Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tinder-deittailussa jotain "sääntöjä"? Ja miten päästä yli ihanasta deitistä / miten tulkita käytöstä...

Vierailija
06.09.2016 |

Niin, kai se tinder on lähtökohtaisesti enempi satunnaisseuraa etsiville, vai... Mutta olen ajatellut että etenkin jos ihminen vaivautuu profiilissa vähän kertomaan enemmän itsestään niin ehkä sillä voi olla muutakin kuin ihan yhden kerran hupi mielessä.

Noh, ajattelin sitten että hupia minullekin, minkälaista vain.
Ongelma että yksi vain oli niin hurmaava, ihan perfect match, esim sängyssä, viehättävyyden suhteen jne monessakin asiassa. 2 kertaa tavattiin (ja tietty oltiin heti sängyssä :D en mä jaksa mitään perinneleikkejä että "ei vielä ekalla kerralla").

Nyt en tiedä mikä sen agenda on, kun vaikutti aluksi kovin viehättyneeltä hänkin, mutta en nyt saa oikein kontaktia / uutta tapaamista enää sovittua. Ajattelin jo että antaa olla, laitoin yhden viestin ja ajattelin että jos ei siihen vastaa niin... mutta sitten soittikin perään heti. Mutta nyt ei taas vastaa viesteihin (tai vastasi lopulta ja sanoi soittavansa mutta ei ole kuulunut).
Olisi ollut kiva saada joku klousaus tähän juttuun, ihan ok jos ei häntä oikeasti enää kiinnosta / halusi vain muutaman kerran hupia, mutta toisaalta jutuista saattanut päätellä välillä että hän ihan ajattelisi että nähtäisiin vielä ja tehtäisiin jotain tms.
Olisi ollut omasta puolesta kiva edes tapailla vielä ja tutustua vähän lähemmin.
Kun en nyt tiedä
- onko hänellä monta muutakin ja vielä kiinnostavampaa ja minä olen vain numero xx "listalla"
- vai häiritseekö se häntä että erostani on niin vähän aikaa, epäileekö hän minun motiivejani jotenkin
- jos on mahdollista että hän haluaa ehkä tavata vielä (vaikka olisinkin yksi kymmenestä), onko ok laittaa viestejä / tapaamisehdotuksia silloin tällöin oma-aloitteisesti vai jäänkö vain odottamaan (ja annan homman kuivua kasaan kuten se tuntuu noiden tinder-miehien kohdalla helposti kuivuvan jos ei ole itse aktiivinen ehdottomaan tapaamisia tms.)

Ongelma tosiaan se että en saa kaveria nyt kuitenkaan pois mielestä ja häiritsee keskittymistä... etenkin kun ei tiedä oikein tilannetta. En ehkä viitsisi vielä laittaa mitään dramaattista tenttausviestiä "haluatko vielä tavata vai et" .
(ja vaikka oon käynyt kahveilla jo parin muunkin kanssa niin tämä vain jauhaa taustalla päässä... eikä pariin muuhun jotka olen tavannut tinderissä, tunnu enää kiinnostusta... mulle olisi ok jopa sopia että tapaillaan vain yhtä jos hän haluaisi... mutta kun en nyt saa tähän juttuun mitään selkoa... niin en henkisesti pääse irti tai eteenpäin. Tuntuu että kun kerran ollut jonkun noin just mulle ihanan kanssa, ei innostu enää muista.)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että mies penkittää sinua, eli olet vain yksi muiden joukossa. En kehota laittamaan viestiä, koska teet itsestäsi helpon ja kuka oikeasti kiinnostuu helpoista? Mies ei ole oikeasti kiinnostunut sinusta, valitettavasti. Ja kysymykseen "haluatko tavata vai et" et saa kuitenkaan rehellistä vastausta mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lisäksi se on käynyt tinderissä aina välillä, esim. viimeksi tänä aamuna.

Se ihastunut teinityttö tämän aikuisen naisen sisällä spekuloi, että jospa se käykin kattomassa mun profiilia ja mustasukkaisena että milloin MÄ oon ollut läsnä, mutta eipä se taida ehkä noinkaan olla... :'D

ap

Vierailija
4/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti A) Hän sai jo mitä halusi sinusta B) Hän on löytänyt toisen kenen kanssa ''pitää hupia''

Vierailija
5/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tavata, eikä parin tapaamisen/treffien/panemisen jälkeen mitään closurea tarvita. Tai se "soitan sulle" ja jättää soittamatta oli se closure.

Sorry ap, mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa uutta tapaamista jos haluaa tavata. Olet oikeassa siinä että listalla on monta naista, tinderiin kuuluu useamman samanaikainen deittailu, ykköskandidaatti pääsee jatkoon, muut jää rannalle.

Olet saanut pakit ja ne kirvelevät, mutta et voi henkisesti ripustautua tähän yhteen tyyppiin. Nyt toteat ääneen että he's just not that into you ja jatkat deittailua.

Ps jos haluat vakavamman suhteen niin ei ekoilla tai tokilla treffeillä petiin. Näin se vaan menee, perinneleikkejä kannattaa joskus leikkiä vaikkei haluakaan.

