Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Kun Tiina höpisi ekajaksossa jotain omituisia niistä kortissa olleista märistä tomaateista, oletin että se oli läppä, mutta ei näköjään ollutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ne ei vaan vielä ole hioutuneet pariksi. Tarvitaan vähän varmuutta ja aikaa oppia tuntemaan toinen. Kimmo on niin mukautuva että Millalla on loistava tilaisuus muokata siitä mieleisensä.
No ehkä tämä minua juuri häiritseekin. Tässä nyt vain seurataan, miten hyvin Kimmo saadaan sopimaan Millan elämään. Tekeekö tarpeeksi hyvää ruokaa ja oppiiko valitsemaan ikeassa oikean väriset kalusteet. Entäs se toinen suunta?
Juuri tämä häiritsee muakin Millan ja Kimmon suhteessa, totaalinen yksipuolisuus!!
Pöh. Hienostihan Milla suhtautui Kimmon juoksuharrastukseen ja tsemppasi täyspainoisesti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä tosi tökeröä, että siinä Mikon ja Heidin ystäväpariskuntatapaamisessa oli se yksi jätetty ihan outsideriksi, ensinnäkin TV:ssä ei lukenut hänen nimeään ja sitten tämä ystäväpariskunta rupesi kertomaan, mitä me NELJÄ teemme yhdessä ja tää yksi jää taas ulkopuolelle. Sen olis voinut kertoa vaikka puhelimessa tai muulloin. Tosin tarkkailin tätä viidettä ja hän katteli vähän muualle ja ei reagoinut mitenkään mihinkään, oli tönkkönä koko ajan. No kamerat joo, mut edes jokin reaktio olis ollut kiva siihen tanssi/soutu-juttuun tai muuhun.
Eelis kakkonen :D
Lisäksi eikä nää ollut Mikon kavereita, joten kuka jumankauta KÄTTELEE omia kavereitaan??! Tosi outoa, joko halataan tai vain morjenstetaan.
:D Minä! Asun Keski-Euroopassa ja täällä annetaan kolme poskipusua tavatessa. Se on minusta ihan hirveää, tuntuu feikiltä (halaus olisi ok, se on jotenkin aidompaa) ja kestää muutenkin tolkuttoman kauan kun pusuttelet siinä viisi ihmistä rivissä läpi muiden lähes jonottaessa vuoroaan, joten kerron kaikille että me Suomessa vaan morjestetaan tai kätellään ja pyrin pysymään siinä. Suomijuntti maailmalla, moro!
Kättelet? Sä kättelet sun kavereita? Wtf? Kädenheilautukset, halaukset, poskipusut, ymmärrän nuo kaikki mutta kätteleminen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sarjassa on selvä käsikirjoitus jossa näytetään Tiinan ja Samuelin kohdalta kaikki vähänkään eripurannäköinen
Epäilemättä näin, mutta jos tilanteet eivät ole näyteltyjä, niin huomattavan paljon Tiina nillittää. Pohtikaapa asia toisinpäin. Mitä jos Samuel valittaisi yhtä paljon?
Juoksuharrastuksen tsemppaaminen onkin tähän mennessä ollut ainut Millan puolelta tullut huomionosoitus vs Kimmon jatkuva sellainen..
Ja noita Tiinoja on muuten täällä aihe vapaalla liikenteessä aina välillä.
Löytyy esim. Jauhelihakeskusteluista...
Ei kai se Mikko omia kavereitaan kätellyt? Mun mielestä vain moikkasi, kun Heidi halasi. Tai jos kätteli, niin johtui varmaan tuosta Heidin halaamisesta, että oli pakko "lähentyä" mutta halaaminen ei tainnut olla tapana.
Heidin kaveria kätteli, ihan normaalia kun on uusi tuttavuus, tai vain kerran häissä tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Hienostihan Milla suhtautui Kimmon juoksuharrastukseen ja tsemppasi täyspainoisesti siinä.
Anteeksi, mutta minusta sekin näytti vain sellaiselta "hyvä poika" -kehumiselta. "Juoksehan nyt lujaa, että ehditään vielä sinne Ikeaan." No joo, ei nyt ihan näin, mutta sellainen fiilis minulle tuli.
Milla on selvästi kompromissikykyisin näistä naisista, nää kaksi muuta on jo tiukkaa vanhapiika-ainesta, my way or highway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Minä! Asun Keski-Euroopassa ja täällä annetaan kolme poskipusua tavatessa. Se on minusta ihan hirveää, tuntuu feikiltä (halaus olisi ok, se on jotenkin aidompaa) ja kestää muutenkin tolkuttoman kauan kun pusuttelet siinä viisi ihmistä rivissä läpi muiden lähes jonottaessa vuoroaan, joten kerron kaikille että me Suomessa vaan morjestetaan tai kätellään ja pyrin pysymään siinä. Suomijuntti maailmalla, moro!
Mahdatko asua Sveitsissä??:D Et ole vaan asunut täällä vielä tarpeeksi kauaa, kun et ole tottunut poskisuudelmiin. Odota kymmenen vuotta, niin alat Suomessa käydessäsikin kumartumaan poskisuukkoihin tuttuja tavatessa (noloa)... Onnistutko muuten katsomaan Ensitreffit alttarilla-lähetyksiä? Itse en pysty ja harmittaa, kun joutuu keskustelujen ja lehtien perusteella "seuraamaan", nyyh.
Hyvin nappasit ton asuinpaikan kuvauksesta :D Mulla on F-Securen Freedome käytössä, Suomi-ip vain päälle ja sillä on toiminut tähän asti kaikki Katsomot ja Ruudut sun muut. Sitä voi käsittääkseni kokeilla 5 päivää ilmaiseksi, kannattaa ainakin vilkaista.
Heidi ja Mikko parina eivät ole ihmetyttäneet minua missään vaihessa. Hyvin toimii puheyhteys. Se sen sijaan ihmetyttää, miksi pari päätyi eroon.
Täällä joku kauhisteli sitä, kun Mikko puhui nyrkin ja hellan välissä olemisesta. Ei saa sellaista puhua edes huumorimielessä, hui kamalaa. Heidi tosin ymmärsi heiton sävyn, mutta sillä ei näytä olevan väliä, väärin veistelty silti. Voisi olla melkoisen viihdyttävää katsoa ensitreffit-pariskuntaa, jossa nainen ja mies olisivat sellaisia tiukkiksia, mitä pahimmat tämän ketjun kommentoijat.
Millan naurusta: minusta siinä ei ole mitään teennäistä, vaan mukavaa kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä tosi tökeröä, että siinä Mikon ja Heidin ystäväpariskuntatapaamisessa oli se yksi jätetty ihan outsideriksi, ensinnäkin TV:ssä ei lukenut hänen nimeään ja sitten tämä ystäväpariskunta rupesi kertomaan, mitä me NELJÄ teemme yhdessä ja tää yksi jää taas ulkopuolelle. Sen olis voinut kertoa vaikka puhelimessa tai muulloin. Tosin tarkkailin tätä viidettä ja hän katteli vähän muualle ja ei reagoinut mitenkään mihinkään, oli tönkkönä koko ajan. No kamerat joo, mut edes jokin reaktio olis ollut kiva siihen tanssi/soutu-juttuun tai muuhun.
Eelis kakkonen :D
Lisäksi eikä nää ollut Mikon kavereita, joten kuka jumankauta KÄTTELEE omia kavereitaan??! Tosi outoa, joko halataan tai vain morjenstetaan.
Kättelet? Sä kättelet sun kavereita? Wtf? Kädenheilautukset, halaukset, poskipusut, ymmärrän nuo kaikki mutta kätteleminen?
Joo. Ensin yritän vain moikata, mutta jos ne lähestyvät silleen uhkaavasti fyysisen kontaktin ja pusuttelun toivossa niin heilautan muka käden väliin ja kättelen. Hävettää vähän, mutta se pusuttelu on ihan kamalaa.
No niin, sitten takaisin Ensitreffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja Mikko parina eivät ole ihmetyttäneet minua missään vaihessa. Hyvin toimii puheyhteys. Se sen sijaan ihmetyttää, miksi pari päätyi eroon.
Eihän noilla ole minkäänlaista kemiaa. Heidi vaikuttaa Mikon seurassa kiusaantuneelta, meininki on koko ajan sellainen, että pitäisi päästä pois. Näkyy kauas, että Mikko ei vain kolahda millään tasolla vaan pikemminkin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatko asua Sveitsissä??:D Et ole vaan asunut täällä vielä tarpeeksi kauaa, kun et ole tottunut poskisuudelmiin. Odota kymmenen vuotta, niin alat Suomessa käydessäsikin kumartumaan poskisuukkoihin tuttuja tavatessa (noloa)... Onnistutko muuten katsomaan Ensitreffit alttarilla-lähetyksiä? Itse en pysty ja harmittaa, kun joutuu keskustelujen ja lehtien perusteella "seuraamaan", nyyh.
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta täälä ihan sama ongelma :D Miten hiton monta kymmentä vuotta pitää asua että siihen pussailuun tottuu ;) ? Tervehtisin mieluummin moikkaamalla, kättelemällä tai halaamalla. Onnistuu seuraaminen Katsomosta kun säätää Freedomilla tms. sijainnin Suomeen.
Jokohan näissä huusholleissa on pantu, muutakin kuin seiniä ja huonekaluja kokoon?
Stu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sarjassa on selvä käsikirjoitus jossa näytetään Tiinan ja Samuelin kohdalta kaikki vähänkään eripurannäköinen
Epäilemättä näin, mutta jos tilanteet eivät ole näyteltyjä, niin huomattavan paljon Tiina nillittää. Pohtikaapa asia toisinpäin. Mitä jos Samuel valittaisi yhtä paljon?
Silloin Samuel ei olisi mies.
Mun kaveripiireissä, ihan täällä Suomen pääkaupungissa :), on aika lailla tapana, että naiset tervehtii toisiaan halaamalla, naiset ja miehet myös halaa ja miehet sitten usein kättelee toisiaan. Ei nyt varmaan aina kättele, mutta jos on silleen "ei olla nähtykään ihan vähään aikaan, tervetuloa bileisiin" -tyylinen tilanne, silloin miehet ainakin kättelee toisiaan. Tietenkin ystävien kesken naiset nyt halaa varmaan ihan aina, mutta tällaisissa kaverin kaverien tapaamisessakin, jos nyt joskus on tavattu aiemmin, yleensä halataan. Ekaa kertaa tavatessa tietenkin kätellään, mutta sitten tämän ekan tapaamisen jälkeen erotessa jo halataan. Sillä edellytyksellä tietenkin, että siinä on mukana niitä läheisiä ystäviä, jotka halaa, niin olisi vähän urpoa, jos osalle vaan nyökättäisiin.
Tämä on varmasti ihmisistä ja ehkä paikkakunnastakin riippuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan kauteen vois tehdä sellasen seulan että kaikki yli vuoden sinkkuna olleet naiset jätetään pois.
Eläköön sitä omaa kontrolloitua elämäänsä ihan rauhassa.
Ne on just näitä Tiinoja ketkä ihmettelee kun kenenkään kanssa ei mene hyvin.
Niinpä. Kun muovikelmupakettikin on jo niin rakas, että kerrotaan sen historia ja opetetaan sen käyttö, niin liian kauan on pyöritty oman navan ympärillä.
Tiina käyttäytyy varmaankin samalla tavalla kun äitinsä. Opittu malli. Mutta onko sillä väljä jos samu sen hyväksyy. Kaikille miehille jotka ei vät vielä ole naimisissa niin katse anoppiin niin näät vaimosi 50 v.
Ne ei vaan vielä ole hioutuneet pariksi. Tarvitaan vähän varmuutta ja aikaa oppia tuntemaan toinen. Kimmo on niin mukautuva että Millalla on loistava tilaisuus muokata siitä mieleisensä.[/quote]No ehkä tämä minua juuri häiritseekin. Tässä nyt vain seurataan, miten hyvin Kimmo saadaan sopimaan Millan elämään. Tekeekö tarpeeksi hyvää ruokaa ja oppiiko valitsemaan ikeassa oikean väriset kalusteet. Entäs se toinen suunta?[/quote]
Juuri tämä häiritsee muakin Millan ja Kimmon suhteessa, totaalinen yksipuolisuus!!