Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
4461/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Heidi. Ei selvästi ole enää kovin varma suhteesta Mikon kanssa.

Vierailija
4462/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi-reppana😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi tuota Heidiäkin. Koville ottaa, kun tietää näköjään varsin hyvin, ettei halua jatkaa, mutta yritettävä kuitenkin on. Pitää vain päättää sitoutua.

Vierailija
4464/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mikon ja Heidin pusuttelut on nyt pusuteltu. Kamala on kattella tuota lopunalkua.

Vierailija
4465/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Heidiä.. Mäkin oon sellainen et itken herkästi (oletan et hän on), mutta kyllä se tunne on takana kuitenkin. Oon myös ukkoni vuoksi kyynelehtinyt, mut kyllä viikkoja pidempään siinä meni. Toisaalta yhdentekevää ei itke kun lähtee vaan.

Vierailija
4466/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Heidi tosiaan tajua, miten Mikko jyrää hänet ihan täysin? Harkitsee jatkamista?

Vierailija
4467/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, toi Tiinan festarilipputempaus... Ihan oikeesti, ei aikuiset ihmiset käyttäydy noin. Epävarma saa olla ja eikai sille mitään oikein mahda, mutta pitäisi se järjen äänikin edes yrittää pitää mukana. Tosi noloa kähveltää toinen lipuista jotka on ITSE antanut toiselle lahjaksi. Hitto soikoon, vaikka pariskunnalle olisi tullut ero ennen festaria, niin lahja on lahja ja Samppa olisi saanut siinä kohtaa mielestäni todellakin mennä lippuineen vaikka frendin kanssa festaroimaan halutessaan. Tietenkin Tiinalla oli lahjaa antaessaan ajatus yhteisistä festareista, mutta miksi pitää olla noin ällöttävän itsekäs ja hermostunut ja rasittava.

Nyt on pakko hieman hymyillä: mä olen se joka heti sun perään - käytännössä ihan samaan aikaan! - näpyttelin sen seuraavan viestin....ja, tadaa: täysin identtisin argumentein...!!

Basic jutut:

A. Aikuinen ei käyttäydy noin.

B. Aikuinen ei mene toisen lompakolle ilman lupaa.

C. Aikuinen ei varsinkaan ota sieltä lompakosta y-h-t-ä-ä-n m-i-t-ä-ä-n ilman lupaa.

D. Aikuinen ymmärtää että se on varastamista.

E. Aikuinen ymmärtää että niin ei saa tehdä.

F. Aikuinen ymmärtää että toimimalla niin, loukkaa toisen henkilön niitä koskemattomuuden rajoja joiden kunnioittamiseen koko parisuhteen keskinäinen luottamus ja myös kunnioittaminen perustuu. Oikeastaan: __Rakentuu__.

G. Aikuinen ymmärtää että tuollaisella toiminnalla riskeeraa koko hauraan ja herkän, uuden orastavan parisuhteen - sen pienistä asioista ja pikkuhiljaa kehittyvän kudelman...sen mistä rakentuu se yhteinen parisuhde, se miten pienistä jutuista vähitellen nivoutuu se yhteinen juttu, se yhteinen yksikkö: ME.

H. Aikuinen ihminen ei ajattele itseään ennen sitä toista, sitä lähintä ihmistäsi: sitä, kuka yhtäkkiä onkin tuonut elämääsi värit! Ja positiivisen ajattelun! Ja mielekkyyden itse elämään. Tarkoituksen. Tavoitteet.

Ja sen että tahdot toiselle vain hyvää. Etkä koskaan halua loukata. Et aiheuttaa pettymystä sinuun itseesi. Omaan käytökseesi. Koet että vain tämä yksi ihminen saa sinussa esiin sen mikä on sinussa parasta. Ja haluat säilyttää sen flown, sen tunteen että sinua arvostetaan. Ja että se tapahtuu niiden oikeiden asioiden kautta: niiden mitkä ovat sinun aitoja vahvuuksiasi. Ja sinä haluat olla sen luottamuksen arvoinen.

Sinäkin haluat että lähimmäisesi, se lähin..., saa kokea sen tunteen että sinäkin kunnioitat ja arvostat häntä, juuri sellaisena kuin hän on.

Ja hänen valintojaan, hänen arvomaailmaansa.

Hänelle tärkeitä asioita. Ja ettet ainakaan ikinä, missään, koskaan:

Pilkkaa. Dissaa. Vähättelee.

Tämä Tiinan käytös - uskomaton rimanalitus - sai mut surulliseksi.

Ja vaikka Samuel on kaikkea tuota yllämainittua, niitä jotka käyttäytyvät aidosti niin kuin Aikuinen ihminen käyttäytyy.

Sekä halliten käyttäytymisetiketin - että kyvyn spontaanisti heittäytyä.

Kyvyn kuunnella kun toinen haluaa puhua -ripittäytyä/ripittää, puhua itsestään ja omista murheistaan, purkaa epävarmuuttaan (jopa sen orastavan suhteen...hmm..no, suhteen.. ;/,) - niin... tosissaan kuunnella. Niin että se joka on vienyt kaikki puheenvuorot, kokee että hänen asiansa on kuunneltu.

