Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Jokilaakso on saattanut ehdottaa jotakin ... jos on vaikuttanut siltä, ettei parin arjessa ole viikkoon tapahtunut mitään, minkä voisi laittaa sarjaan."
Itseäni ärsyttää ne teennäiset järjestetyt Ikea/Lidl- ja muut ostosmatkat. Ihan kivaa olisi seurata parien dynamiikkaa ja sitä "tylsää arkea" kotona. Ihmisistä ja luonteista saisi enemmän irti. Mutta se ei kai ole tämän ohjelman tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokilaakso on saattanut ehdottaa jotakin ... jos on vaikuttanut siltä, ettei parin arjessa ole viikkoon tapahtunut mitään, minkä voisi laittaa sarjaan."
Itseäni ärsyttää ne teennäiset järjestetyt Ikea/Lidl- ja muut ostosmatkat. Ihan kivaa olisi seurata parien dynamiikkaa ja sitä "tylsää arkea" kotona. Ihmisistä ja luonteista saisi enemmän irti. Mutta se ei kai ole tämän ohjelman tarkoitus.
Sinne Ikeaan tai ruokakauppaan on mentävä, jos kauppa on maksanut näkyvyydestä. Saikohan Tiksifestari ilmaista mainosta vai olikoha tuo lippuepisodikin ja Tiinan Tikkurila-kiintymys Vantaan kaupugin sissimarkkinointia.
Vierailija kirjoitti:
Raivaussaha-episodi oli lähinnä nolo, ukko esittelee omaa sahaansa lahjana vävykokelaalle. Oliko olennaisinta päästä tv:ssä kertomaan että on mehtää mitä raivota.
Höpöhöpö. Jos MÄ oisin ollu Kimmon tilalla, oisin huikannu muorille että tekee leivät ja pyytäny isännältä kymmenen litraa bensaa, valjaat, kypärän ja otsavalon. Painunu palstalle ja tullu puolen vuorokauden päästä takasin.
Väärä mies valittu selkeesti Millalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli ihan hirveetä, kun Milla sanoi kuinka hänen aikaisemmat parisuhteet ovat olleet niin todella intohimoisia ja tämä kyseinen suhde on vaan niin tasainen ja tylsä. Kuinka voi sanoa noin oman miehensä kuullen? Jotenkin tosi järkyttävää! :D Ja samassa jaksossa nauraa kuinka on suhteen mies. Hyi olkoon.
Mikä siinä on niin kamalaa ja järkyttävää?
Minä ainakin olen kiinnostunut kuulemaan, millaisia kumppanini aiemmat suhteet ovat olleet. Ja oletan, että saan kertoa omistani. Parempi että puhutaan suoraan kuin että haudotaan asioita mielessä. Vaan kai se suorapuheisuus on naisille hyi-hyi epäkohteliasta, ja hautominen normaali toimintatapa?
Eihän Milla tuossa mitenkään sanonut, että ne aikaisemmat ovat olleet parempia. Luonnehti niitä vuoristoradaksi, eli on ollut myös niitä vaiheita joissa ollaan ihan maassa. Nykyinen suhde on toisenlainen.
Ja jos nyt suhteessa Milla tekee jotakin perinteisesti miehelle kuuluvaksi katsottuja hommia (ajaa autoa) ja Kimmo jotain perinteisia naisten hommia (laittaa ruokaa, vaikka se alkaa näin julkkiskokkien aikaan kyllä olla jo miesten puuha), niin so what? Onko mies edelleen se arvokkaampi osapuoli niin että Kimmon kuuluisi loukkaantua, jos Milla pitää häntä vaimona?
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleeni, että ihmiset ylipäätään haluavat nähdä toisissa hyvää ja olla puuttumatta epäkohtiin
Vaikea uskoa, kun tätäkin palstaa lukee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli ihan hirveetä, kun Milla sanoi kuinka hänen aikaisemmat parisuhteet ovat olleet niin todella intohimoisia ja tämä kyseinen suhde on vaan niin tasainen ja tylsä. Kuinka voi sanoa noin oman miehensä kuullen? Jotenkin tosi järkyttävää! :D Ja samassa jaksossa nauraa kuinka on suhteen mies. Hyi olkoon.