Vierailija
6/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ihastunut teinityttö tämän aikuisen naisen sisällä spekuloi, että jospa se käykin kattomassa mun profiilia ja mustasukkaisena että milloin MÄ oon ollut läsnä, mutta eipä se taida ehkä noinkaan olla... :'D

ap

Juu ei ole käynyt sinun profiilia tarkkailemassa, suosittelen unohtamaan.

M29

Vierailija
7/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero yksi. Kyseessä on panosovellus, ei "mennäänkönaimisiin"-sivusto. Sääntö numero kaksi. Älä ylianalysoi.

Vierailija
8/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman vastaava kokemus. Tapasin erään miehen Tinderin kautta, ulkonäkö ei kuvissa vastannut suoraan miesihannettani mutta juttu luisti ja tyyppi vaikutti hurmaavalta. Tavattiin ja vastassa oli uskomattoman komea kaveri, siisti yleisilme jne. Hymyili paljon, juttua riitti ja hauskaa oli. Tultiin tosi hyvin juttuun ja mies paljasti että on positiivisesti yllättynyt, koska olen luonnossa kauniimpi ja tosi mukavaa seuraa, haluaa ehdottomasti tavata uudelleen ja suutelimme. Olimme kyllä perillä siitä tosiasiasta ettei kumpikaan hae mitään vakavaa parisuhdetta..

Toisella kerralla päädyimme sänkyyn. Sitten hiljeni pariksi viikoksi, ei vastannut viesteihin joten lakkasin yrittämästä ehdottaa seuraavaa tapaamista. Lopulta mies otti yhteyttä ja pahoitteli työkiireitä. Tapasimme vielä pari kertaa muutaman viikon aikana ja taas yhtäkkiä hiljeni kokonaiseksi kuukaudeksi. Olin jo todella ihastunut mieheen sillä yhdessä ollessamme hän antoi paljon huomiota, helli, halaili ja kohteli minua enemmän kuin pelkkänä hoitona, puhui tunteista jne. Ja täys hiljaisuus.

Tyyppi sekoittaa päätä edelleen kun mietin vain häntä, eikä muut deitit ole yltäneet hänen "tasolleen". Totesin että olin vain hetken hauska, ja varmaan arvojärjestyksessä aika loppupäässä koska yhteydenpito on niin vähäistä. Vaikken itsekkään halunnut mitään parisuhdetta, silti ärsyttää koska hän sai minut ihastumaan itseensä ja olisin mielelläni halunnut nähdä olisiko hommassa sittenkin ainesta muuhunkin kuin satunnaiseen tapailuun.

Vierailija
9/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua tavata, eikä parin tapaamisen/treffien/panemisen jälkeen mitään closurea tarvita. Tai se "soitan sulle" ja jättää soittamatta oli se closure.

Sorry ap, mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa uutta tapaamista jos haluaa tavata. Olet oikeassa siinä että listalla on monta naista, tinderiin kuuluu useamman samanaikainen deittailu, ykköskandidaatti pääsee jatkoon, muut jää rannalle.

Olet saanut pakit ja ne kirvelevät, mutta et voi henkisesti ripustautua tähän yhteen tyyppiin. Nyt toteat ääneen että he's just not that into you ja jatkat deittailua.

Ps jos haluat vakavamman suhteen niin ei ekoilla tai tokilla treffeillä petiin. Näin se vaan menee, perinneleikkejä kannattaa joskus leikkiä vaikkei haluakaan.

Tässä tiivistettynä myös minun ajatukseni jotka tuli aloituksen luettuani :) En suosittele tuhlaamaan aikaa siihen että odottelet miehen yhteydenottoa. Hän ottaa yhteyttä vaan jos tämä ykköskandinaatti on kiireinen..

Vierailija
10/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt siten että puhuin melkein 3kk Tinderissä erään miehen kanssa päivittäin ennen kuin edes tapasimme. Olin vasta eronnut ja liityin Tinderiin varmaan sitten kohottamaan itsetuntoani, en etsimään mitään (ok kuulostaa oudolta mutta ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa).

Sitten tapasimme ja näimmekin sitten 2-3 krt viikossa. Sitten kerran olimme baarissa tämän miehen ja hänen kavereidensa kanssa ja hän ilmoitti että ei halua mitään vakavaa. Se oli sitten siinä. Hän käytännössä antoi narua ja hänen ystävänsä luuli että seurustelemme miehen puheitten perusteella. Silloin opin että eipä noista miehistä koskaan tiedä.

Nykymaailmassa tuntuu olevan vaikeampaa sitoutua juurikin kun on Tinderiä sun muuta.

