Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
281/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on miellyttävin kaikin puolin, toivottavasti Heidikin tykkää. Varmasti olisi hyvä puoliso ja isä.

Mikko on varmasti oikein kiva ihminen, siitä olen samaa mieltä. On kuitenkin naiivia ajatella, että jonkun pitäisi kelvata jollekin vain siksi, että on siisti, asiallinen ja miellyttävä henkilö. Ei pidä.

Puolison valinnassa painavat myös sellaiset nanotason asiat, joita ihminen ei edes tiedosta. Tällaisissa "paperilla sopivia toisilleen" -järkiliitoissa voi olla ongelmana se, ettei toinen vain yksinkertaisesti sytytä, vaikka yhdessäolo olisi helppoa ja arki lähtisi rullaamaan hyvin. On arpapeliä, kohtaavatko parien kemiat tosielämässä.

Kenties Dunderfelt tulee jossain vaiheessa painottamaan feromonien ym. alkukantaisten seikkojen merkitystä kumppanin haussa. Eikös hän puhunut intohimosta jo avausjaksossa. (Ja ei, suhde ei voi perustua pelkästään intohimolle, mutta onhan sitä nyt hyvänen aika kuitenkin oltava!)

Vierailija
282/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Samuel on muka hissukka? Siksikö kun on pikkaisen pyöreä, vain pikkaisen ja omaa nörttisilmälasit? En kyllä itse hissukkaa hänessä nähnyt. 

Ei minustakaan, ei missään nimessä hissukka. Samuel oli tosiaan näistä miehistä kiinnostavin, on kiehtovaa nähdä, millaiseksi hän tarkemmin persoonaltaan osoittautuu. Mulle tuli vaikutelma, että ihan hyvä tyyppi, rento ja fiksu. Voi olla makuuni liian bisneshenkinen, sanoin tästä aiemmassa kommentissa, mutta täysin mahdollista, että onkin "vain työkseen" bisneshenkinen, mutta persoonaltaan enemmän vihreä kuin kokoomuslainen :D Tuo ratkaiseva pieni ero ajatusmaailmassa, mun luokittelujen mukaan siis.

Onko muuten kellään tiedossa näiden ihmisten sukunimiä? Oon yrittänyt plarata facebookissa Samueleita, mutta ei oo pistänyt silmään :) Oliko hän kauppakorkeataustainen vai tradenomi tai jotain? Mites muiden koulutukset, Mikko oli KTM, mutta oliko muita tiedossa? Milla taisi jonkun tiedon mukaan olla restonomi. Aika jännä, että restonomi on HR-ihminen, vai kuulinkohan mä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on muuten paljon nätimpi, kun nostaa tukkansa ylös. Vapaana roikkuessaan tukka on sotkuinen, ja niin on Millankin tukka.

Mikko on samanlainen mumisija kuin ykköskauden Olli. Eikös ne ole hämäläisiä kumpikin?

Heidi on minun makuuni rasittavan ylipirteä ja Kimmo taas vaikuttaa hoeman yksinkertaiselta. No, voihan se vaikutelma muuttua. Oliko se Heidin koti se melkein autio valkoinen kämppä? Ei oikein Millankaan asumus miellyttänyt...

Mutta kaikista pahinta on ällö Lepojärvi. Huokaisin helpotuksesta, kun latteasta Kanalasta päästiin, mutta saatiinkin tilalle jotain pahempaa.

Taidat inhota tasapuolisesti kaikkia ihmisiä. Olet varmasti itse todella mukava tapaus.

Ei, inhoan toisia enemmän ja toisia vähemmän. Ei ekan jakson perusteella Tiinä vaikuttanut inhottavalta. Ja mumisemisestaan huolimatta sekä Olli että Mikko ovat ihan OK. Samuel myös, ja se otsatukka-nainen asiantuntijoista (ei jäänyt nimi mieleen). Ykköskauden Kiianmaasta suorastaan pidin, samoin kakkoskauden Marin asunnosta - ja kaikesta vaikeudestaan huolimatta myös Marista itsestään. Ja olen niitä harvoja, jotka eivät valittaneet Pian kulmakarvoista. Tai tämän otsisnaisen tukasta. Jopa Maaret Kallio ihan menetteli.

Riittääkö?

Mari kakkonen :D  Oletko jo laittanut hakemuksen seuraavalle kaudelle? Vai löytyykö jo kotoa litistyneenä egosi ja ulko-oven välistä?

Vierailija
284/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina on muuten paljon nätimpi, kun nostaa tukkansa ylös. Vapaana roikkuessaan tukka on sotkuinen, ja niin on Millankin tukka.

Mikko on samanlainen mumisija kuin ykköskauden Olli. Eikös ne ole hämäläisiä kumpikin?

Heidi on minun makuuni rasittavan ylipirteä ja Kimmo taas vaikuttaa hoeman yksinkertaiselta. No, voihan se vaikutelma muuttua. Oliko se Heidin koti se melkein autio valkoinen kämppä? Ei oikein Millankaan asumus miellyttänyt...

Mutta kaikista pahinta on ällö Lepojärvi. Huokaisin helpotuksesta, kun latteasta Kanalasta päästiin, mutta saatiinkin tilalle jotain pahempaa.

Taidat inhota tasapuolisesti kaikkia ihmisiä. Olet varmasti itse todella mukava tapaus.

Ei, inhoan toisia enemmän ja toisia vähemmän. Ei ekan jakson perusteella Tiinä vaikuttanut inhottavalta. Ja mumisemisestaan huolimatta sekä Olli että Mikko ovat ihan OK. Samuel myös, ja se otsatukka-nainen asiantuntijoista (ei jäänyt nimi mieleen). Ykköskauden Kiianmaasta suorastaan pidin, samoin kakkoskauden Marin asunnosta - ja kaikesta vaikeudestaan huolimatta myös Marista itsestään. Ja olen niitä harvoja, jotka eivät valittaneet Pian kulmakarvoista. Tai tämän otsisnaisen tukasta. Jopa Maaret Kallio ihan menetteli.

Riittääkö?

Totta kai riittää. Johtopäätös: olet aika ilkeä arvioidessasi ihmisiä ja teet arvioita hyvinkin pienen informaation avulla. 

Vierailija
285/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on miellyttävin kaikin puolin, toivottavasti Heidikin tykkää. Varmasti olisi hyvä puoliso ja isä.

Mikko on varmasti oikein kiva ihminen, siitä olen samaa mieltä. On kuitenkin naiivia ajatella, että jonkun pitäisi kelvata jollekin vain siksi, että on siisti, asiallinen ja miellyttävä henkilö. Ei pidä.

Puolison valinnassa painavat myös sellaiset nanotason asiat, joita ihminen ei edes tiedosta. Tällaisissa "paperilla sopivia toisilleen" -järkiliitoissa voi olla ongelmana se, ettei toinen vain yksinkertaisesti sytytä, vaikka yhdessäolo olisi helppoa ja arki lähtisi rullaamaan hyvin. On arpapeliä, kohtaavatko parien kemiat tosielämässä.

Kenties Dunderfelt tulee jossain vaiheessa painottamaan feromonien ym. alkukantaisten seikkojen merkitystä kumppanin haussa. Eikös hän puhunut intohimosta jo avausjaksossa. (Ja ei, suhde ei voi perustua pelkästään intohimolle, mutta onhan sitä nyt hyvänen aika kuitenkin oltava!)

Varmasti jotkut feromonit vaikuttaa. Mutta enemmän uskon, että monet potentiaaliset suhteet ovat kaatuneet alkukitkaan. Parit, jossa ihmiset rauhallisempia ja tasapainoisempia (Esa ja Viola, Antti ja mikäsenyt oli) ovat ehkä jaksaneet sietää paremmin alkustressiä. Ei tunne toista, kuitenkin ollaan jo naimisissa, hirveä paine ja kamerat seuraa. Itsetunnoltaan heikommat ovat tuon stressin kokeneet ylivoimaisena ja se on purkautunut kiukutteluna tai etäisyydenottona. Niinkuin Mia, Piia, Mari. Henkisesti jäykät ovat kärsineet tilanteessa, niinkuin se hierojanainen (ei edes kyennyt asumaan Hesassa). Formaatti vaatii tosi paljon ihmiseltä, jotenkin tuntuu, että ne jotka psyykeensä puolesta parhaiten sarjaan istuisivat ovat yleensä löytäneet jo parinsa ilman asiantuntijoiden apua. Mut kyllä ohjelma kiehtoo, kai se tuo ihastuminen, rakastuminen ja kumppaninlöytäminen on niin perustärkeää monille. Minusta tämä suomalainen versio on paljon mukavampi kuin amerikkalainen (tosin olen nähnyt vain yhtä jaksoa), jenkkiversiossa ohjelmayhtiön kädenjälki näkyy kaikessa niin voimakkaasti, että se "reality" ei enää nappaa, juttu lähestyy katinkullankiiltävää unelmien poikamies-tasoa.

Vierailija
286/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ohjelma huomattavasti kivempi seurata kuin Hottikset tai eciä Rannalla. Tässä on minun mielestä ihania ihmisiä, jotka ovat fiksumpia ja ilman jotain turhaa miesten testotseroni pullistelua ja naisten naurettavaa pissistyyliä. Aitoja tavallisia ihmisiä. Minä tykkään :)

Vierailija
287/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Exiä Rannalla

Vierailija
288/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on MIchael Schumacherin näköinen, kiehtovaa kirveellä veistettyä epäsymmetriaa kasvoissa.

Vierailija
289/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan sukunimi on Salomaa.

Tämä on kai Heidi (?) http://utu.academia.edu/HeidiTiltti

En oo facebookissa niin en voi mennä stalkkaamaan. Menkää joku ja kattokaa onko noilla kavereissa/tykkäyksissä muita ensitreffaajia.

Vierailija
290/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinan sukunimi on Salomaa.

Tämä on kai Heidi (?) http://utu.academia.edu/HeidiTiltti

En oo facebookissa niin en voi mennä stalkkaamaan. Menkää joku ja kattokaa onko noilla kavereissa/tykkäyksissä muita ensitreffaajia.

Ei näy profiilissa muuta kuin yksi profiili- ja kansikuva.

Vierailija
291/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mun tartteis ruveta yksityisetsiväksi

https://fi.linkedin.com/in/mikko-s%C3%A4rkiniemi-74936764?trk=pub-pbmap

t.292

Vierailija
292/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
293/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootte te kyllä sherlokkeja 😃

Vierailija
294/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
295/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis minä olen ;)

Tiinan löysi joku muu, mutta mä löysin Heidin, Mikon ja Samuelin. Kimmo ja Milla vielä puuttuu. Camoon mammat, auttakaa nyt vähän!

Vierailija
296/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Milla on ollut mun koulukaveri ja jos oikein muistan niin sukunimi on Haverinen.

Vierailija
297/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis minä olen ;)

Tiinan löysi joku muu, mutta mä löysin Heidin, Mikon ja Samuelin. Kimmo ja Milla vielä puuttuu. Camoon mammat, auttakaa nyt vähän!

Ei taida mitään Linkedin -profiilia olla kummallakaan. Siis Kimmolla tai Millalla. Jos ei facebookista löydy, niin ei sitten muuta. Instatilit saattaa olla niin ihme nimimerkeillä, että vaikea löytää.

Vierailija
298/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo instagramia ja tän tilin profiilikuva on todrlla epäselbä, mutta tää löytyi Millan nimellä:

https://www.instagram.com/millauschkas/?hl=fi

Vierailija
299/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hyvä osallistuja johonkin ohjelmaan, en ole missään somessa niin eipä olisi mitä stalkata ja spoilata, hähää.

Vierailija
300/8622 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin hyvä osallistuja johonkin ohjelmaan, en ole missään somessa niin eipä olisi mitä stalkata ja spoilata, hähää.

Musta löytyy kolme lehtijuttua, tai siis kolmessa lehtijutussa mainitaan nimi ja nämä löytyvät netistä, mutta sitä ennen pitäisi tietää sukunimi. Minulla ei ole tietääkseni kuin yksi kokonimikaima, vaikka sekä etu- että sukunimeni ovat kohtalaisen yleisiä. Hänestäkään ei löydy paljon mitään. 

Ketju on lukittu.