Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti!!!! Mies ollut viikon yksinään kotona ja tuli äsken työmatkalta...

Vierailija
05.09.2016 |

Eteiseen astuessa kengät ihan miten sattua, tuulikaapin matto on tainnut tarttua herran jalkoihin ja on vain potkaissut sen takaisin ja on nyt kurtussa tuossa lattialla.
Kun tulen pidemmälle näen, että täällä on kävelty kengät jalassa sisällä.
Keittiö täynnä likasia lautasia ja tyhjiä einespaketteja.
Pöydätkin näyttää siltä, että viimeinen pyyhkijä olen ollut minä itse lähtiessä.

Olohuone täynnä tyhjiä karkkipusseja ja limpparipulloja.

Yläkertaan edetessä sänky on petaamatta, verhot kiinni peittolattialla.
Kaiken tämän lisäksi löydän asunnosta satunnaisesti sieltä täältä kanin papanoita 😠😠😠😠😠

Tuttavamme jolla on kani oli kuulemma käynnyt kylässä.

No siinä normaalisti aloin kotiutumaan kunnes mies sanoi, että täällä pitäisi siivota. No minä vastaan, että niin in?
No pian myös kysyy suoraan, että koska minä aijjon siivota. Minä vastasin, että eivät nämä minun sotkuja ole, että en aijjo näitä ruveta siivoamaan.

Sitten kysyin, että eikö sinua tosissaan haittaa sekään, että elät täällä kanin ulosteen keskellä niin mies ei kuulemma ole edes huomannut, kun ei ole ollut aikaa katsella lattioita.

No nyt sitten on tuolla suuttuneena.

Todella kiva kotiin tulo. En todellakaan jaksa enkä aijjokkaan ruveta siivoamaan miehen jälkiä!😠😠😠😠😠

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on miesviha satu. Eikä kukaan mies sotke. Ja sitäpaitsi nainen siivoaa, se naisen töy.

Tiesin, että elämästäni puuttuu jotakin! Mulla ei ole naisen töytä :(

En voi lopettaa nauramista 😆

Vierailija
22/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-matto kasassa

-keittiössä pari lautasta ja limupulloja

-kengät ei palstamamman opin mukaisessa järjestyksessä

Ei siinä auta muu kuin erota, tai tilata koko kodin lattiasta kattoon siivous, miehen rahoilla tottakai.

Palstamammojen miesviha on vain miesten keksimä urbaanilegenda.

-kaninpaskaa lattialla

-kotona ollut odottaa että työreissusta tullut alkaa siivota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjotko sietää tuollaista? Onko miehelläsi aijkomustakaan parantaa tapojaan?

Vierailija
24/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin akalla oli joskus tuollainen tapa, että aina sen piti keksiä jotain negatiivista sanottavaa.

Kerran olin siivonnut asunnon, leiponut ja siivonnut siitäkin jälkeni ja pistänyt astianpesukoneen päälle, mutta kaikki astiat eivät mahtuneet koneeseen, joten olin jättänyt osan tiskialtaaseen odottaamaan. Niin eiköhän akan pitänyt ensimmäisenä sanoa että ihan kiva kun olet leiponut mutta voisit siivota myös jälkesi. Heitin leivät, sämpylät ja astiat roskiin ja menin nukkumaan.

Vierailija
25/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikö se kodin mukaan työmatkalle vai miten se viikon oli yksinään kotona ja työmatkalla samaa aikaan?

En aijjo kertoo.

Vierailija
26/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-matto kasassa

-keittiössä pari lautasta ja limupulloja

-kengät ei palstamamman opin mukaisessa järjestyksessä

Ei siinä auta muu kuin erota, tai tilata koko kodin lattiasta kattoon siivous, miehen rahoilla tottakai.

Palstamammojen miesviha on vain miesten keksimä urbaanilegenda.

-kaninpaskaa lattialla

-kotona ollut odottaa että työreissusta tullut alkaa siivota

Kyllä näillä perusteilla aloittaja ansaitsee erossa ainakin puolet miehen omaisuudesta.

Kamalaa.

Vierailija
28/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jättää tuulipupua talonvahdiksi. Siellä se on sikaillut ja käynyt lentokentällä taputtamassa laskeutuville koneille.

Vierailija
29/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä on sotkenut, jos se mies on ollut viikon työmatkalla?

No se naapurin kani.

aijjoo!

Vierailija
30/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iniset, kun kuitenkin kohta olet siivoamassa? Miehiä ei pieni sotku häiritse ja miehesi ei ole kokenut asunnon nykyistä tilaa siivoamisen arvoiseksi. Kyllä mieskin siivoaa, kunhan vain on oikeasti sotkuista.

Vierailija
31/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjo????

Koko teksti oli täynnä kirjoitusvirheitä, että silmiin sattuu tällä hetkellä. Ap oli varmaan opettamassa muita elämäm koululaisia työmatkallaan...

Vierailija
32/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa. Ajjotko nyt sitten siivota vai jääkö ajkomukseksi? 😆

Vierailija
33/40 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaiset ei taas ymmärrä että kaikki ei kirjoita kuten te. Itse käytän aijon sanaa paljonkin, asun Pohjois-Pohjanmaalla.

Helvetin hienohelmat kun ette ymmärrä että ihmisiä on erilaisia ja eri puolilla puhutaan/kirjoitetaan eri tavalla.

Vierailija
34/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesalaiset ei taas ymmärrä että kaikki ei kirjoita kuten te. Itse käytän aijon sanaa paljonkin, asun Pohjois-Pohjanmaalla.

Helvetin hienohelmat kun ette ymmärrä että ihmisiä on erilaisia ja eri puolilla puhutaan/kirjoitetaan eri tavalla.

Ja vielä väitetään, että helsinkiläiset raiskaavat suomea...

Vierailija
35/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi iniset, kun kuitenkin kohta olet siivoamassa? Miehiä ei pieni sotku häiritse ja miehesi ei ole kokenut asunnon nykyistä tilaa siivoamisen arvoiseksi. Kyllä mieskin siivoaa, kunhan vain on oikeasti sotkuista.

Mutta onhan hän kokenut. Hänhän sanoi ap:lle että täällä pitäisi siivota. Ja oletti että ap rupeaa heti siivoamaan hänen sotkujaan.

Vierailija
36/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkosen possun kans asut.

Mä ajattelin, että lähinnä lapsen: mies on juuttunut johonkin alakouluikäisen kehitysvaiheeseen. Sotkua, eineksiä, karkkipusseja, limsapulloja. Sitten vielä odottaa, että "äiti" siivoaa jäljet, ja kun tämä ei sitä heti tee, suuttuu. Ymmärrän täysin ap:n raivon. 

Mielenkiintoinen tuttava, joka ottaa kanin mukaan kyläilemään, mutta ei huolehdi sen jätöksistä ollenkaan. Millaisetkohan olot kanilla on kotonaan? 

Vierailija
37/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko prostituoitu ammatiltasi.

Kuka tässä tarinassa oli työmatkalla,vähän sekava kirjoitus.

Vierailija
38/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko prostituoitu ammatiltasi.

Kuka tässä tarinassa oli työmatkalla,vähän sekava kirjoitus.

Otsikko alkaa: ... "mies ollut viikon yksinään kotona (siis ei työmatkalla) ja tuli äsken kotiin ..." Tulla -verbistä puuttuva loppu-n on varmaankin typo, josta ei kannattaisi metelöidä.  

Mitä aikoa -verbin taivutukseen tulee, niin ei sitä kyllä Pohjois-Suomessakaan kirjoiteta "aijjon", vaikka lausuttaisi miten. 

Vierailija
39/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkosen possun kans asut.

Mä ajattelin, että lähinnä lapsen: mies on juuttunut johonkin alakouluikäisen kehitysvaiheeseen. Sotkua, eineksiä, karkkipusseja, limsapulloja. Sitten vielä odottaa, että "äiti" siivoaa jäljet, ja kun tämä ei sitä heti tee, suuttuu. Ymmärrän täysin ap:n raivon. 

Mielenkiintoinen tuttava, joka ottaa kanin mukaan kyläilemään, mutta ei huolehdi sen jätöksistä ollenkaan. Millaisetkohan olot kanilla on kotonaan? 

Minä taas en. Tuliko tuo miehen epäsiistiys muka totaalisena yllätyksenä ja mies oli vaihtanut käytöstään täysin ap:n ollessa työmatkalla. Jos mies normaalisti siivoaa, tekee ruokaa ja hoitaa kotitöitä oma-aloitteisesti, niin miten ihmeessä käytös voi muuttua noin totaalisesti ap:n ollessa poissa. Eiköhän kyse ole siitä, että ap hoitaa normaalisti siivoilut ja kaiken muun kodinhoidon ja nyt jostain syystä kiukuttelee kun mies ei ole älynnyt niitä hoitaa.

Vierailija
40/40 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs miehestä taijjot jonkun kodinhengettären, jos edes ulosteet lattialla eivät haittaa. Neuvon ap:tä jättämään sen sijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi