Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Apua, Tiina "jos sun nimi mun oveen"?! Ymmärrän että ollaan naimisissa, mutta herranjumala neljä päivää yhdessä ja hän miettii jo sitä mitä monet miettii kuukausien, jopa vuosien jälkeen. Samuel jäätyi totaallisesti "olisin otettu" :D
Mikko ja Heidi on raskasta seurattavaa
Heidi on ärsyttävä. Ei tajua Mikon heittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyh, toi Mikko on alkanut ällöttää ihan kunnolla mua.
Täällä myös! En tiedä miks, mutta tulee fiilis, että tuo jatkuva pusuttelu ym. ei oo Mikon puolelta aitoa.
Niinpä, ja puhuukin epäselvästi. Voisi vähän tsempata sen puheen kanssa kun on telkkarissa kuitenkin.
Alkaa ällöttää toi Mikko. Äskönen keskustelu oli noitten välillä varmaan pisin mitä on nähty
Tiina ja Samuel on ihania. Samaistun tosi vahvasti Tiinaan - siinä on hyvällä tavalla sellasta aikuista "ikisinkkua", joka on aidosti kiitollinen mahdollisuudesta parisuhteeseen ja onneen ja valmis joustamaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Apua, Tiina "jos sun nimi mun oveen"?! Ymmärrän että ollaan naimisissa, mutta herranjumala neljä päivää yhdessä ja hän miettii jo sitä mitä monet miettii kuukausien, jopa vuosien jälkeen. Samuel jäätyi totaallisesti "olisin otettu" :D
Ai ei se mun mielestä näyttäny jäätymiseltä
Olenko se vain mä, mutta miten tää on nyt jotenkin tooodella kiusallista seurattavaa...?
"Saanko mä mennä jonkun muun kanssa tanssimaan?"
"Et!"
Mustis.
Jaa siellä puhutaan jo rakkaudesta! o_O
Mikko ja Heidi tunteneet 6 päivää ja ovat jo rakastuneet.......???
Heidi ja Mikko on "rakastuneita". Söpöö jos ovat mutta tuntuu oudolta neljän päivän jälkeen?
Miksi mua jotenkin ällöttää tuo jatkuva nuoleskelu.........
Tulee muuten aika ryminällä Heidin ja Mikon suhde alas, jos päätyvät eroon lopussa.
Blaa blaa tota Mikon kännissä sönköttämistä.
Tiinalla ja Samuelilla aika kova vauhti. En tunne heitä, ja voihan tuo olla aitoakin, mutta joskus tuollainen huuma voi olla myös kupla, joka puhkeaa.