Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Heidi alkoi ottaa taas kierroksia... enkä ihmettele kyllä.
Mikko: "tässä on nyt tosi paljon kaikkee muuta, vähän kaipais toisenlaista tukee, myös vaikeina hetkinä"
siis wtf, kaipaa tukea kissan vahtimiseen? :O Mistä noi nyt taas puhuu. Onko kuulleet että asiat riitelee, ei ihmiset.
Hohhoijaa Mikko selittää kompromisseista mutta hänellä ei riitä aika vaimon jutuille ja hän olettaa vaimon hoitavan HÄNEN kissaansa
No jos Heidi ei ollu kertonut suunnitelmistaan etukäteen ni on sekin vähän omituista kun jos tietää että toinen on lähdössä...
Ahdistaa katsoakin tätä Mikon ja Heidin hommaa :(
Mikko taisi himmailla tietoisesti kameroiden vuoksi ja Heidi oli aidommin oma itsensä.
Siinä se sitten oli Heidin ja Mikon osalta. The end.
Mikko: "Sä oisit voinut olla empaattisempi mun asian suhteen",Heidi"?" Mikko: " älä nyt ala riitelemään" Joo hyvä Mikko, noin tehdään sovintoa!
Voi heidiheidi.
Toi missä Hedin ja Mikon tekstitetty tilanne.
VOI HELVETTI TUOTA MIKKOA! Niin tunnistan sen henkisen väkivallan narsistieksän kanssa . Tuollaista se oli :(
Woooooou, toi tekstitetty "riitely" Mikon ja Heidin välillä sai mut vaan vihaamaan Mikkoa entistä enemmän. Kunnon juntti. Mikko haluaa että Heidin pitäisi alistua ja sitten koko juttu vaan lakaistaan maton alle.
Tätä kiusaantuneisuuden määrää...
Tähän tuli nyt selväks, eihän se Mikko mitään kissan hoitoo. Vaan et ollut kertonut sä olet suunnitellut omia menoja . Mustasukkainen sika8
"Älä ole noin hyökkäävä" kun itse koko ajan hyökkää toisen kimppuun.
Siis mitä hittoa tuo Mikko inisee???? Mihin se tarvii Heidi tukea? Siihen että laukkaa ympäriinsä aamusta iltaan OMISSA menoissaan? Ihan käsittämätön ajatusmaailma. Ei tosta sen selityksessä oo niinku päätä eikä häntää, selittää jotain ihan sekavaa paskaa kun pitäis riita sopia. Heidi kattoo vieressä että WTF..
Heidi. Onnea jos pääsit eroon omien asioidensa mumisevasta priorisoijasta, joka vaatii tukea muttei osaa antaa yhtään mitään konkreettista takaisin.
Vierailija kirjoitti:
APUA. Tämäkö on se yllätyskäänne?!?! Heidi ja tanssikaveri?
Heidi, JUOKSE!!!
joopajoo3 kirjoitti:
Ahdistaa katsoakin tätä Mikon ja Heidin hommaa :(
Minä olen yhdestä mikosta päässyt eroon niin valitettavasti nauroin ääneen tuota katsoessa. Ahdistaisi, jos pelkäisin Heidin jäävän liittoon, mutta ei kai siitä ole aidosti pelkoa.
Saakeli toi Mikko!!! Ei ei helvetti mikä URPO!!!