Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
8141/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alentuu tekoitkuihin ja keksimään toisesta valheita, siitä otetaan opiksi ja hävetään. Jotkut alkaa kuvittelemaan, että sellainen on oikein. He jatkavat sitä rataa, eikä suhteet onnistu. Sitten sitä katkeroituu ja on yksin. Kun ihmiset juoksee karkuun.

Vierailija
8142/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet terapiaan, voisi olla hyvä näyttää nämä viestit siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän veti suun viivalle jo häämatkalla, kun ei mennyt mieliksi. Hän huomasi, ettei Mikkoa kiinnosta. Ja ei tarvitse kiinnostaa. Kenenkään ei ole pakko rakastua toiseen.

Vierailija
8144/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on myös olematon huumorintaju, herkkä hipiä, herne nenässä pienimmästäkin asiasta. Kuka sellaista naista oikeesti jaksaa ???  Ja se itkun määrä... naiset ovat kettuja käyttämään itkua hyväkseen marttyroidakseen itsensä.  Itsekin olen joskus siihen alentunut, mutta sitten hävennyt jälkeenpäin käytöstäni. 

Hyvä yritys saada joku uskomaan että olet nainen (ainakin todella toivon ettet ole) - olet vain perusnaisvihaaja jolle Heidi toimittaa nyt nyrkkeilysäkin virkaa.

Ainoa toinen vaihtoehto on että asia koskettaa sinua jotenkin henkilökohtaisesti.

Vierailija
8145/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni viettänyt liian pitkän aikaa vastaavan häiriintyneen henkilön kanssa. Näiden viestien ei pitäisi siis olla mikään yllätys. Mutta surullista se ainakin on. Säälittää kirjoittajan puolesta. 

Vierailija
8146/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on myös olematon huumorintaju, herkkä hipiä, herne nenässä pienimmästäkin asiasta. Kuka sellaista naista oikeesti jaksaa ???  Ja se itkun määrä... naiset ovat kettuja käyttämään itkua hyväkseen marttyroidakseen itsensä.  Itsekin olen joskus siihen alentunut, mutta sitten hävennyt jälkeenpäin käytöstäni. 

Mitkä kohdat sarjassa saivat sinut ajattelemaan ettei Heidillä ole huumorintajua? Entä herne nenässä? Mistä jaksosta päättelit niin? Eihän Heidi itkenyt kuin parissa jaksossa vai muistanko väärin.

Katso sarja, kerran vaikka ilman Heidi-laseja. Suosittelen. (katsomossa katsottavissa).  Silloin voit nähdä muutamia juttuja, jotka ovat omiaan lopettamaan orastavat tunteet. Ainakin itse ne huomasin.

Vierailija
8147/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itse kuopan pohjalla, kannattaa lopettaa kaivaminen. 

Vierailija
8148/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys saada joku uskomaan että olet nainen (ainakin todella toivon ettet ole) - olet vain perusnaisvihaaja jolle Heidi toimittaa nyt nyrkkeilysäkin virkaa.

Ainoa toinen vaihtoehto on että asia koskettaa sinua jotenkin henkilökohtaisesti.

Metsään meni, niinkuin on mennyt kaikki muutkin "analyysisi". Ehkä kuvittelit olevasi lahjakkaampikin ?  :-DDD

Vierailija
8149/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kohdat sarjassa saivat sinut ajattelemaan ettei Heidillä ole huumorintajua? Entä herne nenässä? Mistä jaksosta päättelit niin? Eihän Heidi itkenyt kuin parissa jaksossa vai muistanko väärin.

Katso sarja, kerran vaikka ilman Heidi-laseja. Suosittelen. (katsomossa katsottavissa).  Silloin voit nähdä muutamia juttuja, jotka ovat omiaan lopettamaan orastavat tunteet. Ainakin itse ne huomasin.

Niin. Sinun orastavat tunteesi kuolivat matkan varrella, kun toinen olikin lihan ja veren lisäksi ajatuksia ja omaa tahtoa, erillinen henkilö, ei ensisijaisesti sinun vaimosi vaan oma yksilönsä.