Mikä siinä on niin kamalaa ja järkyttävää?
Minä ainakin olen kiinnostunut kuulemaan, millaisia kumppanini aiemmat suhteet ovat olleet. Ja oletan, että saan kertoa omistani. Parempi että puhutaan suoraan kuin että haudotaan asioita mielessä. Vaan kai se suorapuheisuus on naisille hyi-hyi epäkohteliasta, ja hautominen normaali toimintatapa?
Eihän Milla tuossa mitenkään sanonut, että ne aikaisemmat ovat olleet parempia. Luonnehti niitä vuoristoradaksi, eli on ollut myös niitä vaiheita joissa ollaan ihan maassa. Nykyinen suhde on toisenlainen.
Ja jos nyt suhteessa Milla tekee jotakin perinteisesti miehelle kuuluvaksi katsottuja hommia (ajaa autoa) ja Kimmo jotain perinteisia naisten hommia (laittaa ruokaa, vaikka se alkaa näin julkkiskokkien aikaan kyllä olla jo miesten puuha), niin so what? Onko mies edelleen se arvokkaampi osapuoli niin että Kimmon kuuluisi loukkaantua, jos Milla pitää häntä vaimona?
No ehkä tässä se missä yhteydessä se sanotaan oli se kököin asia. ja milla olisi voinut lisätä perään, että nyt paremmin tai jotain pehmitellä että ei jää vaikutelmaa että ennen oli paremmin. tai milla voisi sanoa immolle, jos ei tunne mitään, mutta haluaa yrittää tai päättää juttu. asiat voi ilmaista monella tavalla ja itse ainakin pelästyn välillä niitä millan kommentteja ja räkänaurua perään, kuulostaa pilkkaamiselta. voi olla, että hyvällä tarkottaa. ja ehkä nuokin on istunut alas ja keskustellut, mutta meille ei sitä ole näytetty, mutta jotenkin jos puhutaan entisistä suhteista niin niille on ihan oma paikkansa eikä huudella yhtäkkiä niistä. en yhtään ihmettele, jos kimmo varoo sanomisiaan, kun vastaanotto on tuollaista, aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Raivaussaha-episodi oli lähinnä nolo, ukko esittelee omaa sahaansa lahjana vävykokelaalle. Oliko olennaisinta päästä tv:ssä kertomaan että on mehtää mitä raivota.
Koko ukko oli ihan kaamea, ja väänsi yhtä kamalaa kielentapaista kuin Millakin. Ei mennyt tyttärensä häihin. WTF? Jotenkin alkoi avautua Millan käytös.
Sivullinen kirjoitti:
Huumorintaju on ehkä kumminkin se tämän pariskunnan suurin kompastuskivi. Siitä ei tule yhtään mitään, jos toinen naljailee puolileikillä jatkuvasti jotain ja toinen ottaa tosissaan ja suuttuu.
Tämä huomio siis parista Heidi ja Mikko, mutta sama pätee minusta myös Millaan ja Kimmoon, sillä erotuksella että Kimmo ei suutu vaan vetäytyy.
Mikko ja Kimmo taitavat olla siinäkin samanlaisia, etteivät mitään kovin syvää henkistä suhdetta etsi. Kunhan ollaan joskus puolison kanssa yhdessä. On ok uhrata paljon aikaa harrastuksille ja työlle. Ihan tavallisia miehiä siis. Heidi ja Milla kumpikin paljon verbaalisempia.
Mikkoa ja Kimmoa täällä ollaan jo oltu parittamassa, Kimmosta tulisi siis se koithengetär Mikolle. Yhdessä voisivat lenkkeillä ja katsoa futista telkusta. Mitenkähän toimisi Heidi ja Milla heittämässä ironista läppää toisilleen?
Paha-akka kirjoitti:
Kimmo tarjoutuu puolittamaan 600 km:n ajamista, Milla sanoo:"Ei." Sitten Kimmo selvästi yrittää tehdä itseään tarpeelliseksi sanomalla,että hänhän olisi voinut tehdä eväät. Siihen Milla ilkeästi:"SUN pitäis olla vaimo..!"
Tuossa kyllä ymmärrän Millan ärtymyksen. Mitä sitä jossitella eväitä, jotka olisi voinut tehdä, mutta ei kumminkaan tehnyt? Etenkin kun siitä kuultaa tuo yritys tehdä itsensä tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
HALOO! TAKAISIN MAAN PINNALLE!
Kiitos AV. Olet opettanut minulle mm.sen miten natsien propaganda tehosi myös tavalliseen kansaan...Kun tarpeeksi monta kertaa alettiin keksimään taruja yhtä kansanryhmää vastaan,sekä pönkittämään keksittyä arjalaista erinomaisuutta,pian oli massa aivopesty.Tällä palstalla suht samanlainen ilmiö : Kun yksi keksii että Mikko on narsisti "kun hän on ihan samanlainen kuin kirjoittajan ex" lopulta 10 eukkoa on tuomitsemassa Mikon persoonallisuushäiriöiseksi.😂
Millaa ei taas saa kehua.Perus palstamamma ei kestä nättiä ja topakkaa naista?!
Hyvä kommentti! Juuri näin tämä homma täällä näyttää menevän!
Millan ja Kimmon ajomatkasta Kainuuseen: Säähän oli ihan hyvä tuollaisen matkan ajamiseen. En tiedä, olenko ainut, joka matkustaa mieluummin pienessä vesisateessa kuin paahtavassa helteessä. Sen verran tiedän Suomen kesäsäästä, että jos vettä sataa 6 tuntia putkeen, sade on ainakin suurimman osan ajasta sen verran rauhallista, ettei se häiritse ajamista. Ilmastoidussa autossa se hellekään ei ihan hirveästi häiritse, mitä nyt vähän harmittaa kun hyvä päivä menee autossa istumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Paha-akka kirjoitti:
Kimmo tarjoutuu puolittamaan 600 km:n ajamista, Milla sanoo:"Ei." Sitten Kimmo selvästi yrittää tehdä itseään tarpeelliseksi sanomalla,että hänhän olisi voinut tehdä eväät. Siihen Milla ilkeästi:"SUN pitäis olla vaimo..!"
Tuossa kyllä ymmärrän Millan ärtymyksen. Mitä sitä jossitella eväitä, jotka olisi voinut tehdä, mutta ei kumminkaan tehnyt? Etenkin kun siitä kuultaa tuo yritys tehdä itsensä tarpeelliseksi.
Minusta oli vitsillä heitetty tai siis ärtymyksestä ainakaan..
Vierailija kirjoitti:
Kun Milla kysyi Kimmolta kummalla puolella haluaa nukkua, oli varminta vastata ihan sama, koska siihenkin olisi todennäköisesti voinut vastata väärin. Jos Kimmo olisi ottanut seinän puolen, Milla olisi varmaan siihenkin sanonut kuinka (jostain cosmosta luettuaan) se on naisen puoli nukkua, miehen on oltava edessä turvana mahdollisia tunkeutujia vastaan.
Varminta on vastata ihan juuri se mitä haluaa, ja olla välittämättä siitä mitä Milla siihen vastaa.
Jos Milla vastaisi noin niin vaikka letkauttaa että kävikö täällä paljonkin niitä tunkeutujia kun olit nuorempi, tai että kukas sua silloin oli niiltä puolustamassa (sehän oli huone, jossa Milla silloin asui). Tai, jos on sovinnollisemmalla tuulella, niin ihan vaan että ai jaa, jos sua pelottaa niin voidaan nukkua toisinkin päin, eipä tullut mieleen että täällä jotain pelättävää olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös hyvin useasti törmännyt Millaan ja Kimmoon! Asuvat melkein mun naapurissa. :D
Terveisiä siis Tapanila kierrättää FB-ryhmästä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne Ikeaan tai ruokakauppaan on mentävä, jos kauppa on maksanut näkyvyydestä. Saikohan Tiksifestari ilmaista mainosta vai olikoha tuo lippuepisodikin ja Tiinan Tikkurila-kiintymys Vantaan kaupugin sissimarkkinointia.
Mä olen itse ruokakaupassa töissä ja meillä on tehty parikin tositeevee-pätkää kuten neljän tähden illallisen ostokset. Siitä ei olla maksettu euroakaan tuotantoyhtiölle eikä kenellekään. Itse ovat ottaneet yhteyttä ja kysyneet että sopiiko kuvata, siinä kaikki
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan turha painottaa joka kommentissa, että he ovat virtuaalihenkilöitä. Sehän on itsestään selvää. Ainoastaan siinä tapauksessa on aiheellista mainita erikseen, jos tuntee nämä parit tai jonkun henkilöistä oikeasti. Tällöin voi peilata sitä ohjelmasta syntyvää kuvaa siihen todellisen elämän mielikuvaan.
Anna mun kaikki kestää! :D Kyllä ovat ihan oikeita henkilöitä, eivätkä mitään virtuaalisia. Heillä on tuttavia, ystäviä ja omaisia, joista joku saattaa eksyä tänne palstalle ja pahoittaa mielensä näistä jutuista. Myös he itse saattavat pahoittaa mielensä kun kuulevat tutuilta mitä kaikkea täällä kirjoitetaan. Eli ei mene läpi, että kun ovat virtuaalisia niin heistä voi sitten kirjoitella täällä mitä vaan sillä periaatteella, että "ei me tässä nyt puhuta oikeasta Millasta vaan siitä virtuaali Millasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salsan tanssiminen on henkilökohtaista intiimiä toimintaa, jos sitä tanssitaan sillä vireellä jonkun kanssa mielellään vaikkapa sen oman kumppanin. Sen sijaan nuo salsabileet eivät ole mitään eroottisia sessioita vaan nauttimista musiikista ja sen tuomasta liikkeestä ja tunteesta.
Jos salsaamiseen ei liittyisi mitään eroottista virettä, niin sitten varmaan naiset voisivat ihan hyvin salsata keskenään, mutta kumma kyllä ei taida olla kovin suosittua ainakaan heteropiireissä.
Ja kaikki miehet ainakin tiedostavat, että seksihän se on tanssiessa mielessä, en tiedä voivatko naiset oikeasti kokea asian näin eri tavoin vai huijaavatko vain?
Eroottiset vireet saa olla jos ne pitää omana tietonaan. Tanssiminen on yksinkertaisesti ihanaa, sosiaalista ja iloista. Nainen haluaa tanssia miehen kanssa, koska tanssiessa mies vie. Komea ja hyväntuoksuinen partneri on tietysti hykerryttävää, mutta ei sen tarvitse olla sen enempää. Eikä sinne tanssimaan mennä mikään seksinhaku mielessä. Todella junttia ajatella niin.
Tällaisten kommenttien laukojat tuskin itse tanssivat.
Niin no, Mikkohan ei taida tanssia?
Tavallaan ymmärränkin häntä tässä asiassa, vaikka en puolison harrastusta kieltämässä olisikaan. Kyllä tanssi on aina ollut myös sukupuolten välinen seurustelumuoto, tanssilavat tutustumispaikkoja, ja eroottista viritystä ilmassa. Tuskin missään muussa toiminnassa ollaan niin likellä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, hyvinkin yksityisellä alueella. Mikko itse ei tanssi salsaa, se on asia johon Heidi tarvitsee miehen, mutta Mikko ei tätä miehen roolia pysty täyttämään - miehen roolia, joka tuottaa Heidille myös fyysistä iloa, olkoonkin sitten vain puhtaan liikunnallista.
Jos Heidi vaikka laulaisi sekakuorossa, en usko että Mikko samalla tapaa olisi mustasukkainen, vaikka miehiä sielläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salsan tanssiminen on henkilökohtaista intiimiä toimintaa, jos sitä tanssitaan sillä vireellä jonkun kanssa mielellään vaikkapa sen oman kumppanin. Sen sijaan nuo salsabileet eivät ole mitään eroottisia sessioita vaan nauttimista musiikista ja sen tuomasta liikkeestä ja tunteesta.
