Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen kun jollain ihmisellä on semmoinen huutava ääni

Vierailija
05.09.2016 |

Onko ne kuuroja vai mitä? Todella rasittavaa kun yksi kaveri puhuu puhelimessa niin huutaa. Sitä ääntä saa voimakkaammaksi muutenkin kuin huutamalla..

Jotenkin junttia

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun heihin. Kieltämättä tunnen itsenikin juntiksi, mutta asiaa on vaikeaa ja työlästä muuttaa. Se on vähän kuin yrittäisi puhua oktaavia matalammalla äänellä: niin voi tehdä, mutta se on rasittavaa. Mieluummin kärsin seuraukset

Vierailija
2/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tiiekö ? Mulla on se ääni !! Monesti oon kuullut asiasta huomautuksia, ja yritänkin puhua hiljempaa....kunnes se taas vaan lähtee... Noloa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkisen merkki. Kovaäänisimpiä aina ne, joilla vähiten sanottavaa.'Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten' todellakin pitää paikkansa. Sen tietää jokainen joka käy/ on käynyt töissä tai koulussa.

Vierailija
4/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ei kanna niin siksi ne puhuu huutamalla. Jotkut laulaa siksi huutamalla kun se ääni ei kestä laulaa korkeita kohtia voimakkaasti. Adele on semmoinen laulaja joka laulaa voimakkaasti muttei huuda. Hänellä on varmasti miellyttävä puheäänikin.

Vierailija
5/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäjärkisen merkki. Kovaäänisimpiä aina ne, joilla vähiten sanottavaa.'Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten' todellakin pitää paikkansa. Sen tietää jokainen joka käy/ on käynyt töissä tai koulussa.

Olen huomannut että jostain syystä fiksuilla naisilla on semmonen matalahko rauhoittava ääni ei semmonen.

Vierailija
6/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Esim. Scott Rizzolla on tällainen ääni.

Vierailija
7/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalaisissa on paljon näitä "huutavia".

Vierailija
8/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ääneni on ainakin soinnukas ja viehkeä ;) Olen musiikkia ympäristölleni :)

Vierailija
9/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ystävä joka tekee sitä. Fiksu tyyppi ja kaikin puolin normaali, mutta työn takia on kuulo heikentynyt ja tottunut että joutuu puhumaan LUJAA. Saa aina huomautella että puhuu hiljempaa, hetken toimii..

Vierailija
10/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on luonnostaan kuuluva ääni. Sitten jos vasiten huudan niin sen varmasti kuulee. Ap on varmaan näitä piipittäviä ja sitäkin pyytelevät anteeksi.

Vierailija
11/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisten "huutajien" nimi on yleensä Tarja tai Jaana. Vähän tukevia, lyhyet hiukset leikattu kypärä päässä. Pullonpohjamalliset silmälasit.

Vierailija
12/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä oli sellainen hoitaja. Ei jäänyt kenellekään epäselväksi minkälaisia repeämiä, pukamia ja muita vaivoja synnyttäneillä oli ja sainpa tietää että naapurihuoneessa oli äiti, jolla on hepatiitti. En edes halua tietää mitä sitten tapahtuu, kun kyseinen täti alkaa oikeasti huutamaan, nyt vasta puhui sillä kovalla äänellään, joka kuului siis varmasti kaikkiin huoneisiin.

Vierailija
13/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen ystävä jonka puheääni on erittäin kova. Mua joskus (aika usein) hävettää kun hän HUUTAA KAIKKI ASIAT NIIN ETTÄ IHMISET KÄÄNTYVÄT KATSOMAAN. Hän siis voi puhua erittäin intiimeistä ja henkilökohtaisista asioista esim ravintolassa niin kovaan ääneen että viereisessä pöydässä pyöritellään silmiä tai hihitellään.

Vierailija
14/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen huutoääni, johtuu kuulonalenemasta. En oikeasti kuule tiettyjä taajuuksia, ja silloin huomaamattani alan puhumaan itse kovempaa. Esimerkkinä työpuhelin ja vaikkapa pankin loossissa asiointi, jos asiakaspalvelijalla on tietynlainen hiljainen ääni. Taustahäly on paha.

Olen silti sangen sivistynyt ihminen, eikä kukaan ole vielä juntiksi haukkunut tämän vammani takia. :)

Vierailija
15/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joku täällä pystyy arvioimaan älykkyyttä äänen perusteella :D 

Vierailija
16/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puhun kovalla, kuulemma 'kantavalla', äänellä. Ihan lapsesta asti olen ollut kovaääninen, aina on hyssytelty että ei saa huutaa, vaikka mielestäni puhuin normaalista. Se ei silti tarkoita sitä, että olisin mikään ns tyhjänräkättäjä, joka kovaan ääneet kotkottaa ja kaakattaa asioitaan pitkin poikin. Nämä asiat olisi hyvä erottaa toisistaan. Itse suuntauduin sittemmin opetusalalle, jossa kantavaa ja selkeää ääntäni on kehuttu. Kolikon kääntöpuolet.

Vierailija
17/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on luonnostaan kuuluva ääni. Sitten jos vasiten huudan niin sen varmasti kuulee. Ap on varmaan näitä piipittäviä ja sitäkin pyytelevät anteeksi.

hmm ai että huutaan ja piipittävän väliin ei mahdu normaalia ääntä? Kyllä ihmiset aina kuulevat kun puhun.

Vierailija
18/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse puhun kovalla, kuulemma 'kantavalla', äänellä. Ihan lapsesta asti olen ollut kovaääninen, aina on hyssytelty että ei saa huutaa, vaikka mielestäni puhuin normaalista. Se ei silti tarkoita sitä, että olisin mikään ns tyhjänräkättäjä, joka kovaan ääneet kotkottaa ja kaakattaa asioitaan pitkin poikin. Nämä asiat olisi hyvä erottaa toisistaan. Itse suuntauduin sittemmin opetusalalle, jossa kantavaa ja selkeää ääntäni on kehuttu. Kolikon kääntöpuolet.

Niin mutta selkeä ääni on eriasia kuin huutoääni. Selkeää ääntä on kiva kuunnella.

Vierailija
19/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on päinvastainen ongelma. En osaa puhua/huutaa kovaa. Kun joku pyytää puhumaan kovempaan, ei vain lähde volyymi nousemaan.

Vierailija
20/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorien suosikki-ihmiset, the HUUTAJAT. Muut lakoavat kuka minnekin, kun HUUTAJA hoitaa hommiaan. Meidän HUUTAJA ei osaa puhua normaalilla äänellä. Vaikka kaikki kärsii, tätä HUUTAJAA ei siirretä johonkin koppiin. Niinpä ei ole harvinaista, että HUUTAJA on yksin konttorissa ja muut ovat paenneet koppeihin. Kaikki yrittävät sijoittaa ruoka- ja kahvitaukonsa eri aikaan kuin HUUTAJA. HUUTAJA tykkää hirveästi olla töissä, muut eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi