Huutonet myyjät.
Surkean huonosti menee kaupat. Tänään sulkeutuneista n. 50 kohteesta vain yksi huuto. Meneekö muilla paremmin?
Kommentit (8)
Selaile samantyyppisiä tuotteita, joihin on tullut huutoja. Onko hinta alhaisempi?
Muuta huomioitavaa:
- oletko ilmoittanut postikulut? (itse en enää huuda, jos niitä ei ole kerrottu etukäteen, pari ikävää yllätystä kun on tullut)
- oletko kertonut tuotteista tarpeeksi? onko kuvia?
Kuvailen tarkasti, ilmoitan aina postikulut, kuvat on ilmoituksessa, hintataso edullinen. Nimimerkkiä en nyt lähde kertomaan. -ap
mutta mulla on neljä kohdetta auki nyt ja kaikissa huutoja =) Yhteensä kahdeksan kauppaa tulee täyteen näiden myötä, ja mitään ei ole jäänyt myymättä =)
Voi olla että nyt on vain passiivisempi kausi ylipäätään.
Muutama tavis kohde.Puolissa on huuto.
Tosin laitan lähtöhinnan alas ja en koskaan hintavarausta. Lisäksi myymäni tuotteet ovat olleet hyväkuntoisia (miltei uusia) merkkituotteita. (Remu, Hartanin kärryt jne.)
- Ehdottomasti otsikkoon koko mukaan (ei siis pelkästään " H&M Snoopy-lappuhaalarit" vaan " H&M Snoopy lappuhaalarit 68 cm" )
- Kuva mukaan (nykyään kukaan ei kai myykään ilman kuvaa)
- Tosi tärkeää: Vaatteen täytyy olla SILITETTY kuvassa. Ihmeellistä miten moni laittaa ryppyisen vaatteen kuvaan, aivan käsittämätöntä. Jos ei myyjä jaksa silittää vaatetta edes kuvaan, herää kysymys, miten vaatetta muuten on pidetty ja miten siitä on huolehdittu.
- Ympäristön, jossa vaate on kuvattu, on oltava neutraali ja siisti. Esim. puhdas parkettilattia on hyvä. Itse en ainakaan koskaan osta, jos kuvassa vaatteen ympärillä velloo kaikenlaista muuta roinaa.
- Ei hintavarausta, vaan lähtöhinta vaan reilusti sille tasolle, jolla on sen valmis myymään. Ja pienet korotukset (esim. 0,50 EUR).
- Rehellinen kuvaus tuotteesta. Älä sano " uuden veroinen" , jos tuote ei oikeasti ole sitä. Parikin kertaa pesty vaate ei yleensä koskaan ole enää uuden veroinen, mutta se voi toki olla " oikein siisti, vain pari kertaa pesty ja käytetty" .
Näillä konstein olen itse myynyt, ja aina on mennyt kaikki mitä olen tarjolle laittanut.
Mulla menee yleensä melkein kaikki kaupaksi noin....(myynnissä 104-122 cm poikien vaatteita)