Vierailija
8150/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsään meni, niinkuin on mennyt kaikki muutkin "analyysisi". Ehkä kuvittelit olevasi lahjakkaampikin ?  :-DDD

Mitenkäs sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen aiemmin kirjoittanut tai ollut kirjoittamatta? Ainakin paljastaa, että tämän Heidimanian takana on yksi henkilö, muutoin on hyvä muistaa että täällä kirjoittaa paljon eri ihmisiä.

Tämä on siis ihan tyypillinen provo- saat mielihyvää siitä että ihmiset reagoivat sinuun edes jotenkin. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
8151/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eri mieltä Heidin porukan kanssa on 'häiriintynyt, terapoitava, mikko, viiraa, luonnehäiriöinen'. Heidihän latasi samaa: 'autoritäärinen, alistaa, huutaa'. Kun heiltä argumentit loppuu, mennään vyön alle.

Vierailija
8152/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa varmaan puhaltaa peli poikki. Kuka tahansa näiden Heidiä haukkuvien viestien takana onkin, hän ottaa Mikkoon kohdistuvan kritiikin todella henkilökohtaisesti ja sillä voi olla vakavat seuraukset. 

Vierailija
8153/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinä kuvittelet tietäväsi mitä olen aiemmin kirjoittanut tai ollut kirjoittamatta? Ainakin paljastaa, että tämän Heidimanian takana on yksi henkilö, muutoin on hyvä muistaa että täällä kirjoittaa paljon eri ihmisiä.

Tämä on siis ihan tyypillinen provo- saat mielihyvää siitä että ihmiset reagoivat sinuun edes jotenkin. Hyvää päivänjatkoa.

Laita peili nassuas kohti, niin näet provon.

Vierailija
8154/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa varmaan puhaltaa peli poikki. Kuka tahansa näiden Heidiä haukkuvien viestien takana onkin, hän ottaa Mikkoon kohdistuvan kritiikin todella henkilökohtaisesti ja sillä voi olla vakavat seuraukset. 

Nyt peli poikki, kun aletaan Heidiä haukkua. Mikon haukkuminen sensijaan olisi saanut jatkua loputtomiin. Läpinäkyvää feminiinis-narsistista skeidaa.

Vierailija
8155/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi mielessä. Ehkä kannattaa poistua ketjusta. 

Vierailija
8156/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita peili nassuas kohti, niin näet provon.

Epätoivoisia yrityksiä ärsyttää.

Vierailija
8157/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt peli poikki, kun aletaan Heidiä haukkua. Mikon haukkuminen sensijaan olisi saanut jatkua loputtomiin. Läpinäkyvää feminiinis-narsistista skeidaa.

Tarkoitin nimenomaan Mikon arvostelua. Nyt on kaikkien hyvä lopettaa.

Vierailija
8158/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei pääse eteenpäin ja jää junnaamaan. Edellisjaksoissa ei jätetty syytellyt, vaan meni eteenpäin. Järki-ihminen tajuaa, ettei järjestetty juttu välttämättä toimi. Ei jankkaaminen saa toista rakastumaan. Monesti tyyppinäkin voi olla niin väärä, ettei vähääkään kiinnosta.

Vierailija
8159/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kerrassaan kauhistuttava ajatus seurustella Heidin kanssa. Näsäviisas nirppanokka, joka tietää jokaisesta asiasta kaiken ja ei edes kotitöitä hoida..

Vierailija
8160/8622 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kerrassaan kauhistuttava ajatus seurustella Heidin kanssa. Näsäviisas nirppanokka, joka tietää jokaisesta asiasta kaiken ja ei edes kotitöitä hoida..

Olen huomannut, että monella miehellä on joku käsittämätön kuvitelma, että tietävät kaikesta kaiken, ihan vaan siksi, kun ovat miehiä. Voin kuvitella, että nainen, joka ei heidän seurassaan esitä tietämättömämpää, kuin on, voi ottaa itsetunnon päälle. Tosimiehet sen sijaan ei fiksuja naisia pelkää.

Ketju on lukittu.