Huonoimmat televisio-ohjelmat ikinä
- Ensitapaaminen alttarilla - Exiä rannalla - Salkkarit - Myyntimies/kauppaneuvos Jethro - Neljät häät Amerikassa - Tuurin kyläkauppias Siinä joitakin omasta mielestäni huonoja ohjelmia.
Kommentit (716)
Sinänsä typerää katsomatta sanoa, että huono ohjelma, mutta täytyy sanoa, että suurin osa näistä "reality"- ja kilpailuformaateista kiinnostaa kuin kilo kakkakikkareita. Mulla ei ole telkkaria, joten en yleensä tule edes vahingossa nähneeksi näitä puhutuimpia ohjelmia, eikä niitä tee yhtään mieli vartavasten nettipalveluista katsella.
Lisätääs tuo Maisan ja Nikon luksusmatkat. Paskaa 💩
Meidän perheen tähdet. Oksensin jo mainokselle.
Miten nuo tämän syksyn uudet ohjelmat onkin kaikki ihan kuraa?
Ei ei ei ei ei...
Paskin ja turhin ikinä on MTVn ohjelma Suolaa ja pippuria vm 1987
salkkarit, emmerdale, kauniit ja rohkeat, päivienviemää, unelmien poikamies, maajusille morsian, big brother.. onha tuota sontaa olemassa
Kaikki ohjelmat, joissa on mukana Maria Veitola, Maija Vilkkuma, Jone Nikula tai Ruben Stiller.
Vierailija kirjoitti:
Nää kaikenmaailman hottisten exien paratiisihotellit rannalla on ehkä pahinta paskaa ikinä.
Plus Kardaaniakselit ja miljönäärimuijat
Hyvin pitkälti kaikki suomiformaatit ulkomaalaisista orkkisohjelmista.. :D plus jotkut turhanpäiväiset realityt (miljonäärijutut, kardashianit, yms, yms)
Nää kaikki tlc:n hääpukuohjelmat 😵
Lähes jokaisen ohjelman juontaa Mikko Leppilampi, olen kyllästynyt hänen juontamiin ohjelmiin.
Huonoja ohjelmia ainakin seuraavat :
Posse ( aikuiset ihmiset riehkasevat, kuka jaksaa katella. Minä en sekunttiakaan.)
Salkarit,
Kauniit ja Rohkeat,
Tosi TV:t,
Sisustusohjelmat,
Super-Marjo
Myyntimies Jethro matkoilla
Napakymppi (uusi)
Remontilla rahoiksi
Suomen hauskin tavis
Suomen unelmien poikamies
Riemuloma Palandereilla
Tahdon morsiuspuvun (eri maiden versiot)
Ei oikeastaan tarvitse kun luetella minkä tahansa päivän ohjelmia, niin järkyttävää soopaa tulee lähes joka kanavalta. Kaikista heppoisista tosi-tv formaateissa on versiot UK, Tanska, Ruotsi jne. ja viimeisenä tekee Suomi oman vielä surkeamman ja köyhemmän version. Samat halvat ohjelmat kiertävät maailmaa ja sitten ne vielä uusitaan moneen kertaan.
Teema ja ykkönen melkein ainoat kanavat, joilta tulee jotain kiinnostavaa ja järkevää katsottavaa.
Uusi versio Vedetään hatusta- sarjasta, vanhasta tykkäsin mutta nykyinen aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Kaikki, joissa on Jethro Rostedt tai Janne Kataja
Veikkaan, että suurinta osaa huonoimmista en (onneksi) ole katsonut. Niistä, joita olen nähnyt pätkän tai enemmän huonoimpia ovat olleet:
Putous
Uusi Butsibum
Suomen hauskin tavis
Salkkarit (joskus alkuun oli jopa ihan hyvä)
Arja Korisevan luotsaama Näytön paikka 1990-luvulla.