Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junttisuomalaiset ja tuijottaminen

Vierailija
05.09.2016 |

Mikä ihme suomalaisia vaivaa kun vastaantulijoita tuijotetaan niin kuin jotain halpaa makkaraa? Yleistä metsäläisjuntteutta vai jonkinlaista ihmisvihaa?

Tänäänkin kuljin kaupungilla (ei edes mikään tuppukylä, vaan päälle 100 000:n asukkaan kaupunki) ja osa ihmisistä töllöttää niin kuin ei olisi ennen elävää ihmistä nähnyt. En edes poikkea juurikaan massasta. Normaalisti pukeudun. Hiukan pitkähkö (180cm) nainen olen.
Ulkomailla en ole tähän koskaan törmännyt.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poikkean massasta (pukeudun värikkäästi, käytän korkkareita, mekkoja ja huulipunaa jne) ja arvaa kuinka paljon mua tuijotetaan. :D Itseäni huvittaa. Jotkut näyttävät jopa vihaisilta. Miksi ihmeessä?

Vierailija
42/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei toljoteta :)

Mutta Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä. On vain joukko yksinäisiä, ja heitä on monta, liian monta. En tahtoisi olla yksi heistä.

ja ihmiset poukkoilevat kuin saaliskalat sumpussa.  Ja kaikilla on kiire- kiire- ei minnekään.

Iso D ja Qsamo? Eikös D ole alunperin Porista?

joo kuusamohan se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja on paljon. Joskus kun olen näihin myöhemmin tutustunut niin vaikutelma on vaan vahvistunut. Olen usein antanut vielä toisen mahdollisuuden mutta usein se henkilö on ihan niin juntti tai vielä juntimpi kuin miltä vaikuttaa.

Vierailija
44/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku katsoo kohti, niin se ei ole mitään tuijottamista. Tajuatte varmaan erottaa?

Pitäiskö kulkea kuin näkisi ketään eikä mitään? Sitten sanotaan ylpeäksi, olen sen kokenut.

Vierailija
45/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poikkean massasta (pukeudun värikkäästi, käytän korkkareita, mekkoja ja huulipunaa jne) ja arvaa kuinka paljon mua tuijotetaan. :D Itseäni huvittaa. Jotkut näyttävät jopa vihaisilta. Miksi ihmeessä?

Mäkin pukeudun noin ja kerran paikallisen kaupan vessassa maakuntamatkalla yksi vanhempi nainen alkoi kritisoida mua ihan ääneen. Hän valitti, että liikun hätäisen ylpeästi ikäänkuin minulla olisi kiire johonkin. Seisoin siinä ihan liikkumatta silloin ja kuivasin käsiäni, joten päättelin, että ulkonäköni jotenkin ärsytti häntä hirveästi.

Vierailija
46/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hesakitkin tuijottavat, et vain näje sitä kun kaikilla tuiottajilla on arskat päällä

Vierailija
47/47 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole HESAA! Se vasta juntilta kuulostaakon.

- meen hesaan

- asun hesas

- hesan baarit

- hesahesahesa

HESA. HESA.

H.E.S.A.

Maistelkaa oikeesti kuin juntin kuulosta.

Stadi, se vasta juntilta kuulostaa. Kuin jonkun teinin keksimä kovis-sana.

Totta. Jotenkin tosi lapsellisen kuuloista jos kuulee jonkun aikuisen puhuvan Stadista.