Kun lihava nainen laihtuu paljon, tuleeko hänelle yleensä riipputissit?
Puoliso on laihduttanut nyt n. 15 kg, ja tissit on sekä tyhjentyneet melkoisesti että alkaneet hieman roikkua (hän on 21-vuotias). Aikoo vielä kuitenkin laihduttaa 10 kg, joten tissien voi olettaa tyhjentyvän entisestään, vai? Käykö näin yleensäkin vai onko hänellä vain "huonot geenit"?
Kommentit (8)
Kun mä oon laihtunut, niin rinnat kyllä kohoavat, kun rasva lähtee. Niissä on silti kokoa, koska sisältävät sitten paljon muutakin. Mieluummin kyllä ottaisin vaikka pienemmät ja roikkuvatkin.
No todennäköistähän se on, tosin on niin nuori että voi olla että kiinteytyy oikeinkin hyvin. Rintalihaksia voisi kokeilla treenata käsipainoilla ei ne rinnat mihinkään kiinteydy, mutta se lihas siellä alla kyllä ja näin rinnatkin saa paremman ryhdin.
No ennemmin tai myöhemmin ne luomutissit alkaa joka tapauksessa sojottamaan alaspäin tai kainaloon ;) jos siis eivät ole pienet.
Hmm, mulla oli kyllä lihavana paremman näköiset tissit kuin laihana, mutta ei se niinkään siitä laihduttamisesta tullut se lättänyys ja roikkuvuus, vaan mulla oli jo nuorena ja hoikkanakin sellaiset tissit, ja sitten vaan tilapäisesti lihomisen myötä pullistuivat pirteiksi puolipalloiksi. Palasivat sitten nuoruuden muotoon kun laihduin takaisin.
Itse parikymppisenä laihdutin normaalipainon ylärajoilta (70kg --> 58kg) alarajoille. Tissit lähtivät ensimmäisenä, ja ovat nyt tyhjät nahkapussit. Itse asiassa ei haittaa, vaatteet päällä asia on ihan ok ja isot, painavat rinnat haittasivat urheilua.
Geeneistähän se on aika paljon kiinni, palautuvatko vai eivätkö.
Hidas laihdutus on parempi kuin nopea laihdutus, kudosten kannalta. Myös MSM jauheen pitäisi kiinteyttää kudosta.
Valitettavasti maan vetovoima vetää alaspäin. Ei muuten ole kivaa naisellekaan.
Geenit ja ikä vaikuttaa siihen "palautumiseen" eniten. Ja myöskin siihen mistä sitä ylimääräistä rasvakudosta lähtee ensimmäisenä liikenteeseen.
Joku saattaa laihdutuksen alussa menettää ne tupla d:t välittömästi ja jonkun toisen muu fysiikka muuttuu missityyliseksi ja ne tissit lähtee sitten vihonviimeisenä.
No voitko sä elää asian kanssa? Jos et voi, niin oletko valmis maksamaan rintojen korjauksen tai astumaan takavasemmalle toista urosta varten?