Haluttu kuunnella. Ja sillä kuuntelimisella on osoitettu että kertojan asia on kuulijalle tärkeä. Että kuulija haluaa että kertojan elämässä asiat järjestyvät.

Että hän - tämä toinen, tämä kertoja - tuntee miten kuuntelijan läheisyys saa vähitellen rentoutumaan...

...... että se fyysinen läheisyys tuntuu siltä kuin kaksi irtopalaa yhdestä yhtenäisestä teoksesta - palat jotka olivat jossain vaiheessa toisistaan eksyneet - olisivat nyt löytäneet siihen kotiin, siihen aidoinpaan yhteiseen lapsuuden kotiin, sinne minne nämä lahjakkaat nuoret miehet ovat jo vuosia kokoontuneet.

Se mikä on vaarallisinta näissä *matchatuissa*:

> liian moni luulee/pitää itsestään selvänä että ITSE on varsinainen CATCH vastapuolelle....ei tarvitse panostaa, "rajoja voi mielin määrin kolistella...",

> ei keskustella selkeitä ja yksinkertaisia perusasioita ratkaisukuntoon:

* budjetti kysymykset * perus-kotihommat (juu, ulkoistaakin saa - tietenkin!!)

* vapaa-ajan vietto: molemmat tarvitsevat tässä vaiheessa myös kipeästi omaa aikaa; järjestellä tunteitaan...,(toki: de voi olla yksi postaus ja kaikki on niiiiiiin bueno!!!

No, Dear sielunsisareni tai -veljeni (? - no, tuskin..) - taas jämähdin omiin ajatuksiini...sori. 💁

One more thing. - My motto to uz: 💁 "Great minds think alike." ❤ 💋

Huh, en aijo lukea tätä viestiä, mutta aika pitkää jauhamista tuntemattomien ihmisten asioista :D

Vierailija
4468/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa suhteen alusta pitäisi olla vielä ns. "Pure bliss" ainakin sellaisessa suhteessa jossa kumppani on itse valittu. Tässä tapauksessa ei kyllä näytä niin olevan, Heidin ja Mikon sekä Kimmon ja Millan tapauksessa, tietty eri tilanne kun pari heitetääni toisten valitsemana mutta sehän tässä on name of the game. Huonot fibat tulee kyllä noista kahdesta parista. Heidin on selkeästi tajunnut ettei Mikko ole häntä varten ja itke pettymystä.

Vierailija
4469/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ärsyttää tätä ohjelmaa katsoessa, kun joka jaksossa jompikumpi jokaisesta parista on jollain tapaa inhottava.

Vierailija
4470/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat, eivät osanneet asioitaan. kirjoitti:

Milla ei halua olla perheen "mies", mutta valitettavasti joutuu ottamaan sen osan, kun Kimmo on niin nyssykkä.

Ja sitten kuitenkin huudetaan toisaalla tasa-arvoa ja irrottautumista vanhoista sukupuolirooleista. 

Vierailija
4471/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo, Samuel ja Heidi vaikuttaa niin symppiksiltä! ♥ Sellaisia ihmisiä joiden seurassa itse viihtyisin,ja voisin vaikka rakastuakin. Mutta noi toiset osapuolet taas saa mut melkein raivon partaalle. Eniten Milla.

Vierailija
4472/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Heidi lihonut?

Jos se onkin raskaana ja siksi itkuinen? Aivan kuten Sari viime kaudella.

Vierailija
4473/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on ILKEÄ 😡 näistä pareista ei kyllä jatka kuin Samuel ja Tiina...

Vierailija
4474/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo heidin ja mikon riidat on ja miksi niistä ei kerrota enempää, joka jaksossa vaan sanotaan ja itketään että rajuja?!

Vierailija
4475/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen sen verran herkkä, että kyyneleet tulee todella helposti, vaikkei mitään vakavaa syytä niille olisikaan. Vakavista asioista puhuminen vain saattaa herkistää. En vetäisi Heidinkään itkuista sen suurempia johtopäätöksiä. Tää sarja on kyllä niin kärjistetysti leikattu.

Vierailija
4476/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Heidi jättää sen narsisti sian. Kamalaa katsottavaa ja olevinaan "ammattilaiset" kattomassa vierestä ja tsemppaamassa jatkamaan kun äkkiä eroon tuollaisesta miehestä! Huh huh että voi pistää vihaksi!

Vierailija
4477/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan mikään näistä suhteista kestää... Heidi ja Mikko on jo nyt kriisissä. Milla nälvii jatkuvasti Kimmoa. Veikkaan, ettei Samuel jaksa kovin kauaa Tiinan heikkoa itsetuntoa ja nalkuttavaa puhetapaa.

Vierailija
4478/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu Millaaaaaa pää räjähtää

Vierailija
4479/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ja Milla eivät ole tippaakaan samalla sivulla.

Vierailija
4480/8622 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina niin negatiivinen! No mikä sulla nyt on! Ehkä se on sit mun seura!"

Ketju on lukittu.