Vierailija
11/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hieman vastaava kokemus. Tapasin erään miehen Tinderin kautta, ulkonäkö ei kuvissa vastannut suoraan miesihannettani mutta juttu luisti ja tyyppi vaikutti hurmaavalta. Tavattiin ja vastassa oli uskomattoman komea kaveri, siisti yleisilme jne. Hymyili paljon, juttua riitti ja hauskaa oli. Tultiin tosi hyvin juttuun ja mies paljasti että on positiivisesti yllättynyt, koska olen luonnossa kauniimpi ja tosi mukavaa seuraa, haluaa ehdottomasti tavata uudelleen ja suutelimme. Olimme kyllä perillä siitä tosiasiasta ettei kumpikaan hae mitään vakavaa parisuhdetta..

Toisella kerralla päädyimme sänkyyn. Sitten hiljeni pariksi viikoksi, ei vastannut viesteihin joten lakkasin yrittämästä ehdottaa seuraavaa tapaamista. Lopulta mies otti yhteyttä ja pahoitteli työkiireitä. Tapasimme vielä pari kertaa muutaman viikon aikana ja taas yhtäkkiä hiljeni kokonaiseksi kuukaudeksi. Olin jo todella ihastunut mieheen sillä yhdessä ollessamme hän antoi paljon huomiota, helli, halaili ja kohteli minua enemmän kuin pelkkänä hoitona, puhui tunteista jne. Ja täys hiljaisuus.

Tyyppi sekoittaa päätä edelleen kun mietin vain häntä, eikä muut deitit ole yltäneet hänen "tasolleen". Totesin että olin vain hetken hauska, ja varmaan arvojärjestyksessä aika loppupäässä koska yhteydenpito on niin vähäistä. Vaikken itsekkään halunnut mitään parisuhdetta, silti ärsyttää koska hän sai minut ihastumaan itseensä ja olisin mielelläni halunnut nähdä olisiko hommassa sittenkin ainesta muuhunkin kuin satunnaiseen tapailuun.

Taitaa harrastaa useampaa "varmaa panoa" vuorotellen.

Vierailija
12/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

If he wants you, you'll know. If he doesn't, you will be confused. :)

Vierailija
13/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

If he wants you, you'll know. If he doesn't, you will be confused. :)

Erittäin hyvin kiteytetty.

Vierailija
14/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, taisin saada nenilleni, itsehän tässä ensin alunperin vähän suunnittelin kerätä jonkun tallin itselleni muutaman sopivan fuck-buddyn joista ottaa tarpeen tullen :(. Kun kerran miehetkin sitä tekee...

Vai varooko se tyyppi joutumasta just sellaiseen... (kun oli niin kiinnostunut siitäkin oonko tavannut muita tinderistä).

Hitto tosiaan kun tuon pitikin jäädä kummittelemaan ja haittaamaan kun keskittymistä vuorokaudet läpeensä, ja kukaan muu ei enää kiinnosta / sytytä.

Pitää kai seuraavilla treffeillä sitten uuden tyypin kanssa olla väkisin maltillisempi; ongelma vaan se että kun lapsetkaan hoidossa niin harvoin, olisi sitten kiva pitää "hauskaa" kunnolla. Jos on mukava tyyppi, parempi ottaa se yksikin kerta kuin jäädä odottelemaan uusia treffejä joita ei välttämättä tulekaan... olen vähän oppinut "it's now or never" tyyliin toisaalta...

Ja oikeasti myös olisi tarve seksille, mutta kun ei kiinnosta enää ne pari muutakaan...

ap

Vierailija
15/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin klassinen alpha widow tapauksen alku että voiko edes olla muualta kuin porvoosta?

Vierailija
16/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä aloituksen tyypistä tulee mieleen eräs Eve, joka samalla tavalla ylianalysoi blogissaankin. Ja lapset on "hoidossa" eli petturi-isällä kun Eve räplää Tinderiä..

Vierailija
17/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

M29

Plus eikös Tinderiin tullut jo yli vuosi sitten muutos ettei näy että milloin toinen on ollut paikalla..............? Haiskahtaa Porvoolaiselta.

Vierailija
18/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

M29

Plus eikös Tinderiin tullut jo yli vuosi sitten muutos ettei näy että milloin toinen on ollut paikalla..............? Haiskahtaa Porvoolaiselta.

Ai jaa mulla on toinen sovellus ja siinä kyllä näkee...

ap

Vierailija
19/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

M29

Ai jaa mulla on toinen sovellus ja siinä kyllä näkee...

ap

Ai Happn?

Vierailija
20/36 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oot ollu liian helppo. Valitettavasti. Heti kun olit ns.luovuttamassa/katoamassa niin kiinnostus heräsi ja oikeen soitti. Ja taas kun olit valmis niin se lopahti.

Eli sun pitis herättää se kiinnostus hienovaraisesti tekemällä selväksi, että et olekaan ihan niin helppo. Siten, että se ns.metsästysvietti miehellä herää jälleen ja pidäkin se sitten yllä niin voi tuottaa tuloksia.

Mut totuus on, että ainakaan automaattisesti et jättänyt häneen lähtemätöntä vaikutusta. Pihtaaminen olisi säilyttänyt hieman pidempään kiinnostusta yllä ja olisi tutustunu suhun paremmin ja ehkä silloin jääny koukkuun.

Nyt sai kalan ja päästi sen takas veteen kun oli liian helppo saalis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi