Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttisuomalaiset ja tuijottaminen

Vierailija
05.09.2016 |

Mikä ihme suomalaisia vaivaa kun vastaantulijoita tuijotetaan niin kuin jotain halpaa makkaraa? Yleistä metsäläisjuntteutta vai jonkinlaista ihmisvihaa?

Tänäänkin kuljin kaupungilla (ei edes mikään tuppukylä, vaan päälle 100 000:n asukkaan kaupunki) ja osa ihmisistä töllöttää niin kuin ei olisi ennen elävää ihmistä nähnyt. En edes poikkea juurikaan massasta. Normaalisti pukeudun. Hiukan pitkähkö (180cm) nainen olen.
Ulkomailla en ole tähän koskaan törmännyt.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan muutat Hesaan.

Vierailija
2/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun nyt vain pitämään halvasta makkarasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan muutat Hesaan.

Se on kyllä totta että ulkomaiden lisäksi myöskään Helsingissä käydessäni en ole tällaiseen tuijottamiseen vielä törmännyt.

ap

Vierailija
4/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei toljoteta :)

Vierailija
5/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä. On vain joukko yksinäisiä, ja heitä on monta, liian monta. En tahtoisi olla yksi heistä.

Vierailija
6/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan niin upea. 

Vierailija
7/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tarkkailla ihmisiä.

Vierailija
8/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne Turkuun, niin sitten voit jo puhua tuijottamisesta jotain. Tämä on täysjunttila. Että osaa olla uteliasta, typerää ja pintapuolista porukkaa, ja niin helvetin itserakkaita ettei missään. Ja tämä murre! Kyl mää tiärän...

Vierailija
9/47 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se ihan positiivisena huomiona :)

Joskus nuo töllääjät jopa päivittelevät ääneen huomionsa herättäneitä seikkoja; pituus, hiusten väri, vaatteet jne.

Juntit nyt vaan on juntteja.

Vierailija
10/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa kun vituttaa aaaargh!

Suomessa parkkipaikoilla parkkeerausten arvostelu ja tollottaminen on yleistä. Olen joutunut kokemaan tätä usein, mutta tänään meni yli hilseen: yritin ahtaassa parkkihallissa parkkeerata isoa autoani, niin vähän matkan päässä joku jäi kyttäämään minua koko prosessin ajaksi. Minulla on paniikkihäiriö niin onpa vitun kannustavaa kun vahdataan, kuin olisin joku aivoton paska kuski. Itse en vahtaa ketään vaikka joku tulisi pellepuvussa kadulla vastaan. 

Vierailija
11/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asuessani tuijottamisen lisäksi myös aina sanottiin kaikille esim. kaupassa Hola :)

Vierailija
12/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Joensuuhun- Täällä vasta hermo menee tuijottamisen takia XD.

Vierailija
13/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä. On vain joukko yksinäisiä, ja heitä on monta, liian monta. En tahtoisi olla yksi heistä.

Kuusamossa on kaikki paremmin, tosin sinne synnyttyään kannattaa toivoa, ettei sairastu skitsofreniaan. Kuusamon alue on aikoinaan asutettu viidentoista perheen voimin ja keskenään on lisäännytty, eli arvaatte loput.

Vierailija
14/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän vika minussa on, kun yksikään turkulainen oo vielä tuijottanut?

Yks bussikuski aina nauraa hörähtää  kun sanon lähtiessäni "Kiitos, hei"

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne Turkuun, niin sitten voit jo puhua tuijottamisesta jotain. Tämä on täysjunttila. Että osaa olla uteliasta, typerää ja pintapuolista porukkaa, ja niin helvetin itserakkaita ettei missään. Ja tämä murre! Kyl mää tiärän...

Vierailija
15/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole HESAA! Se vasta juntilta kuulostaakon.

- meen hesaan

- asun hesas

- hesan baarit

- hesahesahesa

HESA. HESA.

H.E.S.A.

Maistelkaa oikeesti kuin juntin kuulosta.

Vierailija
16/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tavallinen, normaalipainoinen nainen joka pukeutuu siistin asiallisesti enkä edes käytä meikkiä (en silti ole huolittelemattoman tai epäsiistin näköinen). Olin eilen käymässä paikallisessa terveyskeskuksessa, nousin autosta ja siinä ulkona sisäänkäynnin vieressä olevalla penkillä istui n. 30-40 vuotias mieshenkilö, joka tuijotti minua todella intensiivisesti eikä irrottanut katsettaan minusta vaikka katsoin suoraan häntä kohti. Hän jatkoi tuijottamista mutta aloin tässä vaiheessa kävellä pääsisäänkäyntiä kohti ja menin sisälle. Todella kummallinen tilanne, joka toistuu usein ihmisten ilmoille lähtiessä, aina löytyy vähintäänkin yksi tai kaksi henkilöä jotka jäävät tuijottamaan minua pitkäksi aikaa. Outoa, asun siis Pohjois-Savossa joten sillä saattaa olla asian kanssa jotain tekemistä. Paikkakunnalla missä asun on n. 7500 asukasta eli pienestä tuppukylästä on kyse.

Vierailija
17/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan on pahepmi tunne se, että huomaa useiden ihmisten tuijottavan vai se, että koskaan ei koe, että edes joskus joku katsoisi kohti. 

Vierailija
18/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä liity aloitukseen, mutta baarissa ihmettelen kun mies jää muutaman metrin päähän tuijottamaan. Joku voisi kertoa näille miehille, ettei naista isketä tuijottamalla.

Vierailija
19/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutapa Seinäjoelle, siellä vasta tuijotetaankin ja varsinkin vanhat ihmiset, en käsitä mikä siinä on. Tuijottavat kaikkia vastaan tulevia, vaikka näyttäisi aivan normaalilta.

Vierailija
20/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ulkomaalaisen Korean kokemus ja ei junttisuomalaisena puhise vihaisena vaan ymmärtää asiaa. Tuijottamista tapahtuu ympäri ämpäri mualimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme