkin ongelmaan.

Vierailija
24/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

Mikäs siinä, kunhan arvaat ikäni ;)

Vierailija
25/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko elänyt nuoruutesi homoeroottisia novelleja lukiessa? Kiihotutko uimahallissa miesten rintakarvustosta? Milloin tajusit poikarakkauden olevan sinun elämäsi?

Vierailija
26/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parrakkaat ihmiset luulevat olevansa jotenkin parempia kuin parrattomat?

Onko näin? Ehkä osa miehistä näkee sen "miehen mittana" ihan niin kuin peniksenkin pituus. Kaikki eivät kykene kasvattamaan hyvännäköistä partaa. Hinnan jonka tästä joudun maksamaan on hiusten huomattava oheneminen.

.

Puhut pötyä.  Ei parran kasvaminen vie hiuksia päästä, sillä parta kasvaa koko ajan jokatapauksessa vaikka sitä ajaisi päivittäin.  Kasvanut osa siitä vaan leikataan pois joka päivä.

.

Vierailija
27/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten parran saisi pehmeäksi? ?mies koettaa kasvattaa mutta hitsi kun se pistää! Käykö joku hiusten hoitoaine?

.

Kun parta kasvaa riittävän pitkäksi, eli sänkivaiheen ohi tarpeeksi, niin se ei pistele enää .

Kutittaa se ehkä voi pitkänäkin.  Mikä vain saattaa tuntua hyvältä paikasta riippuen.

.

Vierailija
28/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

37

Vierailija
29/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko elänyt nuoruutesi homoeroottisia novelleja lukiessa? Kiihotutko uimahallissa miesten rintakarvustosta? Milloin tajusit poikarakkauden olevan sinun elämäsi?

Olen eläessäni harrastanut seksiä yhden naisen kanssa.

Vierailija
30/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

37

Olen lähes puolet nuorempi, ei tule treffejä :)

Vierailija
31/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla ruma ja vastenmielinen tietoisesti? Tiedatko, etta parta vanhentaa ja etenkin kaljua miesta?

Vierailija
32/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh pah parisenttinen mikään parta ole, alusvillaa vasta. Miten kehtaat kutsua tuollaista parraksi? >10 cm vasta on KUNNON parta.

Vierailija
33/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

37

Olen lähes puolet nuorempi, ei tule treffejä :)

Höh. Itse olen 25. Mut ei sit!

Vierailija
34/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

Sun ikä on varmuudella alle 40, mut yli 23; veikkaan 31.

Vierailija
35/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö treffeille?

Sun ikä on varmuudella alle 40, mut yli 23; veikkaan 31.

Itseasiassa olen 20 vuotias

Vierailija
36/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla ruma ja vastenmielinen tietoisesti? Tiedatko, etta parta vanhentaa ja etenkin kaljua miesta?

Ja tiedätkö että säärikarvatkin ovar erittäin rumia naisilla? Ja en halua näyttää isolta vauvalta, parta on miehekäs ja se sopii minulle paljon paremmin kun siloposkisuus.

Vierailija
37/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parrakkaat ihmiset luulevat olevansa jotenkin parempia kuin parrattomat?

Onko näin? Ehkä osa miehistä näkee sen "miehen mittana" ihan niin kuin peniksenkin pituus. Kaikki eivät kykene kasvattamaan hyvännäköistä partaa. Hinnan jonka tästä joudun maksamaan on hiusten huomattava oheneminen.

.

Puhut pötyä.  Ei parran kasvaminen vie hiuksia päästä, sillä parta kasvaa koko ajan jokatapauksessa vaikka sitä ajaisi päivittäin.  Kasvanut osa siitä vaan leikataan pois joka päivä.

.

Kuitenkin sama geeni joka vaikuttaa kehon tapaan reagoida DHT-hormoniin aiheuttaa karvaisuuden ja tuuhean parran ohella miestyyppistä kaljuuntumista.

Vierailija
38/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedätkö että säärikarvatkin ovar erittäin rumia naisilla? Ja en halua näyttää isolta vauvalta, parta on miehekäs ja se sopii minulle paljon paremmin kun siloposkisuus.

Ha-haa, paljastit itsesi! Mielestasi naisten saarikarvat vertautuvat partaasi ja molemmat ovat erittain rumia, kuten sanot.  Ja minulla ei ole saarikarvoja, BTW. Ja partaiset miehet ovat yksinkertaisesti vastenmielisia. Tulee aina mieleen, etta mitahan tuo piilottelee ja myos, etta hyihyi, likainen ja haiseva karvakasa naamassa.

Vierailija
39/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha-haa, paljastit itsesi! Mielestasi naisten saarikarvat vertautuvat partaasi ja molemmat ovat erittain rumia, kuten sanot.  Ja minulla ei ole saarikarvoja, BTW. Ja partaiset miehet ovat yksinkertaisesti vastenmielisia. Tulee aina mieleen, etta mitahan tuo piilottelee ja myos, etta hyihyi, likainen ja haiseva karvakasa naamassa.

Onko sinun mielestäsi sitten parempi jos koko pää on ilman karvoja? Näyttää lähinnä huvittavalta minusta. Miksi en sallisi luonnon tehdä minut sen näköiseksi kun oli suunnitellut? Sitäpaitsi joutuisin ajaa partaani joka aamu, koska se kasvaa niin nopeasti. Ymmärrätkö kuinka paljon aikaa ja rahaa säästän sillä että en käytä partahöylää?

Onneksi parrasta pitäviä naisia on olemassa.

Vierailija
40/41 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi sitten parempi jos koko pää on ilman karvoja? Näyttää lähinnä huvittavalta minusta. Miksi en sallisi luonnon tehdä minut sen näköiseksi kun oli suunnitellut? Sitäpaitsi joutuisin ajaa partaani joka aamu, koska se kasvaa niin nopeasti. Ymmärrätkö kuinka paljon aikaa ja rahaa säästän sillä että en käytä partahöylää?

Onneksi parrasta pitäviä naisia on olemassa.

Koko paa ilman karvoja - kuvailit juuri seka mieheni etta poikani. Mies ajoi kaljuksi, kun alkoi tukka lahtea ja poika ajeli kaljuksi inttiin mennessaan, eika kumpikaan ole muita karvoja naamaansa kasvatellut.  Ja poika ihastui niin kaljun helppouteen, ettei muuta halunnut sen jalkeen. 

Eika kumpikaan nayta huvittavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän