Mitä sanoa koulussa, kun olen raskaana enkä menekkään kavereiden kanssa enää tupakalle??
Luokassa muutama tupakoitsija lisäkseni, lopetin tupakanpolton viikonloppuna kun tein rtestin, huomenna olisi koulupäivä, mitä ihmettä sanon kun en enää menekkään heidän kanssa ulos?? Eivät ikinä usko, että lopetin vkl, kun tietävät että ollaan vauvaa yritetty. En vain haluaisi ihan ekana millekkään koulukavereille kertoa että olen raskaana
Kommentit (10)
Miksi kerrot vauvan yrittämisestä jos et kuitenkaan halua raskaudesta kertoa? Moka on tehty, kai he nyt koko ajan etsivät merkkejä raskaudesta kun kerroit.
Jos heitä nyt kiinnostaa noin paljon, ehkä ei edes kiinnosta.
No eikös se olisi ihan hyvän lopettaa yritysvaiheessakin. Jos kerran tietävät, että yritätte, niin vetoat siihen.
Keksi joku monimutkainen peitetarina ja muista selitellä asiaa kaikille.
Sanot, että yrität lopettaa. Se on lievempi ilmaisu, jolloin he antavat sinun olla.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että yrität lopettaa. Se on lievempi ilmaisu, jolloin he antavat sinun olla.
Tää on muuten totta, näin taidan tehdä
Sanot että sulle on ehkä tullut astma. Ja lääkäri käski ekana lopettaa tupakoinnin.
Päähäni on viimeinkin tullut järkeä, joten en lähde tupakalle. En halua haista ja maistua kuvottavalle.
Sanot, että "olen lopettanut," ja sitten vain kestät sen että he pitävät sinua tekopyhänä tärkeilijänä joka luulee olevansa parempi kuin muut.