Miksi ihmiset tunkee kauppojen markkinahumuun
ja käyttäytyy siellä kuin omistaisivat koko kaupan?
Kävin äsken cittarissa ja jokin mammutti-juttu oli vetänyt kaupan pullolleen väkeä. Kolme muijaa törmäsi muhun kärryllä, noin 15 tukki käytävät ja ilmeili mulle, muuta en tahtonut kuin vain päästä hissuksiin kärryllä eteenpäin. Maitotiskillä tungetaan kuin maito loppuis justiinsa. jne.jne.
Mietityttää taas että josko lähtis johonkin peräkylille asumaan.
Kommentit (9)
itse tungin hakemaan maitoa lapselle ja kalakeittoainekset, mutta tuntui kuin olisin ollut liikaa
luulisi että jos ihmiset näkee että väkeä on paljon niin ei tarttis ilmeillä kenelläkään tai lähtis sitten himaan
ap
En minä ainakaan sinne pelkästään esim. mammuttimarkkinoiden takia mene.
En tosin juuri koskaan tunge itse lauantaisin kauppaan.
Ihmiset on niin tyhmiä että heti tunkevat kauppoihin on ISOlla mainostetaan jotain mammuttimarkkinoita, tosiasiassa hinnat ovat ihan normaaleja.
Kumma myös miten juuri nämä aina rikasta esittävät, luottokorteilla kaiken ostavat wannabejupit tunkevat ensimmäisinä ale-myynteihin.
kun he hakee ne unohtuneet makaronit hyllystä ja työntää kärryt toisten kantapäille, ehkä ne todella on ei-urbaaneja
Olette vain kateellisia meille varakkaille paremmanluokan kansalaisille.
Yrittäkää vaan nöyrinä odottaa vuoroanne moukat.
Vierailija:
Huomattu on...
ostimme maksalaatikon ja maitoa ja lopunaikaa odottelimme muksujen kanssa aulan jäätelökioskilla mummoa ja veljenvaimoa, jotka asuvat suurcityssä, sori jos olimme vaivaksi.
Se on kyllä käsittämätöntä, että näinä mammuttimarkkinapäivinä kauppa on täynnä idiootteja, jotka ryntäilevät pitkin poikin isojen hintalappujen perässä. Ei monikaan tavara ole sen halvempaa kuin muulloinkaan, mutta kun siihen lyödään iso hintakyltti, niin ihmiset sokaistuvat täysin.
Suosittelen.