Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko nutraamalla 10 kg pois kuukaudessa?

Vierailija
06.09.2016 |

Nyt on pakko laihtua äkkiä yhtä reissua varten.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laihduttanut ennen matkaa muutaman kuukauden aikana vajaat 10 kg. Yhden ainoan viikon aikana, jonka elin matkalla käymättä salilla ja syömällä ruokaa (en juo alkoholia), painoa tuli 5 kg takaisin. Ja se ei meinannut lähteä enää millään pois. 

Vierailija
22/25 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nutraus on ollut ihan toimiva keino saada nopeaan kiloja pois. Mutta kuukautta en ehkä putkeen menisi...voi kostautua ruuansulatusongelmina reissussa.

Mulla 2-3 viikkoa täysnutrausta on toiminut - olen suunnilleen "samanpaksuinen" kuin sinä.

6 kiloa kolmessa viikossa tod.näk. lähtee. Sitten liikuntaa ja kevyttä ruokaa& paljon nestettä loppuaika. Kokonaispudotus ei ehkä ihan kymmentä kiloa, ehkä 6-8 kiloa, mutta tuolla kuurilla olo on huomattavasti keveämpi& freesi.

Tsemppiä ja mukavaa reissua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa ainakaan täysnutrausta. Jos parin päivän jälkeen alkaa jalat kramppaamaan jos pelkästään nutraa. Jos nutraa pari viikkoa putkeen niin sitten voikin olla jo edessä sairaalareissu.

Vierailija
24/25 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laihduttanut ennen matkaa muutaman kuukauden aikana vajaat 10 kg. Yhden ainoan viikon aikana, jonka elin matkalla käymättä salilla ja syömällä ruokaa (en juo alkoholia), painoa tuli 5 kg takaisin. Ja se ei meinannut lähteä enää millään pois. 

Lihas painaa läskiä enemmän, joten totta kai salitreeni nostaa painoa.

Vierailija
25/25 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viikon startti jolloin täysnutraat ja sitten seuraavan viikon osanutraat. Nuttauksen jälkeenkin pidä aina mukana sitä sekoituspulloa ja nutrilett pussia tai patukkaa ja jos et ehdi muuten syödä niin syöt sen ettei ateriaväli pääse liian pitkäksi ja tule nälkä ja mieliteot.

Syö aluksi parin tunnin välein niin opit ateriarytmin ja sitten voit pidentää kolmeen tuntiin. Se että ei päästä verensokeria tippumaan on kaiken a ja o painonhallinnassa.

Itse tein juuri noin. Mutta se mikä sopii yhdelle ei välttämättä toimi toisella.

Itse en pystynyt aikoinaan olemaan kuin viikon nutteilla ja olo muuttui hirveäksi. Ei tietoakaan siitä hyvästä ja energisestä ketoosista! Ja vaikka kuka sanoisi ettei nutraus vaadi itsekuria niin kyllä se vaatii. Harva pystyy täysnutraamaan kuukautta, niin se vaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi