Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin ja MIkon kohdalla mietityttää välimatka, toinen kun asuu Turussa ja toinen Ylöjärvellä. Ja jos kummallakin sattuisi olemaan vakituinen mieluisa työpaikka, niin onko halua muuttoon?
Tuollaisella välimatkalla ei ole mitään merkitystä. Työpaikkoja aina löytyy.
Eikös Heidi ollut espanjan opettaja? Niille nyt ei ihan valtavaa kysyntää ole missään Hämeessä.
Tällainen pari ihmetyttää juuri siksi, että nainen on kaupunki-ihminen ja mies on valinnut asuinpaikakseen tuollaisen umpitylsän nukkumapitäjän. Asuinpaikka kuitenkin kertoo ihmisestä jonkin verran.
Kertoo jonkin verran, mutta ei läheskään kaikkea. Eivätköhän asiantuntijat ole pitkien keskusteluiden perusteella selvittäneet, kuinka ehdottomia Heidi ja Mikko ovat näissä asioissa (kuinka henkeen ja vereen toinen on kaupunki-ihminen tai toinen maaseutuihminen, vai onko kyse pikemminkin tottumuksesta ja sosiaalisista ympyröistä. Jotkut ovat näissä asioissa joustavampia.)
Paljon kyllä tuo kommenttisi kertoo sinusta, hienosti sait halveksittua toisen ihmisen kotiseutua ja pidettyä tätä tämän perusteella sopimattomana kumppanina Hienommalle Kaupunki-ihmisille.
Viime kaudella kyllä ihmetytti ettei Tanjan suoranaista Helsinki inhoa oltu otettu huomioon, sen sijaan naitettiin Stadin keskustassa asuvalle puolisolle. Omalle pihalle kun oli päästävä aina tarvittaessa. Tanjahan otti hatkatkin Ronin luota häämatkan jälkeen - tosin ei tainnut luukku ytimessä olla ainoa syy pienen välimatkan hakemiseen. Tanjaa ja Ronia yhdisti tasan ainoastaan hierojan ammatti.
Voi apua, olin unohtanutkin jo Tanjan hieman koomisen överin Helsinki-inhon. Siinä oli vähän samaa kuin tiettyjen oululais-persujen ei yhtään todellisuuteen perustuvat kauhutarinat Itiksen ja Helsingin päärautatieaseman vaarallisuudesta. Oli outoa, että joku aivan nuori, pääkaupunkiseudun vieressä asuva ihminen tuntui ajattelevan samalla tavalla kuin joku koko elämänsä Lapin korvessa asunut vanhus. Paheellinen ja vaarallinen pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli millan puolisosta, eli siitä lentokentällä työskentelevästä miehestä, se Hugo peikko mieleen! <3 ihana!
Ja mulle tuli mieleen Haley Joel Osment! " I see dead people."
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen mies ei iskenyt yhtään. Jotenkin epävarman oloinen, "seksuaalinen epävarmuus" on todella epäkiihottava avaus mieheltä. Viimeisin mies oli jotenkin mukavin.
Tämä on taas tätä kaksinaismoralismia, toisaaltya pitäisi olla avoin ja uskaltaa puhua tunteistaan, toisaalta sitten se on heti hirveä turn-off. Samanaikaisesti toki miehen pitää ymmärtää naisen epävarmuudet ja henkiset lukot...
Vierailija kirjoitti:
Tiina vaikuttaa mahtavalta tyypiltä.
Sinänsä söötti ja feminiininen tyttö, mutta joku saa minut miehenä aavistelemaan, että onko hirmu kovat odotukset ja pitääkö kaiken olla miestä myöten niinkin täydellistä, että sellaista perfektionismia on tosielämässä hyvin vaikea täyttää...?
Vierailija kirjoitti:
Mietin tosi pitkään mistä toi Tiina on tuttu, mutta sitten muistin Jutta ja Superdieetit sarjasta!! Miten muut ei tunnistanu? Paljon hän on kyllä laihtunut.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-puolen-vuoden-superdieetit/1461-t…
Vitsailet varmaan? Kyseessä ei tosiaan ole sama Tiina. Eivät ole edes samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tiina EI ole lihava
Eivätkä miehet mitäänsanomattomia taikinanaamoja tä pottunokkia, jos samaa standardia noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja Heidi on myös englannin opettaja, joille on paikkoja joka niemessä ja notkelmassa. Tosin tietysti kielten opettajien työpaikkoja ei ylipäätään just nyt ole kovin paljon.
Hassua, miten ihmiset ajattelevat, että jos asuu jossain vaiheessa elämäänsä jossain, niin on sinetöity asumaan siellä koko elämänsä. Itse olen asunut aivan minikylässä Pohjanmaalla, Helsingin keskustassa ja lähiöissä ja nyt asun Espoon lähiössä. Olen viihtynyt noissa kaikissa.
No vähän eri asia jos on asunut lapsuutensa jossain puskassa, muuttanut Helsinkiin ja sen jälkeen muuttanut pk-seudun sisällä kuin muuttaa lähes kolmikymppisenä aivan eri paikkakunnalle.. En itse välttämättä muuttaisi nyt edes hyvän oloisen miehen perässä Tampereelle Helsingistä, mutta Espooseen voisin muuttaakin.
En tainnut kertoa, missä iässä mihinkin muutin. Kun heitin urheilukassin olalle ja nousin Helsingin junaan, olin 28-vuotias. Koin kyllä itseni aivan nuoreksi.
Alkuperäinen esittelyvalokuva ei tehnyt oikeutta Samuelille. Nyt kun näin ensimmäisen jakson, Samuel vaikutti kiinnostavimmalta.
Tiina on muuten paljon nätimpi, kun nostaa tukkansa ylös. Vapaana roikkuessaan tukka on sotkuinen, ja niin on Millankin tukka.
Mikko on samanlainen mumisija kuin ykköskauden Olli. Eikös ne ole hämäläisiä kumpikin?
Heidi on minun makuuni rasittavan ylipirteä ja Kimmo taas vaikuttaa hoeman yksinkertaiselta. No, voihan se vaikutelma muuttua. Oliko se Heidin koti se melkein autio valkoinen kämppä? Ei oikein Millankaan asumus miellyttänyt...
Mutta kaikista pahinta on ällö Lepojärvi. Huokaisin helpotuksesta, kun latteasta Kanalasta päästiin, mutta saatiinkin tilalle jotain pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiina on muuten paljon nätimpi, kun nostaa tukkansa ylös. Vapaana roikkuessaan tukka on sotkuinen, ja niin on Millankin tukka.
Mikko on samanlainen mumisija kuin ykköskauden Olli. Eikös ne ole hämäläisiä kumpikin?
Heidi on minun makuuni rasittavan ylipirteä ja Kimmo taas vaikuttaa hoeman yksinkertaiselta. No, voihan se vaikutelma muuttua. Oliko se Heidin koti se melkein autio valkoinen kämppä? Ei oikein Millankaan asumus miellyttänyt...
Mutta kaikista pahinta on ällö Lepojärvi. Huokaisin helpotuksesta, kun latteasta Kanalasta päästiin, mutta saatiinkin tilalle jotain pahempaa.
Taidat inhota tasapuolisesti kaikkia ihmisiä. Olet varmasti itse todella mukava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat inhota tasapuolisesti kaikkia ihmisiä. Olet varmasti itse todella mukava tapaus.
Ei, inhoan toisia enemmän ja toisia vähemmän. Ei ekan jakson perusteella Tiinä vaikuttanut inhottavalta. Ja mumisemisestaan huolimatta sekä Olli että Mikko ovat ihan OK. Samuel myös, ja se otsatukka-nainen asiantuntijoista (ei jäänyt nimi mieleen). Ykköskauden Kiianmaasta suorastaan pidin, samoin kakkoskauden Marin asunnosta - ja kaikesta vaikeudestaan huolimatta myös Marista itsestään. Ja olen niitä harvoja, jotka eivät valittaneet Pian kulmakarvoista. Tai tämän otsisnaisen tukasta. Jopa Maaret Kallio ihan menetteli.
Riittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, inhoan toisia enemmän ja toisia vähemmän. Ei ekan jakson perusteella Tiinä vaikuttanut inhottavalta. Ja mumisemisestaan huolimatta sekä Olli että Mikko ovat ihan OK. Samuel myös, ja se otsatukka-nainen asiantuntijoista (ei jäänyt nimi mieleen). Ykköskauden Kiianmaasta suorastaan pidin, samoin kakkoskauden Marin asunnosta - ja kaikesta vaikeudestaan huolimatta myös Marista itsestään. Ja olen niitä harvoja, jotka eivät valittaneet Pian kulmakarvoista. Tai tämän otsisnaisen tukasta. Jopa Maaret Kallio ihan menetteli.
Riittääkö?
Kerro toki lisää! 😊
Miehistä Samuelin ja Kimmon esittelyvalokuvat eivät tehneet heille oikeutta, olivat livenä paremman näköisiä. Mikon kohdalla taas sitten kävi toisin. Hänen esittelykuvansa antoi hänestä paremman kuvan mitä hän sitten livenä oli.
Toi jason on kuin miespuolinen Maaret. Kuuleeko noi itse mitä ne puhuvat?
Vierailija kirjoitti:
Tiina on tutun näköinen.
Tiina näyttää paljon Jutta Urpilaiselta.
Mikko näytti esittelykuvassaan siltä, kuin voisi olla Leena Pöystin (sarjat Roba, Syke) pikkuveli.
Varsinaisessa sarjassa sitten taas enää ei.
Onpas ilkeitä kommentteja miesten ulkonäöstä. :( Itse näin 35-vuotiaana ihan nättinä naisena en näe kyllä mitään vikaa noissa miehissä, en ulkonäön enkä luonteen suhteen. Onko kommentoijat jotain teinipissiksiä kaikki? Mikko on miellyttävin kaikin puolin, toivottavasti Heidikin tykkää. Varmasti olisi hyvä puoliso ja isä. Muutenkin mielestäni tämän kauden kaikki parit vaikuttavat erittäin potentiaalisilta. Toivotaan onnistumisia ja rakkauden täyteistä lopputulosta! Asiantuntijat ovat miljoona kertaa aiempaa parempia, parasta kuitenkin on että Maaret on poissa. Hyvä kausi tulossa! :)
Vierailija kirjoitti:
Mikko näytti esittelykuvassaan siltä, kuin voisi olla Leena Pöystin (sarjat Roba, Syke) pikkuveli.
Varsinaisessa sarjassa sitten taas enää ei.
Minusta Milla näyttää varsinaisessa sarjassa siltä, että voisi olla Ida Pöystin (=Tom Pöystin tytär) sisar, saman näköinen, kuin Iida Pöysti Amerikan unelmavävy -ohjelmassa :D
Miksi Samuel on muka hissukka? Siksikö kun on pikkaisen pyöreä, vain pikkaisen ja omaa nörttisilmälasit? En kyllä itse hissukkaa hänessä nähnyt.
Ymmärrän pointtisi, itse sain toistaiseksi ihan kivan kuvan Samuelista. Mutta jään odottelemaan seuraavia jaksoja. Pidin hänen tyylistään, siis laajemmin ajateltuna, vaikutti fiksulta ja luultavasti ihan kiinnostavalta tyypiltä. Voi olla hivenen liian "bisneshenkinen" mun makuun. Saattaa pitää Tiinaa liian höpsönä. Toisaalta Tiinakin näytti ainakin hääpukukauppaan mennessä tyyliltään myös hipsterihköltä, joten tämän vilauksen perusteella päättelin, että sopivat tyyliltään yhteen. Jos nyt siis ajatellaan, että tyyli kertoo esim. musiikkimausta tms kiinnostuksenkohteista. Ja mä ajattelen näin 😃