Jos salsaamiseen ei liittyisi mitään eroottista virettä, niin sitten varmaan naiset voisivat ihan hyvin salsata keskenään, mutta kumma kyllä ei taida olla kovin suosittua ainakaan heteropiireissä.
Ja kaikki miehet ainakin tiedostavat, että seksihän se on tanssiessa mielessä, en tiedä voivatko naiset oikeasti kokea asian näin eri tavoin vai huijaavatko vain?
Eroottiset vireet saa olla jos ne pitää omana tietonaan. Tanssiminen on yksinkertaisesti ihanaa, sosiaalista ja iloista. Nainen haluaa tanssia miehen kanssa, koska tanssiessa mies vie. Komea ja hyväntuoksuinen partneri on tietysti hykerryttävää, mutta ei sen tarvitse olla sen enempää. Eikä sinne tanssimaan mennä mikään seksinhaku mielessä. Todella junttia ajatella niin.
Tällaisten kommenttien laukojat tuskin itse tanssivat.
Niin no, Mikkohan ei taida tanssia?
Tavallaan ymmärränkin häntä tässä asiassa, vaikka en puolison harrastusta kieltämässä olisikaan. Kyllä tanssi on aina ollut myös sukupuolten välinen seurustelumuoto, tanssilavat tutustumispaikkoja, ja eroottista viritystä ilmassa. Tuskin missään muussa toiminnassa ollaan niin likellä vastakkaisen sukupuolen edustajaa, hyvinkin yksityisellä alueella. Mikko itse ei tanssi salsaa, se on asia johon Heidi tarvitsee miehen, mutta Mikko ei tätä miehen roolia pysty täyttämään - miehen roolia, joka tuottaa Heidille myös fyysistä iloa, olkoonkin sitten vain puhtaan liikunnallista.
Jos Heidi vaikka laulaisi sekakuorossa, en usko että Mikko samalla tapaa olisi mustasukkainen, vaikka miehiä sielläkin on.
Yleensä ne epäilyt kumpuavat henkilöstä itsestään. Eli se kieltäjä kokee tanssin eroottisena läheisyytenä, joten juuri häneltä se tulisi kieltää. Se toinen voi kokea sen vain liikuntana tai harrastuksena eikä käy mielessäkään liittää sitä seuranhakuun tai läheisyyteen, joten miksi se kiellettäisiin häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan asiantuntiat edelleen sitä mieltä että Milla on niin ihana nainen.
Vähänkö niitä ny hävettää!!!! :'D
Mut surullisempi juttu tossa on, että täntasoistako on ohjelman psykologien tietämys ja ihmistuntemus ollut!? Siis heti ekassa jaksossa aattelin, et kaks noista on "liian hyviä ollakseen totta" ja se on kyllä hyvä hälytysmerkki! Valitettavasti olin oikeassa. Elävässä elämässä oon tämän oppinut.Jatkoa, siis mahd. neloskautta, ajatellen asiantuntijoiden pitäis nähdä nämä ihmiset ensin normaalissa arjessa ennen kuin voivat tehdä minkäänlaisia päätelmiä siitä, minkäluonteisia tulevat parit ovat. Nyt esimerkiksi Mikko ja Milla ovat voineet kaunistella totuutta omasta itsestään ja antaa itsestään paremman kuvan paperilla ja haastattelussa mitä todellisuudessa ovatkaan. Tulos on sitten tämä.
Enpä usko että kumpikaan on tahallaan mitään kaunistellut. Kumpikin vilpittömästi haluaa kestävän parisuhteen. Se on sitten toinen juttu, että haastattelijat eivät välttämättä ole osanneet kysyä juuri niitä kysymyksiä, joilla olisi selvinnyt, millaiset asiat heille suhteessa voivat olla haasteellisia. Ja lisäksi Millaan ovat nämä asiantuntija-miehet sokeasti pihkaantuneet.
Onneksi tämä kausi on kohta ohi ja tämä jankkaaminen loppuu.