Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Milla haukkui Kimmoa negatiiviseksi, wtf?!!!? Milla se vasta on negatiivinen, jaksojen perusteella Kimmo ei todellakaan!
Milla on usein naama norsunvitulla ja syyttää toista negatiiviseksi. Just just.
Ottaa kyllä niin aivoon tuo Tiinan kitinä kuumailmapallolennolla. Vaatii kitinällä Samuelin jakamattoman huomion, eli koko pallolento menee ihan harakoille molemmilta osapuolilta. Olisi voinut edes toisen antaa nauttia...
No voi helvata te jotka märisette siitä että hengenhädässä kauhuissaan oleva ihminen ei osaa näytellä kiitollista kokemuksesta, ei taida olla fobioista kokemusta pahemmin? Onneksi oon itse ukkoni kans ollut jo niin pitkään ettei tartte moista enää yrittääkään senkun potkaisee pärsiille et meeppä vaan keskenäs kultaseni lentelemään, ei ole mitään fiksua siinä että oikeasti pelkäävä raijataan jonnekin taivaanrajaan väpäjämään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi oli, kun Milla valitti Kimmolle että tämä on negatiivinen?!! Mun mielestä se on just toisin päin...
Eikö jotkut psykologit puhu, että ennen kuin lapsi itsenäistyy se projisoi omat tunteensa äitiin. Eli kehittymätön nainen, joka ei tunnista omia tunteitaan ja projisoi ne Kimmoon - itsestään puhuu siis.
Eikö kukaan ole kommentoinut Heidin vanhempien hienoa mökkiä? Ihmiset on menneet huonommillakin syillä naimisiin :-)
Siis onko tuo Tiina pidempi kun Samuli vai näyttääkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Toi Mikko on mun asteikollani ihan tapissa siinä päässä, jonka kanssa en haluaisi olla yhtään missään tekemisissä missään tilanteessa.Suhdekuviota en voi edes kuvitella, keverina EI, työkaverina painajainen.
Ainakaan työkaverina et tiedä Mikosta mitään. Etkä oikeastaan kaverinakaan.
Voi apua tuota Tiinan takertuvuutta. No, Samuel näyttäisi vielä jaksavan. Asia saattaa toki muuttua jossain vaiheessa. :/
En tiedä, mutta kyllä nuo Mikon ja Heidin ongelmat johtuu ihan kummastakin yhtälailla eikä vain Mikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN
Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.
AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?
En oikein osaa päättää mitä mieltä olen Tiinasta...Tavallaan ihan symppis tyyppi, jopa hauska, mutta toisaalta niiiin rasittava. En ymmärrä hänen ajatusmaailmaansa, ihan niinkuin jokaisesta asiasta pitäisi tehdä jotenkin hankala/epämiellyttävä. Ja tuokin miten kehtaa marista jokaisesta pikku asiasta Samuelille, apua...Nostan Samuelille hattua, hoitaa nimittäin nuo tilanteet tosi hyvin! Mielestäni T ja S ovat toisilleen todella sopivat, mutta silti tuo Tiinan neuroilu menee jossain tilanteissa yli. Varmasti olisi Samuelille mukavampi olla suhteessa jossa ei tarvitse koko ajan kuulla kuittailua kuinka tekee kaiken väärin.
Mikko on just sellainen lassukkamies, joka kihisee pienessä mielessään ja salaa keskustelupalstoilla, että naisia kiinnostaa vain raha ja "normaalinnäköinen, mukava, urheileva" mies ei kiinnosta eikä kelpaa naisille. Nyt sitten pankkivirkailijana hikoileva audimies paritettiinkin boheemille taiteilijasielulle, jota ei audit ja sporttimachoilut voisi vähempää kiinnostaa. Tämä herkkä taiteilijanainen kaipaisi vain miestä, joka puhuu naisille kunnioittavasti, esiintyy itsevarmasti eikä heittele sovinistisia lipsahduksia. Harmi kun Heidi ja Mikko ei kumpikaan vastannut toistensa odotuksia!
Btw, Mikon kädet on jotenkin lyhyet suhteessa kroppaan. Näyttää ihan joltain piirroshahmolta, vähän koominen kun on niin pitkä muutenkin.
Haluaisin olla Samuelin kaveri 😊 Vaikuttaa rennolta, hauskalta, sympaattiselta, ystävälliseltä, leppoisalta ja huolehtivaiselta ihmiseltä, jonka seurassa olisi helppo viihtyä ja jutella aiheesta kuin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole kommentoinut Heidin vanhempien hienoa mökkiä? Ihmiset on menneet huonommillakin syillä naimisiin :-)
Naisen omaisuudesta ei ole suhteissa kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko kissanomistajana hoitakoot itse oman kissansa hiekat, naksut yms. Miksei voinut ottaa niitä kotoaan mukaansa? Heidi antaa kyllä itsestään täysin tohelon kuvan näissä käytännön jutuissa.
Jos ne oli viety kotoa sinne Heidille?
Vierailija kirjoitti:
No voi helvata te jotka märisette siitä että hengenhädässä kauhuissaan oleva ihminen ei osaa näytellä kiitollista kokemuksesta, ei taida olla fobioista kokemusta pahemmin? Onneksi oon itse ukkoni kans ollut jo niin pitkään ettei tartte moista enää yrittääkään senkun potkaisee pärsiille et meeppä vaan keskenäs kultaseni lentelemään, ei ole mitään fiksua siinä että oikeasti pelkäävä raijataan jonnekin taivaanrajaan väpäjämään.
No voi helvata kyllä, kun aikuinen ihminen voisi ihan itse reippaasti sanoa juuri tuon, että mene sinä vain mutta minä en pysty. Sen sijaan marttyroi "mennään sitten koska sinä haluat" ja kitisee myöhemmin valinnastaan.
Tiina taitaa harrastaa koripalloa.
Vaikka ulkonäköseikat ovatkin toissijaisia niin ihmettelen kuitenkin miks tässä sarjassa jo toistamiseen valitaan pari, jotka ei ulkoisesti tai tyyliltään/elämäntyyliltään sovi lainkaan toisilleen. Puhun siis Heidistä ja Mikosta. Jotenkin tuntuu että heillä on todella eri arvomaailmat joka on kyllä nähtävissä joka jaksossa. Jos itse olisin valitsemassa pareja kiinnittäisin kyllä tähän seikkaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo Tiina pidempi kun Samuli vai näyttääkö vain?
Saattaa olla muutaman sentin pidempi. Ja se on Samuel, ei Samuli.
Mä ymmärrän Tiinaa kyllä tuossa kuumailmapallotilanteessa. Kärsin itse ihan järkyttävästä korkeanpaikankammosta ja vaikka varmasti arvostaisin jos joku järjestäisi minulle tuollaista, käyttäytyisin silti kuten Tiina koska pelko vain ottaisi vallan.