Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö lapsenne eineksiä?

Vierailija
06.09.2016 |

Meillä ei ole annettu lapselle koskaan eineksiä. Tehdään aina kaikki ruoka itse. Eihän ne kaupan lihapullat ja makaronilaatikot edes maistu hyviltä. Itsekään en niitä söisi. Itsetehden saa paljon parempaa ja terveellisempää. En ymmärrä, kuka viitsii syöttää eineksiä lapsilleen ja kuka antaa esimerkiksi valmispizzoja. Lapsenahan kehittyy makutottumukset ja silloin olisi tärkeää tarjota terveellistä ruokaa, jotta lapsi söisi sellaista myös aikuisena.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä transrasvoja muutenkin joka paikassa ja on varmasti taas vain voiteollisuuden väite, että transrasva olis muka epäterveellistä.

Vierailija
42/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä transrasvoja muutenkin joka paikassa ja on varmasti taas vain voiteollisuuden väite, että transrasva olis muka epäterveellistä.

Taidat olla ihan pihalla rasvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä esim Atrian pinaattilettujen ainesosaluettelo. Noissa on luultavasti transrasvaa, koska on kovetettua kasvirasvaa. Ainesosat: vehnäjauho, vesi, pinaatti (16 %),kananmuna, margariini (rapsiöljy, kovetettu rapsiöljy, emulgointiaineet (E 471, auringonkukkalesitiini), aromit), riisi- javehnätärkkelys, dekstroosi, sokeri, suola, palmuöljy, vehnä- ja maitoproteiinivalmiste, nostatusaineet (E 450, E 500), aromit (mm.kerma)

Onko itsetehdyissä samat aineet, niin kuin toi yks vastaaja sanoi?

Vierailija
44/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan pinaattilättyihin vain maitoa, pinaattia, vehnäjauhoja, munia, suolaa ja rypsiöljyä. Kaupan letuissa hieman pidempi incci.

Vierailija
45/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan teet jotain kinkkukiusausta mikä ei hirveesti eroa eineisruuasta kun siihen käyttää pakasteita ja e-koodeilla rikastettua kinkkua huoh

Vierailija
46/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan tehnyt kinkkukiusausta. Lihaperunalaatikkoa kylläkin mutta käytän siihen itse viipaloituja perunoita ja jotain lihaa. Makkaraa ei käytetä ruoanlaitossa. Pari kertaa kesässä grillissä on ollut miestä varten makkaraa. Itse en tykkää makkarasta enkä sitä syö.

Vierailija
47/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan pihalla rasvoista?

Vierailija
48/48 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä saanut eineksiä lapsena, äiti teki kaiken itse vauvasoseista lähtien aina siihen asti kun olin n. 16. Silloin maistoin ensimmäistä kertaa pakastepizzaa kaverilla ja nykyisin (10 vuotta myöhemmin) syön thaikuutioita, pakastepizzaa, eineshyllyn puuroja, hamppareita, lihiksiä ja ties mitä. KotiruokaaKIN, mutta myös eineksiä.

Että se lapsena opituista mauista. Ei suojellut luomusoseet uusilta mauilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi