Peukutetaan: syyt, joiden takia EI halua lapsia
Yksi syy per viesti, yläpeukku tarkoittaa, että syy on hyvä, alapeukku taas sitä, että onpas paska syy.
Kommentit (39)
Pelkään, että saan vammaisen lapsen, joka vie aivan kaiken valveillaoloajan vuosikymmenten ajan.
En halua tänne lisää ihmisiä kärsimään.
Ei ole varaa antaa lapselle taloudellisesti tarpeeksi hyvää ja turvallista elämää.
Haluan pitää kotini aikuisten paikkana, jonne lelut, lasten sotkut ja kaikenlaiset turva-aidat eivät kuulu.
Ei ole varaa panostaa lapseen rahallisesti tarpeeksi. Suvun perusteella voisi esim. olla lahjakas soittaja, mutta ei ikinä olisi varaa tunteihin/soittimeen. Eikä kyllä muihinkaan harrastuksiin.
Pidän vapaudestani ja siitä, että voin lähteä vaikka matkalle tuntien varoitusajalla tai jäädä töiden jälkeen illanviettiin ilman etukäteissuunnittelua.
En halua, että kukaan on minusta riippuvainen.
Olen mukavuudenhaluinen, ja muutun aivan kamalaksi, jos tulee univajetta.
Minulla on periytyviä sairauksia.
Hermot eivät kestäisi päivääkään.
Hyvä syy on vain se, jos ei voi saada lapsia.
Naisen tehtävä on synnyttää. Piste.
En oo löytänyt sopivaa isää lapselle.
Pelkään, että alapääni menee pilalle. Seksi on minulle todella tärkeä asia ja pelkään, etten pysty nauttimaan siitä puolisoni kanssa tai yksin, jos kohdalleni sattuukin vaikea synnytys.
Olen yliherkkä, ujo, estynyt persoonallisuus, melankoliaan taipuvainen luonne. En halua että kukaan muu joutuisi nykyisenkaltaiseen maailmaan näillä ominaisuuksilla.
En pidä lapsista.